Tja, dat leger zit in allemaal landen in het Midden Oostenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo ja, maar ik had het leger al lang die kant opgeschopt.
Ik zei geen rechts, dat maak jij ervan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef havanagila het volgende:
[..]
De nuance? de kop in de zand bedoel. Dit is geen koren op de molen van rechts, maar een voorbeeld van hoe het fout kan gaan als je mensen maar een hand boven het hoofd en kansen blijft geven.
Uhm... Ik heb het niet over neerschieten...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zo leuk is dat allemaal niet mensen neerschieten.
Moet je toch net iets meer dan een internetheld voor zijn.
Moet je hem even aanpassenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
TT is inmiddels niet echt relevant meer, aangezien het helaas niet bij één wijk gebleven is
wat dan ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uhm... Ik heb het niet over neerschieten...
Hier werkt ie gewoon. Wel in Firefox, in IE wou ie bij mij nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
Die Sky link moet je je voor registreren.
Preciesquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook morgen komt de zon gewoon weer op.
Deze stream is wel beter, hoef ik niet elke keer op fullscreen te zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef StarCastic het volgende:
http://go.sky.com/vod/con(...)CM1000001f5012ac____
Toegevoegdquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:11 schreef YazooW het volgende:
Nog een stream: http://www.bbc.co.uk/news/uk-14449675
Andere heli dan die RT. RT is weer online: http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
Veiligheid enzo, de brandweer is niet getraind om bakstenen te koppen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:11 schreef Fredo55 het volgende:
Waarom blussen ze eigenlijk niet, of is dit een domme vraag?
Laten we het daar nu niet over hebben, ze bieden in ieder geval al een paar uur een zwaar relaxte stream.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:11 schreef De_Nuance het volgende:
Ik snap die aandacht voor Poetins propagandazender niet echt de laatste tijd.
In NL moet je als hulpverlener al oppassen voor agressieve mocro's, laat staan nu daar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:11 schreef Fredo55 het volgende:
Waarom blussen ze eigenlijk niet, of is dit een domme vraag?
Gewoon met harde hand die rellen neerslaan, dat kan ook zonder kogels hoor.quote:
quote:21.15 Sources on the ground say the Blackberry Message circulated last night, urging youths to attack shops at Oxford Circus, is still circulating and youths are now gathering there.
Dat is inderdaad vrij beschamend ja, loop je ook de hele dag met oordoppen in?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Voel me als Brits inwoner wel een beetje beschaamd dat ik er vandaag pas achter komheb niet veel nieuws gevolgd de afgelopen 3 dagen... maar jezus de tering...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |