Het rouwproces duurt nog immer voort.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Bastard het volgende:
Die vuren .. beurzen in de fik, winkels in de fik, wat hebben we morgenochtend?
Verwerk je niet even he, woede is een groot onderdeel ervan. *meeleeft*quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het rouwproces duurt nog immer voort.
Er wonen flink wat FOK!kers in London geloof ik, weet alleen niet zo waar allemaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij rustig gedeelte.. lekker voor je.
Gaat nog gezellig worden vannacht, veel staat nu al in de fik en het is nog niet eens 10 uur daar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:19 schreef Spezza19 het volgende:
Vriend van mij uit Zuid London meldt dat groepen zwarten zich nu op straat groeperen in zijn wijk.....
Laten we hopen dat onze "kansarme" jongeren zich niets geks in het hoofd halen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:19 schreef Spezza19 het volgende:
Vriend van mij uit Zuid London meldt dat groepen zwarten zich nu op straat groeperen in zijn wijk.....
zoals je ziet...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
De politie kan dat toch niet allemaal tegelijk aan lijkt me?
Daar hebben ze in het verleden machinegeweren voor uit gevonden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
De politie kan dat toch niet allemaal tegelijk aan lijkt me?
en rubberen kogels.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar hebben ze in het verleden machinegeweren voor uit gevonden.
Ach, de rellen zullen wel dicht bij z'n eigen huis komen nuquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef yavanna het volgende:
Zo, Cameron komt ook eens terug onder het mom 'beter laat dan nooit'.
De oproepen v.d politie aan de ouders/familie/kennissen v.,d relschoppers om de jongeren terug naar huis te halen vind ik vrij goed. Ook met de nadruk op leiders/volgers, evt gewonden en respect voor je eigen gemeenschap.
Gaat hier ook nog wel gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:21 schreef havanagila het volgende:
[..]
Laten we hopen dat onze "kansarme" jongeren zich niets geks in het hoofd halen.
Als je zo over de loop van de avond kijkt dan hebben ze daar wel gelijk in hoor. Heb nog geen echte massa relschoppers bij elkaar gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Bill_E het volgende:
BBC heeft het steeds over een kleine groep relschoppers.. Yeah right..
Bij Croydon is inmiddels brandweer aanwezig, is Croydon dus, op Aljazeera, al is het nog geen blusgroep op volle sterktequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef DJSmiley het volgende:
Al Jazeera: Ook een enorme fik, en volgens mij is dat niet die van Croydon (ik zie daar brandweer, maar bij Croydon niet)
[ afbeelding ]
Stoplichten enz vliegen mee in de fik, puur door de hittestraling. Je ziet ze op meters afstand al enorm roken.
Bij de fik in Croydon zie je ook gebouwen, zelfs andere kant vd weg, al roken... die branden zullen dus nog wel uitbreiden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |