Stupide gelul van je. Gaan knallen in een woonwijk waar mensen wonen die hier niks mee te maken hebben.quote:
Aangezien we het over Engeland hebben, zal het grotendeels vooral over Indiėrs gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zijn altijd de goedwillenden die nog in zo'n wijk wonen die de dupe zijn. Turken of tijdens New Orleans de Chinezen.
Oa. Fucking lekker eten gek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:12 schreef Mestras het volgende:
[..]
kruiskade is toch het sjienatown van rdam?
Ik denk dat iedere burger die op straat te vinden is tijdens deze rellen een deelnemer is. (Afgezien van de verslaggevers)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Stupide gelul van je. Gaan knallen in een woonwijk waar mensen wonen die hier niks mee te maken hebben.
Frappant dat in die herkomstlanden de boel ook wel min of meer draait.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Aangezien we het over Engeland hebben, zal het grotendeels vooral over Indiėrs gaan.
Voor alle duidelijkheid, die Indiėrs hebben dus de winkels. Dus die draaien in Engeland ook gewoon prima. Pakistanen en vooral de zwarten gaat het minder mee en zijn oververtegenwoordigd in bepaalde statistieken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Frappant dat in die herkomstlanden de boel ook wel min of meer draait.
quote:2254: Claire Marshall BBC News, Birmingham
We've seen the most extraordinary scenes. Walking through the streets, there was looting going on. I saw 100 or so young men with ski masks and hoods pulled down. They seemed to be very well-organised, communicating with each other on radio. The police were in force but they did not seem to know what to do. It's a really tense atmosphere here.
Bulshit. Er zijn 25 huizen afgebrand bij die meubelzaak alleen. Waar denk je dat die mensen nu zijn om maar wat slachoffers te noemen. Dan heb je nog de mensen die het wel opwindend vinden om erbij te zijn en te filmen maar zelf niks naar de politie gooien en het feit dat kogels uit militaire wapens de neiging hebben om door muren en ramen heen te gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere burger die op straat te vinden is tijdens deze rellen een deelnemer is. (Afgezien van de verslaggevers)
misschien is dat de manier waarop de relschoppers met elkaar communiceren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef MrJones het volgende:
De geruchten worden steeds hilarischer. Zo zouden relschoppers dieren hebben losgelaten uit de London Zoo, waardoor er nu een tijger vrij door de straten van Londen loopt.
Voor de duidelijkheid. Not true. Maar doet het wel goed op Twitter.
Zo gek was ik dus niet net, met die fotoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:18 schreef Kingstown het volgende:
Beelden op BBC1.
Ook vuur in Nothing Hill.
Ik denk BBC2quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:18 schreef Kingstown het volgende:
Beelden op BBC1.
Ook vuur in Nothing Hill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |