En moeite om er te komen, met de rellen op hun route.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen, maar het is nu zó grootschalig, daar is geen enkel korps op voorbereid, op z'n verspreidheid in ellende..
Heb we dat een paar jaar geleden al gehad in A'dam. Marokkanen toen toch? Niet dat dat er wat toe doet btwquote:
Detroitquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:33 schreef drvc het volgende:
Dit lijkt net als Detroid, ik had vroeger een documentaire over Detroid gezien, en in de documentaire zei een filosoof: Detroid is de toekomst, wat wij hebben meegemaakt, krijgen jullie ook later.
Ach, net was er een winkel in beeld met de naam "ROCKBOTTOM"quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:36 schreef AchJa het volgende:
Het begrip "Cornershop" krijgt wel een andere betekenis...
Het is gewoon dierlijk gedrag. Ze volgen mekaar gewoon als een stelletje apen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:36 schreef speknek het volgende:
Toch wel raar, het is gewoon een soort verveling, beetje tof doen, beetje rellen, dat het een aanklacht tegen het systeem of de bezuinigingen is lijkt me toch een beetje overdreven. Mensen die hopen dat het maakbaar is, terwijl dit gewoon rotte lui zijn die helemaal niet willen deugen.
Rellen om het rellenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:36 schreef speknek het volgende:
Toch wel raar, het is gewoon een soort verveling, beetje tof doen, beetje rellen, dat het een aanklacht tegen het systeem of de bezuinigingen is lijkt me toch een beetje overdreven. Mensen die hopen dat het maakbaar is, terwijl dit volgens mij gewoon rotte lui zijn die helemaal niet willen deugen.
Op Skynews zeggen ze ook dat het gewoon 16-jarigen zijn die lachend stenen door ramen gooien. Meisjes die gezellig meelopen. Kansloze bende.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:36 schreef speknek het volgende:
Toch wel raar, het is gewoon een soort verveling, beetje tof doen, beetje rellen, dat het een aanklacht tegen het systeem of de bezuinigingen is lijkt me toch een beetje overdreven. Mensen die hopen dat het maakbaar is, terwijl dit volgens mij gewoon rotte lui zijn die helemaal niet willen deugen.
Bouw een grote muur om de wijk heen, en laat ze verhongeren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als je zo'n grote kansloze onderklasse hebt, dan heb je maar weinig nodig om te boel te laten escaleren. Deze mensen hebben toch niets te verliezen.
De groep die echt niets te verliezen heeft lijkt mij relatief klein. De grootste groep zullen domme meelopers zijn die afkomen op de spanning en zulks en zich laten manipuleren door een kleinere groep 'leiders'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als je zo'n grote kansloze onderklasse hebt, dan heb je maar weinig nodig om te boel te laten escaleren. Deze mensen hebben toch niets te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |