morge patquote:
Het zegt me wel iets. Niet veel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie wel eens van de greyanus aardappel gehoord?
Dan ben je de kraan vergeten dicht te draaien!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:48 schreef Lutte het volgende:
Man het heeft geregend hierDe keuken staat zelfs blank
Mwoah neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben je de kraan vergeten dicht te draaien!
Hoe was de spekkoek eigenlijk?quote:
Verkapte "Italiaanse buren hebben ochtendseks"-post.quote:
Toch nog goed opgelost dan denk ik? En dat ie snel op was is in ieder geval een goed teken hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:02 schreef Pheno het volgende:
Vooral snel op. Maar op zich goed gelukt, op het eerste laagje na. Geen idee waarom, maar die wilde niet stollen, dus ik kwak de tweede laag er op en smeer zo de eerste laag mee. Dus dat werd een extra dikke laag.
Flink gescheten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Zoooo1,4 kilo lichter dan gisteren
Dat motiveerd
Komt door de buitenlandse studenten op de introductieweek, broedplaats voor bof!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:47 schreef Renesite het volgende:
Universiteit raadt iedereen aan die maar eenmalig tegen de bof zijn gevaccineerd, het nogmaals te doen.
Fucking great
Nee, ik ben nog op vakantie, maar fucking moe. Ik heb nog steeds niet geslapenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben je weer thuis? ZEG DAT JE THUIS BENT DONDERSTEEN
Trusten
Jij die 'fucking' gebruikte? Ga maar gauw tukkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog op vakantie, maar fucking moe. Ik heb nog steeds niet geslapenEn ik ben half aangeschoten dus kan ik ook nog niet slapen
Dat krijg je van vreemde mensen. Ik gebruik nu ook de woorden "wazig"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij die 'fucking' gebruikte? Ga maar gauw tukken![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat krijg je van vreemde mensen. Ik gebruik nu ook de woorden "wazig"
"bizar" en "doe eens gek!"
Ohja, en ik moet je nog iets vertellen maar daar stuur ik wel een lange mail over over een weekje ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Ik ben de laatste tijd fan van het woordje 'tragisch'.
Ohjeeohjee.. Toch geen slecht nieuws uit Amerika?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, en ik moet je nog iets vertellen maar daar stuur ik wel een lange mail over over een weekje ofzo
Dat plus slecht nieuws uit hierzo. Maar ik leg nog wel uit!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ohjeeohjee.. Toch geen slecht nieuws uit Amerika?
Is prima, ik hoor het nog wel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat plus slecht nieuws uit hierzo. Maar ik leg nog wel uit!
Je volgt mijquote:
Volgende week weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit keer niet eens in je rug als je wil slapen!
Jaja, wat dacht je van jij volgt mij? Verdacht, heel verdacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je volgt mij
* Crazy-M schrijft extra aandachts puntje op ...
jij post elke keer na mij pas in een topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaja, wat dacht je van jij volgt mij? Verdacht, heel verdacht.
Schat kijk eens een paar posts voor die van jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij post elke keer na mij pas in een topic
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Even een lijstje van mijn hele muziekcollectie op mijn pc at the moment:
Alanis Morissette.
Dat was 'm.____________________________________!
Ik zet gewoon m'n laptop in de CD-kast. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er even heel erg wat aan het doen
Al mijn prachtige cd's liggen nog eldersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zet gewoon m'n laptop in de CD-kast. Probleem opgelost.
Bwhehe. Ik net andersomquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al mijn prachtige cd's liggen nog elders![]()
Maar muziek download ik over het algemeenDat maak ik dan weer goed door dvd's netjes te kopen
Veul
Om pikachu?quote:
Nou ja ik dacht meer om die sms netquote:
Huh?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Binnenkort ook Hiroshima, die andere Pokemon.
Uhuh, maar dat schmijt ik hier niet zo maar over het forum, natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef Kally het volgende:
![]()
[..]
Nou ja ik dacht meer om die sms net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar houd ik al vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Alles wordt aangegrepen om van je te houden. Binnenkort ook Hiroshima, die andere Pokemon.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef Kally het volgende:
Benny dacht dat Hiroshima een pokemon was
Benny faintedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef Kally het volgende:
Benny dacht dat Hiroshima een pokemon was
Geen idee. Maar Pallet Town ligt in Kanto.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef Renesite het volgende:
Ik wil op vakantie naar pallettown om de moeder van ash te leren kennen en om een pokemonmeester te worden.
Waar in Japan ligt pellettown?
ja maar maar!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Pallet Town ligt in Kanto.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Pallet Town ligt in Kanto.
quote:
ok!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:29 schreef Renesite het volgende:
Joh. Net mijn halfnakende lichaam in de zon gezet. Er is nu beetje bewolking
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:29 schreef Renesite het volgende:
Joh. Net mijn halfnakende lichaam in de zon gezet. Er is nu beetje bewolking
Fijn he? Het gaat allemaal gewoon doorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Mn rug is naar de klote.. De hele middag ondersteboven in diepvriesbakken gehangen om ze tew ontdooien en schoonmaken
En hip hip hooray.. Ik mag morgen de hele dag klussen thuis!
niet te hard gaan anders moet het knuffelen ook uitgesteld wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Mn rug is naar de klote.. De hele middag ondersteboven in diepvriesbakken gehangen om ze tew ontdooien en schoonmaken
En hip hip hooray.. Ik mag morgen de hele dag klussen thuis!
ja.. Eens kijken of we er nog wat van kunnen maken voor de 20stequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn he? Het gaat allemaal gewoon door
ik stel helemaal niks uit..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
niet te hard gaan anders moet het knuffelen ook uitgesteld worden
Gekkie, ik heb een luchtbed, tafel en drank is genoeg voor de rest hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Eens kijken of we er nog wat van kunnen maken voor de 20ste
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
niet te hard gaan anders moet het knuffelen ook uitgesteld worden
waarom? (Ik snap het niet denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik maak wel een rugtuigje voor je Pat!
en eten.. En mensenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Gekkie, ik heb een luchtbed, tafel en drank is genoeg voor de rest hoor.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en eten.. En mensen
Maar het is een beetje kaal boven.. En het moet ook gewoon gebeuren.. Dus nu heeft mam de 20ste als dsoelstelling (wat moet lukken, want ze heeft vakantie, en volgende week samen! )
Zo'n metaal harnasje, zodat je rechtop kan neuken!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
waarom? (Ik snap het niet denk ik)
oh, kinky!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo'n metaal harnasje, zodat je rechtop kan neuken!
Hey onschuldigequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hallo allemaal trouwens
Kusjes
succesquote:
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
succes
ik ga er weer vandoor mensen![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Lutte, stel je drinkt en er zijn foto's van. Die wil je natuurlijk op je FB zetten! Hier een tip voor de toekomst. Verberg het met katten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Lutte, stel je drinkt en er zijn foto's van. Die wil je natuurlijk op je FB zetten! Hier een tip voor de toekomst. Verberg het met katten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is vrij briljant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Jij veel plezier!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga naar le beach. Fijne dag nog
Gorgoroth - Incipit Satan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik zoek een nummer waar een bepaalde agressie vanuit gaat. Iemand een suggestie?
2quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik zoek een nummer waar een bepaalde agressie vanuit gaat. Iemand een suggestie?
Killing in the name - Rise againstquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
Pantera - Walkquote:
Cage the elephant is wel een goeie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Killing in the name - Rise against
In one ear - Cage the elephant
Immer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Cage the elephant is wel een goeie.
huh wat bedoel jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ik een RT van Rolf voor je proberen te roggelen?
Veel plezier Patje
Rolf doet toch altijd van die tutjes die nog slechter spellen dan hij doet retweeten en replyen?quote:
ja kloptquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rolf doet toch altijd van die tutjes die nog slechter spellen dan hij doet retweeten en replyen?
quote:
nee volgens mij niet, alleen niet goed opgepomptquote:
Wat? Die moet ik even lenen enzo dus dat moet ik wel even checkenquote:
Owwwwwwwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, alleen niet goed opgepompt
En de dop zat er niet goed opGeen idee wie hem bij heksje heeft opgeblazen
Zal hem donderdag even testen
Laat maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt
Maar wat wil je doen dan![]()
Sorry ben suf ik snap je niet helemaal
Benny heeft heel heldhaftig om 4 uur 's nachts dat staan doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, alleen niet goed opgepompt
En de dop zat er niet goed opGeen idee wie hem bij heksje heeft opgeblazen
Zal hem donderdag even testen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
BELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik neem Triviant mee naar Pat
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Benny heeft heel heldhaftig om 4 uur 's nachts dat staan doen
Met de extra edities enzoquote:
Uhh ja ik moet half 7 al werken, de jongens moet ik om half 12 ophalen vrijdagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
Siep ik draai donderdagavond van 22:00 - 0:00 uur Happy Hardcore op Radio 49![]()
Daarna mijn birthday special van Knetter
Maar dan lig je denk ik al te slapen
Ook vragen over hoe groot Harry Potter zijn piemel is?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh ja ik moet half 7 al werken, de jongens moet ik om half 12 ophalen vrijdag![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ook vragen over hoe groot Harry Potter zijn piemel is?
quote:
Misschien een vraag over hoeveel Ariel spuit als ze onder water klaarkomt!quote:
Hoi!quote:
Die zou er best tussen kunnen zitten jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien een vraag over hoeveel Ariel spuit als ze onder water klaarkomt!
Ik maak er ook wel een paar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
En anders maak ik zelf wel een paar leuke kaartjes ertussen
quote:
Veel werken?quote:
Eh nee, beetje uitslapenquote:
Lekker toch!quote:
Heb je een TomTom of weet je de weg?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
Pat, hoe laat moeten we bij jou zijn dan?
Dan kan ik even kijken hoe lang ik erover rij enzo
TomTom, ik weet het einde van de wereld niet te vinden hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je een TomTom of weet je de weg?
Wie hou ik voor de gek, niemand weet de weg naar Groningen.
Ik wel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je een TomTom of weet je de weg?
Wie hou ik voor de gek, niemand weet de weg naar Groningen.
Kom je dan ook naar die meetquote:
Wanneer?quote:
20 augustus!quote:
ROADTRIP!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:16 schreef Kally het volgende:
Godver tering 2:48 minuten vanuit Schiedam
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:16 schreef Kally het volgende:
Godver tering 2:48 minuten vanuit Schiedam
quote:
Jezus, hij woont echt aan het einde van de wereldquote:
Echte he?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Kaartje Zaltbommel - Delfzijl: 47 euro
Reistijd: 4 uur![]()
Dan ben ik wel weer in NL geloof ikquote:
Jij hebt nog niet moeten lachen om Martin en Willemijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
Siep?
Ik kijk nu gooische vrouwenHeb net de eerste 2 afleveringen van seizoen 1 gekeken, wanneer wordt het leuk
Aflevering drie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
Siep?
Ik kijk nu gooische vrouwenHeb net de eerste 2 afleveringen van seizoen 1 gekeken, wanneer wordt het leuk
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
Dit zingen we op weg naar Groningen.
niet echt keihard ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet moeten lachen om Martin en Willemijn?
Echtquote:
Ik ging kapot bij Tante Cor en Yari, Ian liet me lachen om Martin, maar meer om de woorden die hij gebruikt. En Willemijn is ook gewoon grappig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet echt keihard ofzoGewoon wel leuk enzo
[..]
EchtIk kijk wel verder hoor, maar ik heb nog niet in een deuk gelegen
Ik heb het over voor Patjon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
Dus hmm een stop maken van een kwartier, we zijn echt ruim 3 uur onderweg, en dan de mensen die nog naar Schiedam komen nog langer
Of dit, Story vervangen door Journey.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
Dit zingen we op weg naar Groningen.
Oh dat sowieso, die arme schat doet het ook altijd voor ons.quote:
Euh, die zingt te hoog voor mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of dit, Story vervangen door Journey.
Dan ben jij weg?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
Dus 20 augustus zijn jullie allemaal hier?
Goed om te weten.
Goedemorgennnnnnnnnnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Misschien kan heksje hem wel zingen.
Nog niet.quote:
Ik speel dat bestandje nog steeds af.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:23 schreef Avey het volgende:
Bah, ik kom pas op 21 augustus weer naar Nederland
ik heb nog geen tante cor gezien tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ging kapot bij Tante Cor en Yari, Ian liet me lachen om Martin, maar meer om de woorden die hij gebruikt. En Willemijn is ook gewoon grappig.
Nee nog lang niet, eerst komt zijn moeder nog daarna komt Tante Cor pas aandravenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog geen tante cor gezien toch
Ja, mental image. Dat jij op zo'n lek bed gaat liggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat? Die moet ik even lenen enzo dus dat moet ik wel even checken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan scharen we wel een andere keer.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, mental image. Dat jij op zo'n lek bed gaat liggen![]()
.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Dronken dan vooral dus met een plof
Dat bed van Miran ook echt. Je zakte neer en bam, je kop zat praktisch tegen de vloer aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Dronken dan vooral dus met een plof
Ja daar hebben we het overquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat bed van Miran ook echt. Je zakte neer en bam, je kop zat praktisch tegen de vloer aan.
Noooh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het over
Daar moet ik vrijdag op en volgende week zaterdag
Ze test hem donderdag, en hij was niet goed opgepompt en de dop zat er niet goed in volgens Miranquote:
Herkenbaar.quote:
Ow? Nooit geen last vanquote:
Het is te hopen voor jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze test hem donderdag, en hij was niet goed opgepompt en de dop zat er niet goed in volgens Miran
ow ik blijf wel kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee nog lang niet, eerst komt zijn moeder nog daarna komt Tante Cor pas aandraven
Evenwicht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is te hopen voor jeHet is dat wij er met zijn 3en op lagen en elkaar een beetje in evenwicht hielden...
Ik noem dat evenwicht. Ik dacht juist dat ik de enige was die zo goed als op de grond lagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Evenwicht.___? Ik lag in een gleuf (
) of noem het maar een fucking Grand Canyon gecreëerd door jou en Miran.
quote:
Wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:40 schreef Zeroku het volgende:
Wtf.
Die post.
Die postte ik een half jaar geleden, maar toen knalde internet eruit.
In de supermarkt. De verpakkingen zien er zelfs uit als citroenen en limoenen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Waar kan ik limoensap en citroensap kopen
Ehmm... rond 15.00 ofzo... gewoon borrelen voor we gaan eten enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
Pat, hoe laat moeten we bij jou zijn dan?
Dan kan ik even kijken hoe lang ik erover rij enzo
Stiekem vind ik jullie soort heel leuk hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:46 schreef Renesite het volgende:
Al dat gezeur over 'groningen' groningers mogen NIET zeuren als een meet in Brabant is
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In de supermarkt. De verpakkingen zien er zelfs uit als citroenen en limoenen.
En dat was niet een grap dat ik eigenlijk het echte fruit bedoelde, je hebt echt van die kunstmatige sappen.quote:
soort zoekt soortquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stiekem vind ik jullie soort heel leuk hoor!
Ik heb hem nog steeds als whatsapp geluidjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik speel dat bestandje nog steeds af.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds als whatsapp geluidje
ook bij de lidl?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dat was niet een grap dat ik eigenlijk het echte fruit bedoelde, je hebt echt van die kunstmatige sappen.
Hmm dat weet ik niet. Bij de Appie Happie weet ik het zeker. C1000 ook denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook bij de lidl?
Ga morgen eens winkelen dan
Je bedoelt die gele en groene flesjes? Die zijn volgens mij in elke supermarkt te koop. Of iig de supermarkten waar ze ook A-merken verkopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet. Bij de Appie Happie weet ik het zeker. C1000 ook denk ik.
nee die bedoel ik niet, gewoon sapjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bedoelt die gele en groene flesjes? Die zijn volgens mij in elke supermarkt te koop. Of iig de supermarkten waar ze ook A-merken verkopen.
Was wel een goeie showquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik nog laten horen op de radio
Samen met VH
Dat dus,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In de supermarkt. De verpakkingen zien er zelfs uit als citroenen en limoenen.
Ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Bella bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Zonder dat aan mij te vragen ook?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik nog laten horen op de radio
Samen met VH
Lijkt me wel, is veel goedkoper.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doen ze dat in de cocktails dan?
Bij de Aldi heb je grote flessen met citroensapquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de banana Daiquiri bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me wel, is veel goedkoper.
volgens mij is dat spul geconcentreerd, dus niet teveel gebruiken!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan zullen ze dat vast ook wel bij de lidl hebben?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij de Aldi heb je grote flessen met citroensap
Jij kunt er ook niks aan doen, jij bent slechts de boodschapper van het slechte nieuwsquote:
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij is dat spul geconcentreerd, dus niet teveel gebruiken!
http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef ValHallen het volgende:
Londen is trouwens nog redelijk rustig of niet?
En de bedenker van het hoe en watquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij kunt er ook niks aan doen, jij bent slechts de boodschapper van het slechte nieuws.. Maar pijn deed het wel
Eerst luguber vermoord, en dan die teleurstelling..
Birmingham ook dacht ik.. En in Philadelphia?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ze zijn nu aan het motten in Manchester.
Lolwut, in amerika?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Birmingham ook dacht ik.. En in Philadelphia?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
Jongste belde me net, 23 minuten aan een stuk door geratel in mijn oor
Ik las ergens dat de zwartje jeugd daar ook dingen aan het doen zijn. De burgemeester had wel echt een legendarische toespraak waarin hij zei dat ze eens riemen aan moesten doen omdat niemand hun ondergoed wilde zienquote:
Ik dacht dat een flashmob iets was waar mensen ineens gingen dansen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
http://www.washingtontime(...)ns-after-flash-mobs/
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht dat een flashmob iets was waar mensen ineens gingen dansen.
Maar damn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |