SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zitten er een paar verhaallijntjes in de film die niet goed uit de verf komen. Je denkt dat er een crisis tussen Matt's ouders komt, want ze schreeuwen steeds naar elkaar, maar uiteindelijk is het weer een gelukkig stelletje. Ik had ook graag wat meer verhaal aan de kant van het meisje gezien, want de film is vooral op die jongen gefixeerd, die net zo veel emotie toont als een pepermolen.
Daarom vind ik het maar een matige film.
5/10
[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 11-08-2011 20:52:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermakelijk 5/10
Het spel ken ik niet.
de visuals goed vinden terwijl je een cam versie bekijkt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Cowboys & Aliens; 7,5.
Verhaal viel een beetje tegen, maar wel lekkere actie en vette vfx. Plus Olivia Wilde.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:03 schreef DJKoster het volgende:
Max Payne
Detective Max Payne op zoek naar de moordenaar(s) van zijn familie.
Bekend concept (detective welke blijft hangen in een onopgeloste zaak), rechtlijnig verhaal en een toch wel redelijk voorspelbaar verhaal. Het sfeertje was wel oké.
En datDie film was geweldig, maar je moet denk ik het spel kennen en hebben gespeeld. Heb hem 3/4 keer gekeken. Dan snap je dat "spoiler" ook meer denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermakelijk 5/10
Het spel ken ik niet.
Plus dat ze het spel namaken, dus ze kiezen niet voor bepaalde verhaallijnen.
8,5.
Serieus? Ik vond de verfilming echt een schande..het spel is honderdmiljoenmiljard keer toffer. Heb eigenlijk ook nog nooit iemand gesproken die de film wel goed vondquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Die film was geweldig, maar je moet denk ik het spel kennen en hebben gespeeld. Heb hem 3/4 keer gekeken. Dan snap je dat "spoiler" ook meer denk ik.
Plus dat ze het spel namaken, dus ze kiezen niet voor bepaalde verhaallijnen.
8,5.
Misschien omdat ik echt helemaal gek was van het spel, wilde ik destijds per se dat de film leuk was ofzo. Maar ik vond dat rare psychotische ook echt vet. Lekker freaky.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond de verfilming echt een schande..het spel is honderdmiljoenmiljard keer toffer. Heb eigenlijk ook nog nooit iemand gesproken die de film wel goed vond
De vfx heb ik apart al op hoge kwaliteit gezien, handig als je vfx-freak bent. En de cam die ik keek was verdomd goed en alles was goed te zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:06 schreef snoeper het volgende:
[..]
de visuals goed vinden terwijl je een cam versie bekijkt.
En toch heb je een cam versie gekekenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De vfx heb ik apart al op hoge kwaliteit gezien, handig als je vfx-freak bent. En de cam die ik keek was verdomd goed en alles was goed te zien.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En toch heb je een cam versie gekeken
die heb ik ook een keer gezien op tv.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze film heb ik in één ruk uitgekeken en constant het gevoel gehad HOE IS HET MOGELIJK ??
en gebaseerd op een waargebeurd verhaal ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |