Moet je de andere partij daar ook wel wijs van maken: dat het alleen fysieke tevredenstelling is, wat ze 9 van de 10 keer niet pikken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef goofy_goober het volgende:
Dwz: lekker sexen zonder daarbij gelijk een relatie aan te gaan. Fuckbuddies, friends with benefits, one night stands, dat soort dingen.
ja, ja, het is duidelijk !quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef goofy_goober het volgende:
Dwz: lekker sexen zonder daarbij gelijk een relatie aan te gaan. Fuckbuddies, friends with benefits, one night stands, dat soort dingen.
Heel apart. Weet ze wel wat ze echt wil? Want denk niet dat dit alleen aan "de periode" kan liggen toch? Eerst erg haar best doen en dan ineens weer het omgooien.. Erg vaag..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:47 schreef pl4kkie het volgende:
Raar is dat. Een ex van 5 jaar geleden zocht een tijdje weer contact met me op. Alles leuk enzo, tijd lang zijn we aan het daten gegaan. Hebben na lange tijd weer besloten om samen verder te gaan. Krijg ik gisteren te horen dat ze toch weer twijfelt aan de relatie. En dat na 2 dagen. Ja ze is ongestelt dus sago enzo. Ja fok dat! Dat is belachelijk. En dat terwijl ze heel erg haar best gedaan om me te overtuigen.
dat heb ik meerdere keren aan haar gevraagd en ze wist echt zeker dat ze met mij verder wou. Der zaten ook wat dingen dwars zei ze. Zaterdag op zondag bleven we bij een vriend slapen hartstikke gezellig enzo. Uit geweest. Volgende week is me moeder jarig dus ik zei tegen der kom je dan ook ? En gaan we daarna stappen met zn alle. Daar had ze moeite mee want ze wou ook graag alleen met mij zijn. Mja dat gaat moeilijk als je moeder jarig is. Ging ze helemaal uit der pan omdat die,vriend me hol maat zou zijn. Dus ik gaf terug dat zij constant met die kut telefoon bezig is. Pingen, wa enzo. Ik zeg dan ben je ook niet alleen met mij. Nou toen had ik het helemaal gedaan. Wel kritiek leveren maar niet tegen kritiek kunnen als het tegen haar gericht isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:51 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Heel apart. Weet ze wel wat ze echt wil? Want denk niet dat dit alleen aan "de periode" kan liggen toch? Eerst erg haar best doen en dan ineens weer het omgooien.. Erg vaag..
Snap wel dat je vriendin aangeeft dat ze graag met je alleen wil zijn. Maar dat is inderdaad lastiger als je met een hele groep gaat stappen. Je kunt dan nog wel voor kiezen om samen iets eerder naar huis te gaan toch? Misschien was dat een optie geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dat heb ik meerdere keren aan haar gevraagd en ze wist echt zeker dat ze met mij verder wou. Der zaten ook wat dingen dwars zei ze. Zaterdag op zondag bleven we bij een vriend slapen hartstikke gezellig enzo. Uit geweest. Volgende week is me moeder jarig dus ik zei tegen der kom je dan ook ? En gaan we daarna stappen met zn alle. Daar had ze moeite mee want ze wou ook graag alleen met mij zijn. Mja dat gaat moeilijk als je moeder jarig is. Ging ze helemaal uit der pan omdat die,vriend me hol maat zou zijn. Dus ik gaf terug dat zij constant met die kut telefoon bezig is. Pingen, wa enzo. Ik zeg dan ben je ook niet alleen met mij. Nou toen had ik het helemaal gedaan. Wel kritiek leveren maar niet tegen kritiek kunnen als het tegen haar gericht is
kan inderdaad. Ik ben niet de moeilijkste. Mja als de wederhelft gaat lopen miepen. Ze krijgt aandacht genoeg van me. Maar ze is zo verslaafd aan dat ding dat ze vrijwel gelijk moet terug reageren als ze bericht krijgt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Snap wel dat je vriendin aangeeft dat ze graag met je alleen wil zijn. Maar dat is inderdaad lastiger als je met een hele groep gaat stappen. Je kunt dan nog wel voor kiezen om samen iets eerder naar huis te gaan toch? Misschien was dat een optie geweest.
Wat is de achterliggende gedachte dat ze de hele tijd met de telefoon bezig is?
Vind/vond ze het niet gezellig? Of moet ze overal direct op reageren als ze een bericht krijgt?
Kreeg ze wel (genoeg) aandacht van jou of anderen?
Praat er gewoon met elkaar over.
Ja das vaak vervelend. Maar merk wel dat het een beetje bij deze tijd hoort.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
kan inderdaad. Ik ben niet de moeilijkste. Mja als de wederhelft gaat lopen miepen. Ze krijgt aandacht genoeg van me. Maar ze is zo verslaafd aan dat ding dat ze vrijwel gelijk moet terug reageren als ze bericht krijgt.
heb ik ook gezegd tegen der. Van kap nou is ff met dat ding. Je bent nu met mij. Vind het niet erg als een berichtje stuurt, dat doe ik ook als het snel een antwoord terug verwacht. Maar niet de hele dag door met dat ding in je hand lopen. Mja kzie wel hoe het verder loopt. Anders is het zo weer me ex.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja das vaak vervelend. Maar merk wel dat het een beetje bij deze tijd hoort.
Ook als je in gesprek bent en de telefoon gaat of ze krijgen een sms.. Direct moet er gekeken worden. Word er soms ook wel moe van..
Maar daar kun je vriendin gerust op aanspreken. Als jullie samen zijn gaat dat ding in de tas/la en dan heb je pas echt tijd voor elkaar
Het is nooit gezegd dat een relatie altijd makkelijk is toch..quote:
quote:
Ja, dat sowieso. Zij heeft zelf ingezien wat ze verkeerd deed. En we hebben er heel goed over gepraat, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef goofy_goober het volgende:
Hopelijk hebben jullie alles uitgepraat wat heeft geleid tot de breuk, anders zit je gegarandeerd over een paar maanden weer in dezelfde shit.
Lang mee gelopen? Of viel het nog wel mee?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:03 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Man, ik ben zo zo zo zo blij dat ik van mijn ex af ben. Het was werkelijk waar zo'n enorme klootzak, ik kan niet geloven dat ik me zo heb laten behandelen.
Waardeloos ook.. Wees blij dat je er nu al achter komtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:54 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ben nu ook helemaal klaar met der. Ze neemt geen contact op, niets. Ze is eigenlijk me tijd niet waard geweest
Idd, beter dan over een paar maanden als je er dieper in zit. Denk dat dit me kortste relatie ooit is. Nog geen week vol gehouden xDquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:05 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Lang mee gelopen? Of viel het nog wel mee?
Neem ff lekker tijd voor jezelf. Of ga je driect weer de markt op?
[..]
Waardeloos ook.. Wees blij dat je er nu al achter komt
Misschien het gemis van het vele contact dat je nu had?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:10 schreef Remnant het volgende:
Hmm. Ik ben nu aan het daten met een meid die ik leuk vind en ook echt relatiemateriaal is. We hebben al aangegeven te kijken waar het schip gaat stranden (we hebben nog geen relatie). Heb eigenlijk de tijd ervoor niet aan m'n ex gedacht en al helemaal niet toen ik die nieuwe meid tegenkwam.
Merk alleen dat nu het contact met die nieuwe meid vrij laag is. We spreken af op stap, hier en daar een smsje en na het stappen breng ik haar naar huis om daarna op gepaste manier afscheid te nemen. Sex is ook al gebeurd en zoenen wordt iedere keer gedaan. Kortom; dat zit wel goed.
De laatste paar dagen echter denk ik weer veel terug aan m'n ex, zonder hiervoor een reden te kunnen bedenken. Soms zelfs zo "intens" dat die nieuwe meid compleet naar de achtergrond verdwijnt. Misschien dat ik het toch nog ergens vergelijk? Omdat het contact met die nieuwe meid laag is en met m'n ex destijds juist helemaal niet? Weet alleen dat dit vrij klote aanvoelt, omdat ik het idee heb dat dit dus een nieuwe relatie nog steeds in de weg zit....
Ja, ik denk ook dat ik het in die hoek moet zoeken. Ik probeer er niet teveel bij stil te staan, omdat het me verwart soms. Het is af en toe knap lastig in ieder geval.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien het gemis van het vele contact dat je nu had?
Ik zou zeggen, geniet ervan en niet teveel over na denken!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:56 schreef JiggyJ het volgende:
Heeyy...
Ik heb even een (kleine) kwestie momenteel, en vraag me eigenlijk af : Ben ik nu een enorme klootzak en slecht bezig, of hoef ik dit mezelf niet zo kwalijk te nemen?
3 maanden geleden op een feestje al gezoend met een meisje... Was gezellig enzo, maar daarna niet echt meer contact... Ik ken haar via een vriend en sinds het vakantie is zie ik haar via hem wat regelmatiger, want ze komt regelmatig met een paar vriendinnen naar hem toe ( vriend van mij is nogal van de vrienschappelijke omgang met vrouwen / heeft gay karaktertrekjes )...
Nu kom ik haar dus ook regelmatiger tegen, en een tijdje geleden weer gezoend.. Vorige week vrijdag uitgeweest en hebben we seks gehad daarna. Niet dat ik eigenlijk veel keuze had, want ze liep al de hele avond achter elkaar hints uit te delen in de zin van dat ik een drankje voor haar (onder meer) meenam, waarop ze antwoordde '' oh daar moet ik zeker vanavond wel wat voor terugdoen''
Nougoed leuk en aardig allemaal natuurlijk, ik blijf toch een jongen en wie ben ik om niet aan haar behoefte te voldoenen aan mijn eigen natuurlijk ...
Vind het een leuke meid, maar ben gewoon niet in voor een relatie. Of vind ik haar in mijn onderbewust zijn gewoon niet leuk genoeg voor een relatie? Heb er nogal last van sinds het uit is met mijn ex dat ik van elk meisje dat te dichtbij komt alleen maar de nadelen ga inzien en ze niet meer leuk vindt, terwijl ze objectief gezien gewoon knap en aardig is...
Onder meer door die gedachte ben ik vorige week weer op haar advances ingegaan, ik dacht ''gewoon proberen'' elkaar wat beter leren kennen en misschien ga ik iets voor haar voelen.. Gedate afgelopen zondag en was best gezellig en hoewel ik nog voorstelde om beiden naar huis te gaan daarna kwam ik er niet onderuit en weer samen geslapen + seks gehad...
Vind haar sexueel wel aantrekkelijk maar ik wil er niet te snel te diep inzitten ...
Nu is het hek dus van de dam en ze vindt me echt leuk.. Ik vind haar ook wel gewoon een leuke meid, maar met de nadruk op gewoon... Denk niet dat ik een relatie met haar wil... Maar heb het wel gezellig met haar en de seks is goed...
Moet ik dit afkappen? Woorden als ''relatie'' en ik vind je leuk etc zijn er gelukkig van haar kant nog niet gevallen dus stiekem hoop ik dat ik voor haar alleen maar een neukertje ben, maar denk van niet...
Als ik het zo lees heb je toch al aardig diep in haar gezeten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:56 schreef JiggyJ het volgende:
Vind haar sexueel wel aantrekkelijk maar ik wil er niet te snel te diep inzitten ...
Is dit wel eerlijk tegenover haar? Want zoals je zegt voelt zij wel degelijk wat voor jou..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geniet ervan en niet teveel over na denken!
Mjeh, viel allemaal wel mee. Ik loop hier al een tijdje mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:05 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Lang mee gelopen? Of viel het nog wel mee?
Neem ff lekker tijd voor jezelf. Of ga je driect weer de markt op?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |