Jammer, te vroeg naar Leeds geweest 3 weken geleden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.channel4.com/n(...)leeds-and-birmingham
Hm.. Leeds ook al
Sociale fricties, rebellie is inderdaad iets wat maar 1 keer in de 5 jaar voorkomt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het eerste en tweede plaatje bestaan los van elkaar.
Terwijl het eerste plaatje een dagelijks iets is en een tweede iets wat uit de hand is gelopen en hopelijk niet lang duurt.
Je ziet wat er gebeurt als ze één zo'n stuk braaksel doodschieten, niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef fratsman het volgende:
Schiet de politie daar nu nog niet met scherp?
ja, jammer joh.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Jammer, te vroeg naar Leeds geweest 3 weken geleden.
quote:14 yearr old says she's looted alcohol, stashed it. When asked 'why' she says, 'recession. We've no money and nothing to do.'
Yes. These riots are a result of a terrible government making cuts all over the place and generally poor socio-economic conditions IMO. The man shot in London was simply the straw that broke the camels back.
Misschien praten ze boven tafel correct...maar twitteren ze onder tafel hun homeys op straat met het verzoek om een gratis lcd'tje voor ze mee te nemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef Mestras het volgende:
De mensen in de Sky News studio zijn ook allemaal zwart, dus dat de hele multiculturele samenleving is mislukt klopt sowieso niet.
Iedere gankstah mocro of wannabe gankstah mocro blanke die dit ziet weet nu dat ze er mee weg kunnen komen. De volgende keer dat de politie iets stouts doet met een vuurwapen tegen een van die gasten kun je zomaar een brandende randstad hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel weer koren op de molen voor Rechtse partijen.
Nou zeg, het zou toch heerlijk zijn als er wat van relschoppers kapot geschoten worden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef De_Nuance het volgende:
Hopelijk geen doden vannacht. Ik ga slapen.
Slachtofferrol, walgelijk gewoon.quote:
Misschien, maar wat er de laatste paar dagen gebeurt is de natte droom van PVV-achtige organisaties in de UK. Dit gaat politieke gevolgen hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef Mestras het volgende:
De mensen in de Sky News studio zijn ook allemaal zwart, dus dat de hele multiculturele samenleving is mislukt klopt sowieso niet.
Offtopicquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Jammer, te vroeg naar Leeds geweest 3 weken geleden.
Welterusten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef De_Nuance het volgende:
Rebellie van jongemannen komt altijd voor, door de gehele geschiedenis.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Sociale fricties, rebellie is inderdaad iets wat maar 1 keer in de 5 jaar voorkomt.
Ik zou er niet wakker van liggen (dode relschoppers dan).quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef De_Nuance het volgende:
Even een teiltje pakken.quote:
Schiphol en ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Majkool het volgende:
[..]
OfftopicGing je vanuit Weeze?:+ Zat je bij Sheffield Wednesday?
Ah, ik zat er ook, maar dan gewoon voor Wednesdayquote:
Je krijgt geen adrenaline boost als je een bejaarde zijn kont aan het wassen bent. Dingen gooien naar de politie is eng en spannend tegelijk denk ik zo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Elvi het volgende:
Als die kinderen zich vervelen, dan gaan ze toch lekker vrijwilligerswerk doen. Dan doen ze ervaring op en hebben ze een betere kans op de arbeidsmarkt.
We gaan het weer wegrelativeren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Rebellie van jongemannen komt altijd voor, door de gehele geschiedenis.
Twee keer is er ook nu een soort van verband geweest met de multiculturele samenleving (FR. En London) om de vijf jaar is dus zwaar overdreven
Waterkanon gebruiken is al escaleren? Op Facebook lees ik al berichten van buurtbewoners die oproepen om het leger in te schakelen en met scherp te laten schieten. Ik denk dat men zich maar niet al te veel zorgen moet maken over het inzetten van waterkanonen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef MrJones het volgende:
Ja hoor. Die gast op Sky vindt dat de politie vooral de boel niet moet laten escaleren. Escaleren meaning: waterkanon gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |