ja dat heb ik dus ook het idee.. dat het wordt opgeblazen 'alsof heel Londen in de hens staat' en er rellen zijn uitgebroken... blijkt dus wel mee te vallen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik merk er helemaal niets van. Ik woon op zo'n 10 minuten van Dalston, maar hier is er niets aan de hand. Ik zag vandaag niet eens rook of zo. Het is een enorme stad. En het zijn inderdaad allemaal achterstandswijken, en allemaal voornamelijk zwarte wijken waar dit aan de gang is.
Het volk niet nee, maar groepen mensen die alles wat ze kunnen vernielen wel. Dat los je jammer genoeg alleen met geweld op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het leger? Tegen het volk?![]()
Wilderiaanse redenaties. Het leger is tegen de vijanden van de staat. Niet de onlusten onder het volk. Het volk is niet de vijand van de staat.
Als ik geen TV of internet had dan had ik er helemaal niets van gemerkt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook het idee.. dat het wordt opgeblazen 'alsof heel Londen in de hens staat' en er rellen zijn uitgebroken... blijkt dus wel mee te vallen...
en het doet me inderdaad ook denken aan die rellen in die voorsteden van Parijs!
ow ja, * DJSmiley moet gaan slapenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er was daarnet op SkyNews informatie over birmingham anderswaar beelden getoond werden van een afgesloten stadscentrum en gearresteerde mensen. Channel4 bericht er ook over.
Het leger is er om zowel buitenlandse als binnenlandse dreigingen aan te pakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wilderiaanse redenaties. Het leger is tegen de vijanden van de staat. Niet de onlusten onder het volk. Het volk is niet de vijand van de staat.
's goed hoor, ga ik ook jouw huis even lekker in brand steken. Niet zeuren he als de politie niks kan doen. Het leger is inmiddels nooit tegen het volk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die wijken zijn nu nog wat zwarter in ieder geval.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik merk er helemaal niets van. Ik woon op zo'n 10 minuten van Dalston, maar hier is er niets aan de hand. Ik zag vandaag niet eens rook of zo. Het is een enorme stad. En het zijn inderdaad allemaal achterstandswijken, en allemaal voornamelijk zwarte wijken waar dit aan de gang is.
Hehe, die heb ik nog steeds altijd in mijn hoofd als ik weer eens een zwerver special brew zie drinken.quote:
Als je alleen even op Google maps kijkt, zijn dit wijken die verdomd dicht op the City liggen, en voor de wijken op zuid dicht op wijken als Greenwich. Dus het is van binnen aan het verrotten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook het idee.. dat het wordt opgeblazen 'alsof heel Londen in de hens staat' en er rellen zijn uitgebroken... blijkt dus wel mee te vallen...
en het doet me inderdaad ook denken aan die rellen in die voorsteden van Parijs!
Yup, dat deed Channel4 eerder ook alquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:49 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
ow ja, [me=DJSmiley] moet gaan slapen
[/me]
AllJazeera meld nu ook Leeds
Ja, vooral die Africa Appealquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef SpecialK het volgende:
Zeg hoeveel reclames van skynews moet ik nog... ach daar zijn we dan eindelijk.
Sympathiek van zo'n kraker dat hij meedoetquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor watjes:quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:47 schreef Harlon het volgende:
F-16's erop af sturen of harriers is ietwat overkill, absoluut.
hahahaha kijk 'm rennen met dat scherm. stelletje schooiersquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:51 schreef Oorlogsheld het volgende:
check dit filmpje ... live vanuit de rellen
http://www.youtube.com/user/londonriots2011#p/u/0/7ii3r1PDSm8
(of was ie al voorbij gekomen?)
Hier is gewoon de ME voor bedoeld. En het is niet zo dat er manschappen tekort zijn. En zo wel, dan zijn militairen niet ingesteld op het oplossen van dit soort zaken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:47 schreef Harlon het volgende:
[..]
En hoe wil je dit tuig dan op z'n plaats zetten? de politie krijgt er duidelijk geen grip op. F-16's erop af sturen of harriers is ietwat overkill, absoluut. Maar enige assistentie van het leger zodat er wat meer mankracht is om de orde te handhaven lijkt me geen overbodige luxe.
Nee, die ook niet. Die zijn immers ook onderdeel van het voolk. Gewoon in elkaar beuken door de ME.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef havanagila het volgende:
[..]
Het volk niet nee, maar groepen mensen die alles wat ze kunnen vernielen wel. Dat los je jammer genoeg alleen met geweld op.
Rellen maakt niet dat ze een vijand van de staat zijn. Zo kun je voor iedereen die zich crimineel gedraagt wel het leger inzetten. Voetbalwedstrijden bijv. Gebeurt ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, tenzij het volk zich kwalificeert als "vijand".
quote:Underground station closed on Northern Line at Camden Town. At police request.
Toch een indrukwekkende stroom van mensen zeg, ook al zijn ze misschien niet allemaal even actief aggressief bezig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:51 schreef Oorlogsheld het volgende:
check dit filmpje ... live vanuit de rellen
http://www.youtube.com/user/londonriots2011#p/u/0/7ii3r1PDSm8
(of was ie al voorbij gekomen?)
"Every cloud has it's silver lining"quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef Glazenmaker het volgende:
Er zijn geruchten dat negerts en Turken elkaar de hersens in aan het rammen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |