Die winkel, rechtsboven: "Blacks".quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:42 schreef El_jefe07 het volgende:
Geen idee of t al gepost is, maar goed:
[ afbeelding ]
En heeft door dat het idd nergens over gaat. Een incident in Tottenham wordt aangegrepen om wat te gaan rellen. Dan krijgt men het gevoel van hey we hebben wat 'macht' als we als groep ons destructief uiten en dan wordt het niets meer dan kids jumping on the bandwagon. Meerendeel zal het niets boeien dat die jongen doodgeschoten was, maar gaan er gewoon in mee, omdat het kan. Verspreid zich als een virus en het escaleert, op gegeven moment overal chaos en destructie en niemand die nog weet waarom precies. Zo simpel kan dat gaan bij mensen, simpel volk dat we zijn, vooral in groepsverband.quote:
Sensational indeedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:42 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ene slachtoffer lijkt inderdaad een excuus te zijn om het te kunnen starten. Als je hoort wat er allemaal leeggeroofd wordt zijn het allemaal winkelcentra etc. Als je de foto's op twitter ziet zie je ook mensen "trots" met hun buit lopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die teringbende gaat het helemaal niet om dat ene slachtoffertje. Ze zitten te rellen en plunderen.
Afschieten, zonder pardon.
Bekijk de winkelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is het minst erge waar ze zich druk om hoeven te maken.
Madness of crowdsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:44 schreef VacaLoca het volgende:
Kan overal gebeuren, ook hier. Zodra er een happening plaatsvindt waar jongeren massaal het gevoel hebben dat ze zich er bij kunnen scharen en niemand ze even wat kan maken dan gaan ze los.
Zelfde in Parijs toen.
Niet "lijkt". Lag er gisteren al 10 mijl dik op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat ene slachtoffer lijkt inderdaad een excuus te zijn om het te kunnen starten. Als je hoort wat er allemaal leeggeroofd wordt zijn het allemaal winkelcentra etc. Als je de foto's op twitter ziet zie je ook mensen "trots" met hun buit lopen.
Oja.quote:
@Background: hehe Sensational Summer Cleanout indeedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:42 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
komt omdat die 2 groepen wel weten dat je het niet allemaal krijgt aangereikt maar dat je er daadwerkelijk voor moet werken. De wannabe 50cents vinden dat ze allemaal maar alles moeten krijgen zonder er voor te werken. een echte gangstah werkt natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
Totaal niet relevant dit. En wat kunnen die allochtonen eraan doen dat ze hier zijn? En niet geloven in een mc-samenleving is ook zo'n onzin. Dat is net zo iets als niet geloven dat de lucht blauw is. Er zijn mensen met meerdere culturele achtergronden in dit land --> Dit is een multicultureel land. De term betekent niets meer dan dat.
[..]
Je weet wat een allochtoon is? En dat niet alle groepen een probleem zijn?
En on-topic: Voor zover het gaat over tevredenheid: Ze zijn niet ontevreden om etnische redenen. Het zijn slechte buurten, met mensen met meer sociale achterstand. Daar zitten meer gekleurde mensen tussen.
Maar ik vind het bijv. opvallend dat Londen een grote Indiase en Chinese community heeft. Die zie ik echter niet op straat. Zijn wel getind.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:45 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ja maargoed in Engeland kennen ze dan ook geen vakantie enzo..
Wat ik begreep is dat maar een heel klein gedeelte van dat enorme politie apparaat ook getrained wordt in ME taken. Dat verklaard misschien een hoop.quote:
in de fik, evenals een onbemand politiebureauquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sony Warehouse, hoorde ik dat nu?
Ja, Sony Warehouse in Londen zijn ze nu bezig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sony Warehouse, hoorde ik dat nu?
Dat hoor ik ook overal inderdaad. Een paar collega's van me hebben vroeger in het Engelse leger gezeten en die geven aan dat "reguliere" agenten geen pistool oid draagt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:48 schreef DoG2.01 het volgende:
[..]
[..]
Wat ik begreep is dat maar een heel klein gedeelte van dat enorme politie apparaat ook getrained wordt in ME taken. Dat verklaard misschien een hoop.
Ik zag kwartiertje geleden een hoop MET's met ploertendoders ( maar zonder enig bescherming anders dan hun kogelwerend vest ) Maar dit is geen crowd control
Je zou denken dat ze een gratis tv en playstation zouden willen hebben maar een brand is gewoon veel vet kewler.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:49 schreef Bill_E het volgende:
[..]
in de fik, evenals een onbemand politiebureau
Skynews.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:50 schreef yvonne het volgende:
Welke zender hebben jullie op staan? Wie hgeeft het beste nieuws?
BBC/BBC World/Skynews.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:50 schreef yvonne het volgende:
Welke zender hebben jullie op staan? Wie hgeeft het beste nieuws?
Dan ben je ook wel achterlijk hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:50 schreef mouzzer het volgende:
[ afbeelding ]
london riot looter may regret this facebook post...
http://imgur.com/KVvgW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |