Haha, nee, we hebben nog een aantal klussen die we sowieso volgend jaar of daarna nog willen uitvoeren (in iedere geval de WC renoveren, tuin opknappen en openslaande deuren plaatsen, misschien vliering wat opleuken), dus we gaan ons zeker niet vervelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:43 schreef bijtje84 het volgende:
Wauw wel gaaf zeg zo'n lange gang! Hm een trap draaien klinkt wel als een flinke klus ja. Maar wellicht nog iets voor de toekomst. Je moet wat te doen over houden anders gaan jullie je straks maar vervelen
Hallo dan overbuurvrouwquote:Op donderdag 1 september 2011 18:33 schreef Kellstar het volgende:
Dat klopt inderdaad van dat veilinghuis! Wow jullie zijn goed op de hoogte!
IK heb speciaal een account aangemaakt om op jullie forum te kunnen reageren haha!
IK ga even uitvogelen hoe k jullie kan mailen en dan stuur k je zo een berichtje!
Ja we wilden erg graag een natuursteen blad, en dat is dus geluktquote:Op maandag 5 september 2011 09:56 schreef bijtje84 het volgende:
Mooi!! Vind het blad erg mooi. En erg handig inderdaad de extra kastjes en werkruimte tegenover het fornuis.
En wat je zegt is true, je houdt altijd wel wat te doen over in een huis he. Anders word het ook maar zo saai
Of een uitkijkplekje voor katten.quote:Op maandag 5 september 2011 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja we wilden erg graag een natuursteen blad, en dat is dus gelukt
Denk dat het ook erg lekker gaat zijn zo, met nog net aan die raamzijde een aanrechtje voor je borden, of gewoon een koffieapparaat e.d.
Wat een klets. Krassen in graniet is sowieso bijzonder knap en gepolijst graniet is vrijwel vergelijkbaar met vlek gevoeligheid als composiet. Gezoet graniet vlek wel als de neten. Maar dat hoortquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:38 schreef bijtje84 het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat je een volledig natuurstenen blad inderdaad heel speciaal moet onderhouden, met groene zeep ofzo. En dat het snel lelijk word als je er iets op morst en dat het krast enzo. Dus composiet is dan een betere keuze inderdaad.
Kan me voorstellen dat het alsnog wat weegt zo'n stuk! (wij krijgen 8cm dik blad, dus ik ben heel benieuwd naar het gewicht...)
Nee, volgens mij gewoon 60cm, standaard maat. De smalle kant is dan 40cm geloof ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef bobenjanneke het volgende:
Hoe breedt is het blad aan de rechterzijde ( waar het fornuis zit )?
Zo op het oog breder als 60cm?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik nog een onderhoudsset ( voor graniet ), maar dat moet ik nakijken...
En wij hebben hier gezoet graniet en geen vlek op te bekennen. We hebben het nu in 2 jaar tijd, 2 keer behandeld met het setje wat we erbij kregen, laatste keer meer dan een jaar geleden en doen absoluut niet voorzichtig ofzo met het blad. Dus dat kan ook wel meevallen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een klets. Krassen in graniet is sowieso bijzonder knap en gepolijst graniet is vrijwel vergelijkbaar met vlek gevoeligheid als composiet. Gezoet graniet vlek wel als de neten. Maar dat hoort.
Van composiet ken ik weer twee verhalen van kennissen waarbij er een hap uit het blad is gestoten toen ze er een glazen fles en whiskyglas er op hebben laten vallen. En als je dat bij graniet voor elkaar wil krijgen heb je goed je best gedaan.
Ja tegels wel laten doen, verder zijn / waren het wat kleine dingetjes nog (plinten weer voor de keuken, bovenkastjes weer ophangen, kraan dus even kwartslag draaien etc.) wat we zelf kunnen doen, doen we zelf. En we proberen uiteraard gewoon voor die gefaalde dingen kosten af te trekken die een vakman zou rekenen. Als hij ineens creatief gaat doen kunnen wij dat ookquote:Op zondag 18 september 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit daar, alleen jammer van die kleine foutjes.
Ik neem aan dat jullie dat zelf gaan herstellen?
Zijn van die kleine dingetjes die een ander niet ziet, maar als je het weet dan irriteert het je mateloos.
Ik vind het trouwens een supergave keuken
Ongetwijfeldquote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een paar maanden kun je daar vast om lachen, nu is het gewoon zwaar irritant
En terechtquote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Gezien de totale kosten van de verbouwing zijn het niet eens hele hoge bedragen, maar hij heeft ons genoeg problemen/stress/vertraging opgeleverd, dus dit gaan we niet zo laten...
Dat is wel de bedoelingquote:Op maandag 19 september 2011 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Laten we maar op houden dat het heel erg typerend is dat hij wel bij een garantiefonds zat; en toch om één of andere redenen plots ook weer niet![]()
Ga je nog een rij tegels plaatsen boven de bestaande ? zodat de rij mooi aansluit op het schakelmateriaal ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |