quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Daar hebben we wat aan, dat soort berichten.
Er zijn geruchten dat het kinderziekenhuis is aangevallen (oh toch niet!)
Er zijn geruchten dat mensen in London spontaan Hebreeuws zijn gaan praten
Er zijn geruchten dat de Olympische Spelen nu niet door gaan.
Er zijn geruchten dat Cameron om de gemoederen te sussen heeft toegezegd van geslacht te veranderen.
Toch lijkt het mij niet onwaarschijnlijk. Dalston bestaat uit een grote groep zwarten direct naast een grote groep Turken. Als daar rellen zijn dan verbaast het me niet dat die tegen elkaar gaan knokken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Cameron om de gemoederen te sussen heeft toegezegd van geslacht te veranderen.
are you kidding?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Caland het volgende:
Er zijn geruchten dat er momenteel plunderingen gaande zijn.
Ja, daar begint dit ondertussen ook wel op te lijken! Hoe zou dat nu komen, zo'n burgeroorlog?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of omdat er een burgeroorlog woedde.
Het kwam van een respectabele journalist alleen konden ze het niet controleren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Bron ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Caland het volgende:
Er zijn geruchten dat er momenteel plunderingen gaande zijn.
Dat is daar zo ja. De straat naast de Afrikaanse markt zit vol met Turkse restaurants en winkels. Ik kom er graag, zowel op de markt als in die straat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:59 schreef speknek het volgende:
[..].
In Nederland zijn veel Turken winkeleigenaar, als dat daar ook zo is, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Ik zag op youtube toch een hoop blanken rondlopen. ongeveer 40/60 weliswaar maar toch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:01 schreef Scorpie het volgende:
Ik mis alleen de kindsoldaatjes nog om de fotoreportage van een Afrikaans Derdewereldland compleet te maken.
Dat is zo'n beetje wat er gezegd wordt, turkse mensen die hun wijk en winkels willen beschermen tegen de relschoppers.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:59 schreef speknek het volgende:
[..].
In Nederland zijn veel Turken winkeleigenaar, als dat daar ook zo is, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Had hij het bonnetje niet bij zich?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag zo een negert met een plasma lopen.
En terecht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje wat er gezegd wordt, turkse mensen die hun wijk en winkels willen beschermen tegen de relschoppers.
Zie http://yfrog.com/gysnrnljquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:54 schreef Intrepidity het volgende:
In Camden ook het een en ander aan de hand?
[..]
Of ben ik spuit 11?twitter:Paul_Robbins42 twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 00:03:34There are unconfirmed reports tonight that a man has been shot in the head and killed in CROYDON . reageer retweet
Te weinig jeugdhonken en discriminatie in de Pubs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, daar begint dit ondertussen ook wel op te lijken! Hoe zou dat nu komen, zo'n burgeroorlog?
Net zoals in LA: de aziaten beschermden hun winkels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje wat er gezegd wordt, turkse mensen die hun wijk en winkels willen beschermen tegen de relschoppers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |