abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100497605
Waarom schieten ze niet waarschuwingsschoten in de lucht?
pi_100497606
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zat eerlijk gezegd meer te denken aan de benarde sociaal-economische positie waarin deze jongeren zich bevinden.
Uiteraard. Mensen die in spijkerbroeken van 4 meier lopen zitten in een benarde sociaal-economische positie.

De rellers in Frankrijk hebben trouwens gezegd dat het om heel wat anders zat, maar jij kan het natuurlijk weer hierop gooien om het geweten te sussen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100497612
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zat eerlijk gezegd meer te denken aan de benarde sociaal-economische positie waarin deze jongeren zich bevinden.
Sociale uitsluiting volgens de eerste experts.
http://www.guardian.co.uk(...)-by-social-exclusion

quote:
13s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:11 schreef Frutsel het volgende:
OP maar geupdate, bij gebrek aan een fatsoenlijke
^O^
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:14:09 #29
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_100497623
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:11 schreef Frutsel het volgende:
OP maar geupdate, bij gebrek aan een fatsoenlijke
^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_100497628
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik al. Laat me raden: enigszins begrip opbrengen voor de relschoppers maar hun daden afkeuren, is ook uit den boze?
Jup.

Je mag wel aapjes zeggen ook al zit er heel veel blank tuig tussen.

Dat zijn ongeveer de regels ! ;)
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_100497644
China weet er wel raad mee.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:15:39 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100497651
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik al. Laat me raden: enigszins begrip opbrengen voor de relschoppers maar hun daden afkeuren, is ook uit den boze?
Nee, wel heel typisch. Het opnemen voor de daders, het tuig, de verziekers van de maatschappij. dat is jouw ding :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_100497656

Kijk, iemand in een sociaal-economisch benarde positie met een spijkerbroek van 4 meier en gympies van 200.

Het arme kind :'(
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100497680
quote:
The Met are saying that 5,500 officers were deployed last night to cope with what they're calling some of the worst violence in living memory. And a man in his 60s is in hospital with life-threatening injuries following last night's violence. More details as soon as we have them …
pi_100497682
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk, iemand in een sociaal-economisch benarde positie met een spijkerbroek van 4 meier en gympies van 200.

Ja maar hij heeft gaten in zijn onderbroek :P
pi_100497697
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is ook nog die oude baas van 89 bij z'n kapperszaak. In de reflectie van het glas zie je diverse aapjes die aan het kijken zijn.

[ afbeelding ]
:{ ;(
pi_100497705
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Uiteraard. Mensen die in spijkerbroeken van 4 meier lopen zitten in een benarde sociaal-economische positie.

De rellers in Frankrijk hebben trouwens gezegd dat het om heel wat anders zat, maar jij kan het natuurlijk weer hierop gooien om het geweten te sussen.
Ja dat kleding argument kennen we nu weer wel.

Alles is relatief , ook welvaart, en als je onderaan zit en constant geconfronteerd wordt met iedereen die het beter heeft dan jij frustreert dat.

Het blijft gewoon triest tuig , jongemannen die denken alles kapot te mogen maken waar mensen hun leven aan hebben gewijd. Van mij mogen ze hard aangepakt worden.

Maar er is niets mis met kijken naar onderliggende redenen ipv steeds aapjes roepen.

Het steeds Framkrijk erbij betrekken zie ik als een poging om de discussie weer richting de islam te duwen, terwijl dat hier in Londen duidelijk niet een factor is...
pi_100497733
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]

Gewoon hard aanpakken.

Echter dure kleding zegt niets over sociaal economische positie.
pi_100497760
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, wel heel typisch. Het opnemen voor de daders, het tuig, de verziekers van de maatschappij. dat is jouw ding :).
Constant aapjes roepen omdat het negers zijn is dan weer wel sociaal geaccepteerd in dit topic.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:22:38 #41
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100497792
quote:
Valt weinig tegenin te brengen met zo een overmacht. Treurig.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100497798
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:18 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Ja dat kleding argument kennen we nu weer wel.

Alles is relatief , ook welvaart, en als je onderaan zit en constant geconfronteerd wordt met iedereen die het beter heeft dan jij frustreert dat.
Onderaan zit? Onderaan zit? Hoe krijg je het je strot uit? Het is gewoon schoftelijk. Je praat hier over mensen die kleding dragen (en ongetwijfeld ook sieraden) van belachelijke bedragen. Dan ben je niet arm! Een spijkerbroek is voor 20 euro ook te koop en die zijn prima. Als je arm bent dan koop je geen spijkerbroek van 4 meier, klaar! Dan ben je NIET arm.
quote:
Het blijft gewoon triest tuig , jongemannen die denken alles kapot te mogen maken waar mensen hun leven aan hebben gewijd. Van mij mogen ze hard aangepakt worden.

Maar er is niets mis met kijken naar onderliggende redenen ipv steeds aapjes roepen.

Het steeds Framkrijk erbij betrekken zie ik als een poging om de discussie weer richting de islam te duwen, terwijl dat hier in Londen duidelijk niet een factor is...
In Frankrijk ging het niet om de islam en het zijn prima vergelijkingen. In Frankrijk gaf het tuig later zelf toe dat het niet eens ging om hun achterstand, maar dat ze het gewoon tof vonden via de media de rellen te zien. Gewoon rellen omdat het achterlijk tuig is opgevoed door falende ouders. Niets meer, niets minder.
pi_100497811
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Valt weinig tegenin te brengen met zo een overmacht. Treurig.
Waarom komt de Engelse ME niet in actie met waterkanons en waarschuwingsschoten?
pi_100497818
Op Sky is te zien dat allerlei soorten volk inmiddels deelneemt aan de rellen. Als ik een blanke jongen met een colbertje aan stenen zie gooien naar de politie, dan kan ik het moeilijk afgeven op zijn benarde sociaal-economische positie. Gewoon een verzameling opportunisten.
pi_100497830
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:23 schreef MrJones het volgende:
Op Sky is te zien dat allerlei soorten volk inmiddels deelneemt aan de rellen. Als ik een blanke jongen met een colbertje aan stenen zie gooien naar de politie, dan kan ik het moeilijk afgeven op zijn benarde sociaal-economische positie. Gewoon een verzameling opportunisten.
Die vinden het heel leuk om mee te doen, zogenaamd stoer zijn. Ik ken ook een paar mensen in London,Liverpool die ongeveer van die leeftijd zijn.. :{
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:25:28 #46
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100497851
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:23 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Waarom komt de Engelse ME niet in actie met waterkanons en waarschuwingsschoten?
Ze dragen geen wapens en mogen zulk geweld niet gebruiken. Politie in Engeland werkt echt alleen maar om te controleren en problemen niet te laten escaleren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100497852
De mensen die nu aan het rellen zijn zullen het wellicht slechter hebben dan ik, maar al met al kunnen ze daar echt nog een prima leven lijden. Dit is echt rellen om het rellen, rellen uit disrespect voor anderen, rellen uit disrespect voor de hand die je voedt, rellen omdat je ouders geen grip om je hebben, rellen omdat je een achterlijke mongool bent, rellen omdat je mates het ook doen, rellen omdat je een te luie flikker bent om te werken voor je geld...
PWBF
pi_100497864
Politie is gewoon zwak. Komt door allemaal vrouwen in de top daar.

We moeten eens een voorbeeld nemen aan China of Rusland.
pi_100497866
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:23 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Waterkanon doen ze niet aan in Engeland:

quote:
There has been a lot of debate about whether the police should be given water cannons to deal with the rioters, and whether the army should be called in. The home secretary, Theresa May, has just pretty much ruled on water cannon, in an interview on Sky News.

The way we police in Britain is not with water cannon. The way we police in Britain is on the streets and with the communities.
pi_100497869
@hofstad

Hoe komen ze aan dat geld denk je voor die dure kleding.

Ik zal je een hint geven , dat hebben ze vast niet eerlijk verdiend bij hun baan bij de HSBC.

Zijn gewoon criminele jongeren dus uit achterstandswijken. Meestal geraken in de situatie door die benarde situatie in die wijken en de cultuur daar.

Wat je zegt over ouders klopt vaak wel. Maar het is ook verdomde lastig om een kind op het normale pad te houden in zo een wijk met zo een omgeving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')