abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100485730
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

"Relationships are like glass. Sometimes it’s better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together."

[ Bericht 2% gewijzigd door Daniel1976 op 08-08-2011 23:22:09 ]
pi_100486574
Nou Goofy, da's weer eens klare taal, effe rondneuken. Hoe ziet dat er eigenlijk uit ? Erop rondneuken, draai je dan rondjes met je piemel in de hoop een meid te raken. Ik blijf moeite hebben met die term.

Bart, gewoon de liefde bedrijven vol passie en niet teveel bij na denken, klinkt echt veel leuker en lekkerder!
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:22:14 #3
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100486805
Dwz: lekker sexen zonder daarbij gelijk een relatie aan te gaan. Fuckbuddies, friends with benefits, one night stands, dat soort dingen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_100488337
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef goofy_goober het volgende:
Dwz: lekker sexen zonder daarbij gelijk een relatie aan te gaan. Fuckbuddies, friends with benefits, one night stands, dat soort dingen.
Moet je de andere partij daar ook wel wijs van maken: dat het alleen fysieke tevredenstelling is, wat ze 9 van de 10 keer niet pikken.
pi_100489148
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef goofy_goober het volgende:
ja, ja, het is duidelijk !
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:31:15 #6
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100490524
Tja, met iemand het bed induiken terwijl je er zelf nog niet over uit bent of je wel een relatie wilt en terwijl de ander aangeeft daar wel iets in te zien, is niet echt verstandig mijns inziens. Als dit uiteindelijk ter sprake komt tussen hem en haar, omdat het niet loopt, kan dit leiden tot boze reacties als: 'Je deed het alleen voor de seks!' en meer narigheid.
pi_100493922
Meisje 3 is absoluut niet mijn 3e keus hoor... Misschien komt dat een beetje zo over omdat ik zeg dat ze ''tussen'' beide meisjes inhangt maar dat kun je ook als compliment zien natuurlijk :)

''Rondneuken'' heb ik heus wel een klein beetje gedaan hoor afgelopen tijd en daar ben ik nu wel een beetje klaar mee. Waren dan meisjes uit de kroeg waar je even een leuk nachtje mee hebt en die je daarnaa bijna niet meer spreekt..
Met deze is dat anders en daarom neem ik het nu eenmaal serieus. Donderdag blijft ze weer bij me slapen en gaan we ook ff wat leuks doen samen..., zin in :)

En DAT soort dingen doen met meisjes was nu juist hetgene wat ik echt begon te missen die relatiedingen zeg maar, gewoon even ergens wat drinken enzo...
Verder is ZIJ wel serieus met mij, dat weet ik en heeft ze ook tegen me gezegd. Daarom heb ik het met haar niet meer over een soort sexspeeltje oid maar zie ik haar als serieuzer...

Enige waar ik nu wel een beetje mee zit is dat ze op een bepaalde manier juist wel, maar op een bepaalde manier toch weinig in me geinteresseerd is. Ze weet al erg veel van me merk ik, via via gevraagd ofzo, maar als we samen zijn dan hebben we het toch vooral over haar, en als ik iets over mezelf vertel dan vraagt ze niet door ofzo, maar ze wil wel dat ik vanalles over haar vraag...... Weer zo iets dat ik herken van mijn ex en dat wil ik niet:P

[ Bericht 67% gewijzigd door Bartinhoo op 09-08-2011 02:07:47 ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 02:06:18 #8
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100494050
Wat stond daar? :P
pi_100494109
Weer zo kritisch.. dat punt aan het eind.

Sowieso, ik word jaloers ervan, hou op met al je veroveringen te bespreken hier. :')
pi_100494232
Nou, dit is pas mijn eerste ''echte'' verovering die echt wat lijkt te gaan worden hoor, en heb er bijna 1.5 jaar op moeten wachten ;)

Verder dacht ik voor een half jaar terug dat het nooit meer wat zou worden met mij in de liefde dus voor mensen die dat ook denken kan het ook leuk zijn om te lezen miss :D

Maargoed, kritisch ja maar toch ook wel relevant vind ik...
Hebben elkaar nu redelijk vaak gesproken de laatste tijd en ik weet vanalles over haar, en als ik haar iets vraag vertelt ze het antwoord met geuren en kleuren maar aan mij vraagt ze eigenlijk nix...
Haar vorige relatie was nogal raar afgelopen dus ik heb dat hele verhaal aangehoord, ik weet nu alles over haar vorige vriendjes en haar hele liefdesleven terwijl zij volgens mij niet eens weet of- en hoeveel exen ik heb gehad.... Nu klinkt het in jullie oren natuurlijk alsof ik erop zit te wachten tot ik al mijn verhalen over mijn ex eindelijk bij haar kwijt kan maar zo onhandig ben ik nu ook weer niet maar vind het wel belangrijk als de interesse een beetje wedezijds is :)
pi_100494901
Oke, dat snap ik. Je moet snappen dat sommigen mensen gewoon veel meer een prater zijn dan een luisteraar. En als je dat niet wilt, gaat dat ook niet echt veranderen aan haar.
pi_100495244
Beetje rondge...euhm...keken, ben blijkbaar de laatste die z'n bed inkruipt? ;)

Zal ik het licht uitdoen voor vannacht en morgen weer lekkerrr vroeg op!

(enne JOycie88 gefeliciteerd! *O* )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_100497218
Raar is dat. Een ex van 5 jaar geleden zocht een tijdje weer contact met me op. Alles leuk enzo, tijd lang zijn we aan het daten gegaan. Hebben na lange tijd weer besloten om samen verder te gaan. Krijg ik gisteren te horen dat ze toch weer twijfelt aan de relatie. En dat na 2 dagen. Ja ze is ongestelt dus sago enzo. Ja fok dat! Dat is belachelijk. En dat terwijl ze heel erg haar best gedaan om me te overtuigen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100497263
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 08:47 schreef pl4kkie het volgende:
Raar is dat. Een ex van 5 jaar geleden zocht een tijdje weer contact met me op. Alles leuk enzo, tijd lang zijn we aan het daten gegaan. Hebben na lange tijd weer besloten om samen verder te gaan. Krijg ik gisteren te horen dat ze toch weer twijfelt aan de relatie. En dat na 2 dagen. Ja ze is ongestelt dus sago enzo. Ja fok dat! Dat is belachelijk. En dat terwijl ze heel erg haar best gedaan om me te overtuigen.
Heel apart. Weet ze wel wat ze echt wil? Want denk niet dat dit alleen aan "de periode" kan liggen toch? Eerst erg haar best doen en dan ineens weer het omgooien.. Erg vaag..
pi_100497621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 08:51 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Heel apart. Weet ze wel wat ze echt wil? Want denk niet dat dit alleen aan "de periode" kan liggen toch? Eerst erg haar best doen en dan ineens weer het omgooien.. Erg vaag..
dat heb ik meerdere keren aan haar gevraagd en ze wist echt zeker dat ze met mij verder wou. Der zaten ook wat dingen dwars zei ze. Zaterdag op zondag bleven we bij een vriend slapen hartstikke gezellig enzo. Uit geweest. Volgende week is me moeder jarig dus ik zei tegen der kom je dan ook ? En gaan we daarna stappen met zn alle. Daar had ze moeite mee want ze wou ook graag alleen met mij zijn. Mja dat gaat moeilijk als je moeder jarig is. Ging ze helemaal uit der pan omdat die,vriend me hol maat zou zijn. Dus ik gaf terug dat zij constant met die kut telefoon bezig is. Pingen, wa enzo. Ik zeg dan ben je ook niet alleen met mij. Nou toen had ik het helemaal gedaan. Wel kritiek leveren maar niet tegen kritiek kunnen als het tegen haar gericht is
pi_100497930
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:14 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

dat heb ik meerdere keren aan haar gevraagd en ze wist echt zeker dat ze met mij verder wou. Der zaten ook wat dingen dwars zei ze. Zaterdag op zondag bleven we bij een vriend slapen hartstikke gezellig enzo. Uit geweest. Volgende week is me moeder jarig dus ik zei tegen der kom je dan ook ? En gaan we daarna stappen met zn alle. Daar had ze moeite mee want ze wou ook graag alleen met mij zijn. Mja dat gaat moeilijk als je moeder jarig is. Ging ze helemaal uit der pan omdat die,vriend me hol maat zou zijn. Dus ik gaf terug dat zij constant met die kut telefoon bezig is. Pingen, wa enzo. Ik zeg dan ben je ook niet alleen met mij. Nou toen had ik het helemaal gedaan. Wel kritiek leveren maar niet tegen kritiek kunnen als het tegen haar gericht is
Snap wel dat je vriendin aangeeft dat ze graag met je alleen wil zijn. Maar dat is inderdaad lastiger als je met een hele groep gaat stappen. Je kunt dan nog wel voor kiezen om samen iets eerder naar huis te gaan toch? Misschien was dat een optie geweest.
Wat is de achterliggende gedachte dat ze de hele tijd met de telefoon bezig is?
Vind/vond ze het niet gezellig? Of moet ze overal direct op reageren als ze een bericht krijgt?
Kreeg ze wel (genoeg) aandacht van jou of anderen?

Praat er gewoon met elkaar over.
pi_100498182
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:29 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Snap wel dat je vriendin aangeeft dat ze graag met je alleen wil zijn. Maar dat is inderdaad lastiger als je met een hele groep gaat stappen. Je kunt dan nog wel voor kiezen om samen iets eerder naar huis te gaan toch? Misschien was dat een optie geweest.
Wat is de achterliggende gedachte dat ze de hele tijd met de telefoon bezig is?
Vind/vond ze het niet gezellig? Of moet ze overal direct op reageren als ze een bericht krijgt?
Kreeg ze wel (genoeg) aandacht van jou of anderen?

Praat er gewoon met elkaar over.
kan inderdaad. Ik ben niet de moeilijkste. Mja als de wederhelft gaat lopen miepen. Ze krijgt aandacht genoeg van me. Maar ze is zo verslaafd aan dat ding dat ze vrijwel gelijk moet terug reageren als ze bericht krijgt.
pi_100498297
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:39 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

kan inderdaad. Ik ben niet de moeilijkste. Mja als de wederhelft gaat lopen miepen. Ze krijgt aandacht genoeg van me. Maar ze is zo verslaafd aan dat ding dat ze vrijwel gelijk moet terug reageren als ze bericht krijgt.
Ja das vaak vervelend. Maar merk wel dat het een beetje bij deze tijd hoort.
Ook als je in gesprek bent en de telefoon gaat of ze krijgen een sms.. Direct moet er gekeken worden. Word er soms ook wel moe van..

Maar daar kun je vriendin gerust op aanspreken. Als jullie samen zijn gaat dat ding in de tas/la en dan heb je pas echt tijd voor elkaar
pi_100498448
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:44 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Ja das vaak vervelend. Maar merk wel dat het een beetje bij deze tijd hoort.
Ook als je in gesprek bent en de telefoon gaat of ze krijgen een sms.. Direct moet er gekeken worden. Word er soms ook wel moe van..

Maar daar kun je vriendin gerust op aanspreken. Als jullie samen zijn gaat dat ding in de tas/la en dan heb je pas echt tijd voor elkaar
heb ik ook gezegd tegen der. Van kap nou is ff met dat ding. Je bent nu met mij. Vind het niet erg als een berichtje stuurt, dat doe ik ook als het snel een antwoord terug verwacht. Maar niet de hele dag door met dat ding in je hand lopen. Mja kzie wel hoe het verder loopt. Anders is het zo weer me ex.
pi_100529842
Zucht, moeilijk
pi_100530750
,

[ Bericht 99% gewijzigd door JayKeanan op 09-08-2011 23:02:13 (beter new topic) ]
pi_100531623
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef pl4kkie het volgende:
Zucht, moeilijk
Het is nooit gezegd dat een relatie altijd makkelijk is toch..
Maar je vorige post lijkt wel of je heel makkelijk iets ook weer af kapt? Wat voel je zelf voor haar?
pi_100539838
Nee dat weet ik. Maar als het nu al begint met dat der gevoelens tot een dieptepunt zijn gedaald, vanwege een paar irritaties en omdat ze niet lekker in der vel zit.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 07:23:22 #24
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100539891
Doe het lekker rustig aan en leg het initiatief bij haar.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 09:07:03 #25
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_100540903
*O*
pi_100541158
quote:
-O-
  woensdag 10 augustus 2011 @ 09:37:40 #27
314372 Goddelijker
pi_100541474
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:22 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

-O-
Wat? :*
pi_100560179
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:37 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wat? :*
Weer bij elkaar dus?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:51:07 #29
314372 Goddelijker
pi_100563751
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:11 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Weer bij elkaar dus?
Ja, sinds vorige week.
pi_100564420
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:51 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, sinds vorige week.
En blij mee?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:09:06 #31
314372 Goddelijker
pi_100564463
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

En blij mee?
Jazeker, anders zou het natuurlijk ook niet goed zijn.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:20:35 #32
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100564955
Hopelijk hebben jullie alles uitgepraat wat heeft geleid tot de breuk, anders zit je gegarandeerd over een paar maanden weer in dezelfde shit.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:23:11 #33
314372 Goddelijker
pi_100565053
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef goofy_goober het volgende:
Hopelijk hebben jullie alles uitgepraat wat heeft geleid tot de breuk, anders zit je gegarandeerd over een paar maanden weer in dezelfde shit.
Ja, dat sowieso. Zij heeft zelf ingezien wat ze verkeerd deed. En we hebben er heel goed over gepraat, dus dat zit wel goed. :)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:40:59 #34
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100565787
Veel geluk in dat geval! ^O^
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:18:34 #35
314372 Goddelijker
pi_100567210
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:40 schreef goofy_goober het volgende:
Veel geluk in dat geval! ^O^
Bedankt. *O*
pi_100584328
Man, ik ben zo zo zo zo blij dat ik van mijn ex af ben. Het was werkelijk waar zo'n enorme klootzak, ik kan niet geloven dat ik me zo heb laten behandelen. :')
pi_100586364
Ik ben nu ook helemaal klaar met der. Ze neemt geen contact op, niets. Ze is eigenlijk me tijd niet waard geweest
pi_100587311
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 04:03 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Man, ik ben zo zo zo zo blij dat ik van mijn ex af ben. Het was werkelijk waar zo'n enorme klootzak, ik kan niet geloven dat ik me zo heb laten behandelen. :')
Lang mee gelopen? Of viel het nog wel mee?
Neem ff lekker tijd voor jezelf. Of ga je driect weer de markt op?

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 07:54 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ben nu ook helemaal klaar met der. Ze neemt geen contact op, niets. Ze is eigenlijk me tijd niet waard geweest
Waardeloos ook.. Wees blij dat je er nu al achter komt :)
pi_100588109
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:05 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

[..]

Waardeloos ook.. Wees blij dat je er nu al achter komt :)
Idd, beter dan over een paar maanden als je er dieper in zit. Denk dat dit me kortste relatie ooit is. Nog geen week vol gehouden xD
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:10:17 #40
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_100588799
Hmm. Ik ben nu aan het daten met een meid die ik leuk vind en ook echt relatiemateriaal is. We hebben al aangegeven te kijken waar het schip gaat stranden (we hebben nog geen relatie). Heb eigenlijk de tijd ervoor niet aan m'n ex gedacht en al helemaal niet toen ik die nieuwe meid tegenkwam.
Merk alleen dat nu het contact met die nieuwe meid vrij laag is. We spreken af op stap, hier en daar een smsje en na het stappen breng ik haar naar huis om daarna op gepaste manier afscheid te nemen. Sex is ook al gebeurd en zoenen wordt iedere keer gedaan. Kortom; dat zit wel goed.
De laatste paar dagen echter denk ik weer veel terug aan m'n ex, zonder hiervoor een reden te kunnen bedenken. Soms zelfs zo "intens" dat die nieuwe meid compleet naar de achtergrond verdwijnt. Misschien dat ik het toch nog ergens vergelijk? Omdat het contact met die nieuwe meid laag is en met m'n ex destijds juist helemaal niet? Weet alleen dat dit vrij klote aanvoelt, omdat ik het idee heb dat dit dus een nieuwe relatie nog steeds in de weg zit....
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:12:55 #41
314372 Goddelijker
pi_100588886
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:10 schreef Remnant het volgende:
Hmm. Ik ben nu aan het daten met een meid die ik leuk vind en ook echt relatiemateriaal is. We hebben al aangegeven te kijken waar het schip gaat stranden (we hebben nog geen relatie). Heb eigenlijk de tijd ervoor niet aan m'n ex gedacht en al helemaal niet toen ik die nieuwe meid tegenkwam.
Merk alleen dat nu het contact met die nieuwe meid vrij laag is. We spreken af op stap, hier en daar een smsje en na het stappen breng ik haar naar huis om daarna op gepaste manier afscheid te nemen. Sex is ook al gebeurd en zoenen wordt iedere keer gedaan. Kortom; dat zit wel goed.
De laatste paar dagen echter denk ik weer veel terug aan m'n ex, zonder hiervoor een reden te kunnen bedenken. Soms zelfs zo "intens" dat die nieuwe meid compleet naar de achtergrond verdwijnt. Misschien dat ik het toch nog ergens vergelijk? Omdat het contact met die nieuwe meid laag is en met m'n ex destijds juist helemaal niet? Weet alleen dat dit vrij klote aanvoelt, omdat ik het idee heb dat dit dus een nieuwe relatie nog steeds in de weg zit....
Misschien het gemis van het vele contact dat je nu had?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:19:11 #42
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_100589082
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Misschien het gemis van het vele contact dat je nu had?
Ja, ik denk ook dat ik het in die hoek moet zoeken. Ik probeer er niet teveel bij stil te staan, omdat het me verwart soms. Het is af en toe knap lastig in ieder geval.
pi_100595035
Heeyy...

Ik heb even een (kleine) kwestie momenteel, en vraag me eigenlijk af : Ben ik nu een enorme klootzak en slecht bezig, of hoef ik dit mezelf niet zo kwalijk te nemen?

3 maanden geleden op een feestje al gezoend met een meisje... Was gezellig enzo, maar daarna niet echt meer contact... Ik ken haar via een vriend en sinds het vakantie is zie ik haar via hem wat regelmatiger, want ze komt regelmatig met een paar vriendinnen naar hem toe ( vriend van mij is nogal van de vrienschappelijke omgang met vrouwen / heeft gay karaktertrekjes )...

Nu kom ik haar dus ook regelmatiger tegen, en een tijdje geleden weer gezoend.. Vorige week vrijdag uitgeweest en hebben we seks gehad daarna. Niet dat ik eigenlijk veel keuze had, want ze liep al de hele avond achter elkaar hints uit te delen in de zin van dat ik een drankje voor haar (onder meer) meenam, waarop ze antwoordde '' oh daar moet ik zeker vanavond wel wat voor terugdoen''

Nougoed leuk en aardig allemaal natuurlijk, ik blijf toch een jongen en wie ben ik om niet aan haar behoefte te voldoen :P en aan mijn eigen natuurlijk ...

Vind het een leuke meid, maar ben gewoon niet in voor een relatie. Of vind ik haar in mijn onderbewust zijn gewoon niet leuk genoeg voor een relatie? Heb er nogal last van sinds het uit is met mijn ex dat ik van elk meisje dat te dichtbij komt alleen maar de nadelen ga inzien en ze niet meer leuk vindt, terwijl ze objectief gezien gewoon knap en aardig is...

Onder meer door die gedachte ben ik vorige week weer op haar advances ingegaan, ik dacht ''gewoon proberen'' elkaar wat beter leren kennen en misschien ga ik iets voor haar voelen.. Gedate afgelopen zondag en was best gezellig en hoewel ik nog voorstelde om beiden naar huis te gaan daarna kwam ik er niet onderuit en weer samen geslapen + seks gehad...
Vind haar sexueel wel aantrekkelijk maar ik wil er niet te snel te diep inzitten ...

Nu is het hek dus van de dam en ze vindt me echt leuk.. Ik vind haar ook wel gewoon een leuke meid, maar met de nadruk op gewoon... Denk niet dat ik een relatie met haar wil... Maar heb het wel gezellig met haar en de seks is goed...

Moet ik dit afkappen? Woorden als ''relatie'' en ik vind je leuk etc zijn er gelukkig van haar kant nog niet gevallen dus stiekem hoop ik dat ik voor haar alleen maar een neukertje ben, maar denk van niet...
pi_100596383
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:56 schreef JiggyJ het volgende:
Heeyy...

Ik heb even een (kleine) kwestie momenteel, en vraag me eigenlijk af : Ben ik nu een enorme klootzak en slecht bezig, of hoef ik dit mezelf niet zo kwalijk te nemen?

3 maanden geleden op een feestje al gezoend met een meisje... Was gezellig enzo, maar daarna niet echt meer contact... Ik ken haar via een vriend en sinds het vakantie is zie ik haar via hem wat regelmatiger, want ze komt regelmatig met een paar vriendinnen naar hem toe ( vriend van mij is nogal van de vrienschappelijke omgang met vrouwen / heeft gay karaktertrekjes )...

Nu kom ik haar dus ook regelmatiger tegen, en een tijdje geleden weer gezoend.. Vorige week vrijdag uitgeweest en hebben we seks gehad daarna. Niet dat ik eigenlijk veel keuze had, want ze liep al de hele avond achter elkaar hints uit te delen in de zin van dat ik een drankje voor haar (onder meer) meenam, waarop ze antwoordde '' oh daar moet ik zeker vanavond wel wat voor terugdoen''

Nougoed leuk en aardig allemaal natuurlijk, ik blijf toch een jongen en wie ben ik om niet aan haar behoefte te voldoen :P en aan mijn eigen natuurlijk ...

Vind het een leuke meid, maar ben gewoon niet in voor een relatie. Of vind ik haar in mijn onderbewust zijn gewoon niet leuk genoeg voor een relatie? Heb er nogal last van sinds het uit is met mijn ex dat ik van elk meisje dat te dichtbij komt alleen maar de nadelen ga inzien en ze niet meer leuk vindt, terwijl ze objectief gezien gewoon knap en aardig is...

Onder meer door die gedachte ben ik vorige week weer op haar advances ingegaan, ik dacht ''gewoon proberen'' elkaar wat beter leren kennen en misschien ga ik iets voor haar voelen.. Gedate afgelopen zondag en was best gezellig en hoewel ik nog voorstelde om beiden naar huis te gaan daarna kwam ik er niet onderuit en weer samen geslapen + seks gehad...
Vind haar sexueel wel aantrekkelijk maar ik wil er niet te snel te diep inzitten ...

Nu is het hek dus van de dam en ze vindt me echt leuk.. Ik vind haar ook wel gewoon een leuke meid, maar met de nadruk op gewoon... Denk niet dat ik een relatie met haar wil... Maar heb het wel gezellig met haar en de seks is goed...

Moet ik dit afkappen? Woorden als ''relatie'' en ik vind je leuk etc zijn er gelukkig van haar kant nog niet gevallen dus stiekem hoop ik dat ik voor haar alleen maar een neukertje ben, maar denk van niet...
Ik zou zeggen, geniet ervan en niet teveel over na denken!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:30:51 #45
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100596659
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:56 schreef JiggyJ het volgende:
Als ik het zo lees heb je toch al aardig diep in haar gezeten. ;)
pi_100597497
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, geniet ervan en niet teveel over na denken!
Is dit wel eerlijk tegenover haar? Want zoals je zegt voelt zij wel degelijk wat voor jou..
Je kunt er uiteraard wel van genieten..
pi_100598016
Wat een hosseltopic is het toch ook geworden zeg ;)
pi_100598923
ja, waar zijn alle dramatische verhalen gebleven? -O-
Hope is the first step on the road to dissapointment
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:48:17 #49
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100600566
Ook in dit topic is het...

pi_100600970
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:05 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

[..]

Mjeh, viel allemaal wel mee. Ik loop hier al een tijdje mee. ;) Maar ik laat het allemaal mooi ff zitten nu met de mannen maar ik ben blij dat ik me dat ik me nu in ieder geval goed realiseer dat ik hem helemaal niet hoef te missen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')