Uiteraard. Mensen die in spijkerbroeken van 4 meier lopen zitten in een benarde sociaal-economische positie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zat eerlijk gezegd meer te denken aan de benarde sociaal-economische positie waarin deze jongeren zich bevinden.
Sociale uitsluiting volgens de eerste experts.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zat eerlijk gezegd meer te denken aan de benarde sociaal-economische positie waarin deze jongeren zich bevinden.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:11 schreef Frutsel het volgende:
OP maar geupdate, bij gebrek aan een fatsoenlijke
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:11 schreef Frutsel het volgende:
OP maar geupdate, bij gebrek aan een fatsoenlijke
Jup.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Laat me raden: enigszins begrip opbrengen voor de relschoppers maar hun daden afkeuren, is ook uit den boze?
Nee, wel heel typisch. Het opnemen voor de daders, het tuig, de verziekers van de maatschappij. dat is jouw dingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Laat me raden: enigszins begrip opbrengen voor de relschoppers maar hun daden afkeuren, is ook uit den boze?
quote:The Met are saying that 5,500 officers were deployed last night to cope with what they're calling some of the worst violence in living memory. And a man in his 60s is in hospital with life-threatening injuries following last night's violence. More details as soon as we have them …
Ja maar hij heeft gaten in zijn onderbroekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, iemand in een sociaal-economisch benarde positie met een spijkerbroek van 4 meier en gympies van 200.
Het arme kind
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is ook nog die oude baas van 89 bij z'n kapperszaak. In de reflectie van het glas zie je diverse aapjes die aan het kijken zijn.
[ afbeelding ]
Ja dat kleding argument kennen we nu weer wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. Mensen die in spijkerbroeken van 4 meier lopen zitten in een benarde sociaal-economische positie.
De rellers in Frankrijk hebben trouwens gezegd dat het om heel wat anders zat, maar jij kan het natuurlijk weer hierop gooien om het geweten te sussen.
Gewoon hard aanpakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, iemand in een sociaal-economisch benarde positie met een spijkerbroek van 4 meier en gympies van 200.
Het arme kind
Constant aapjes roepen omdat het negers zijn is dan weer wel sociaal geaccepteerd in dit topic.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel heel typisch. Het opnemen voor de daders, het tuig, de verziekers van de maatschappij. dat is jouw ding.
Valt weinig tegenin te brengen met zo een overmacht. Treurig.quote:
Onderaan zit? Onderaan zit? Hoe krijg je het je strot uit? Het is gewoon schoftelijk. Je praat hier over mensen die kleding dragen (en ongetwijfeld ook sieraden) van belachelijke bedragen. Dan ben je niet arm! Een spijkerbroek is voor 20 euro ook te koop en die zijn prima. Als je arm bent dan koop je geen spijkerbroek van 4 meier, klaar! Dan ben je NIET arm.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja dat kleding argument kennen we nu weer wel.
Alles is relatief , ook welvaart, en als je onderaan zit en constant geconfronteerd wordt met iedereen die het beter heeft dan jij frustreert dat.
In Frankrijk ging het niet om de islam en het zijn prima vergelijkingen. In Frankrijk gaf het tuig later zelf toe dat het niet eens ging om hun achterstand, maar dat ze het gewoon tof vonden via de media de rellen te zien. Gewoon rellen omdat het achterlijk tuig is opgevoed door falende ouders. Niets meer, niets minder.quote:Het blijft gewoon triest tuig , jongemannen die denken alles kapot te mogen maken waar mensen hun leven aan hebben gewijd. Van mij mogen ze hard aangepakt worden.
Maar er is niets mis met kijken naar onderliggende redenen ipv steeds aapjes roepen.
Het steeds Framkrijk erbij betrekken zie ik als een poging om de discussie weer richting de islam te duwen, terwijl dat hier in Londen duidelijk niet een factor is...
Waarom komt de Engelse ME niet in actie met waterkanons en waarschuwingsschoten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt weinig tegenin te brengen met zo een overmacht. Treurig.
Die vinden het heel leuk om mee te doen, zogenaamd stoer zijn. Ik ken ook een paar mensen in London,Liverpool die ongeveer van die leeftijd zijn..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:23 schreef MrJones het volgende:
Op Sky is te zien dat allerlei soorten volk inmiddels deelneemt aan de rellen. Als ik een blanke jongen met een colbertje aan stenen zie gooien naar de politie, dan kan ik het moeilijk afgeven op zijn benarde sociaal-economische positie. Gewoon een verzameling opportunisten.
Ze dragen geen wapens en mogen zulk geweld niet gebruiken. Politie in Engeland werkt echt alleen maar om te controleren en problemen niet te laten escaleren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom komt de Engelse ME niet in actie met waterkanons en waarschuwingsschoten?
Waterkanon doen ze niet aan in Engeland:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom komt de Engelse ME niet in actie met waterkanons en waarschuwingsschoten?
quote:There has been a lot of debate about whether the police should be given water cannons to deal with the rioters, and whether the army should be called in. The home secretary, Theresa May, has just pretty much ruled on water cannon, in an interview on Sky News.
The way we police in Britain is not with water cannon. The way we police in Britain is on the streets and with the communities.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |