Rustig maar....quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef havanagila het volgende:
Daar erger ik me misschien nog net iets meer op dan de relschoppers zelf. Ze blijven maar lullen over ontevreden jongeren die 's avonds niks te doen hebben, en doen ondertussen vrijwel niks. Ingrijpen ingrijpen ingrijpen, het liefst zo hardhandig als mogelijk.
Ik had liever gezien dat ze een kogel kregen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
Meer dan 200 mensen zijn inmiddels gearresteerd....
Ja dat ook, maar eerst de schade betalen... dan de kogelquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ze een kogel kregen.
Veel geld zullen ze niet hebben vrees ik...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar eerst de schade betalen... dan de kogel
Oppassen dat er in Slotervaart niet een gek op de politie gaat schieten of zonodig in een transformatorhuisje moet gaan zitten.quote:
Blackberry's bij opbod verkopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Veel geld zullen ze niet hebben vrees ik...
Lekker waardevolle post ook. maar inderdaad, rustig maar, het is niet alsof een halve stad staat af te branden door een stel relschoppers ofzo.quote:
Ze hebben ietsquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die beelden op Sky nu van diverse branden![]()
![]()
![]()
. Wat hebben die winkeleigenaren eigenlijk misdaan?
Haast heeft hij niet, om van vakantie terug te komen. Hij zal pas ergens vannacht aankomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, de rellen zullen wel dicht bij z'n eigen huis komen nu
Ze doen hun best, aldus hun Tweets.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij Croydon is inmiddels brandweer aanwezig, is Croydon dus, op Aljazeera, al is het nog geen blusgroep op volle sterkte
Dat kan ik me heel goed voorstellen, maar het is nu zó grootschalig, daar is geen enkel korps op voorbereid, op z'n verspreidheid in ellende..quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ze doen hun best, aldus hun Tweets.
''London Fire Brigade
Firefighters are attending a few fires in Croydon. We're getting to these fires as quickly as we are able to.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |