morge patquote:
Het zegt me wel iets. Niet veel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie wel eens van de greyanus aardappel gehoord?
Dan ben je de kraan vergeten dicht te draaien!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:48 schreef Lutte het volgende:
Man het heeft geregend hierDe keuken staat zelfs blank
Mwoah neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben je de kraan vergeten dicht te draaien!
Hoe was de spekkoek eigenlijk?quote:
Verkapte "Italiaanse buren hebben ochtendseks"-post.quote:
Toch nog goed opgelost dan denk ik? En dat ie snel op was is in ieder geval een goed teken hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:02 schreef Pheno het volgende:
Vooral snel op. Maar op zich goed gelukt, op het eerste laagje na. Geen idee waarom, maar die wilde niet stollen, dus ik kwak de tweede laag er op en smeer zo de eerste laag mee. Dus dat werd een extra dikke laag.
Flink gescheten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Zoooo1,4 kilo lichter dan gisteren
Dat motiveerd
Komt door de buitenlandse studenten op de introductieweek, broedplaats voor bof!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:47 schreef Renesite het volgende:
Universiteit raadt iedereen aan die maar eenmalig tegen de bof zijn gevaccineerd, het nogmaals te doen.
Fucking great
Nee, ik ben nog op vakantie, maar fucking moe. Ik heb nog steeds niet geslapenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben je weer thuis? ZEG DAT JE THUIS BENT DONDERSTEEN
Trusten
Jij die 'fucking' gebruikte? Ga maar gauw tukkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog op vakantie, maar fucking moe. Ik heb nog steeds niet geslapenEn ik ben half aangeschoten dus kan ik ook nog niet slapen
Dat krijg je van vreemde mensen. Ik gebruik nu ook de woorden "wazig"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij die 'fucking' gebruikte? Ga maar gauw tukken![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat krijg je van vreemde mensen. Ik gebruik nu ook de woorden "wazig"
"bizar" en "doe eens gek!"
Ohja, en ik moet je nog iets vertellen maar daar stuur ik wel een lange mail over over een weekje ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Ik ben de laatste tijd fan van het woordje 'tragisch'.
Ohjeeohjee.. Toch geen slecht nieuws uit Amerika?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, en ik moet je nog iets vertellen maar daar stuur ik wel een lange mail over over een weekje ofzo
Dat plus slecht nieuws uit hierzo. Maar ik leg nog wel uit!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ohjeeohjee.. Toch geen slecht nieuws uit Amerika?
Is prima, ik hoor het nog wel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat plus slecht nieuws uit hierzo. Maar ik leg nog wel uit!
Je volgt mijquote:
Volgende week weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit keer niet eens in je rug als je wil slapen!
Jaja, wat dacht je van jij volgt mij? Verdacht, heel verdacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je volgt mij
* Crazy-M schrijft extra aandachts puntje op ...
jij post elke keer na mij pas in een topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaja, wat dacht je van jij volgt mij? Verdacht, heel verdacht.
Schat kijk eens een paar posts voor die van jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij post elke keer na mij pas in een topic
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Even een lijstje van mijn hele muziekcollectie op mijn pc at the moment:
Alanis Morissette.
Dat was 'm.____________________________________!
Ik zet gewoon m'n laptop in de CD-kast. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er even heel erg wat aan het doen
Al mijn prachtige cd's liggen nog eldersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zet gewoon m'n laptop in de CD-kast. Probleem opgelost.
Bwhehe. Ik net andersomquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al mijn prachtige cd's liggen nog elders![]()
Maar muziek download ik over het algemeenDat maak ik dan weer goed door dvd's netjes te kopen
Veul
Om pikachu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |