We gaan 1987 overtreffen! Op naar de afgrond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:37 schreef Drugshond het volgende:
We schrijven hier geschiedenis mensen.
We schrijven bij deze ook het old-boys netwerk af.
Nieuwe short entry dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
en we staan weer bijna op 270.....
en dat alles in minder dan 5 minuten....
We tikten 6.12% verlies aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:40 schreef the85mc het volgende:
koffie op. wat heb ik gemist? het dieptepunt? lijkt er wel op..
waar kan ik die bewonderen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:40 schreef Vandergeld het volgende:
grafiek van S&P future vandaag is ook ongelooflijk, eerst dendert er 30 punten vanaf, dan komt er 70 punten bij en nu weer 40 vanaf
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:42 schreef Burnie88 het volgende:
IEX market monitor trekt het niet meer.
Ik kan nog dingen zien. Wat is er bij jou mis? Overload dat er teveel mensen stressen om de stand?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:42 schreef Burnie88 het volgende:
IEX market monitor trekt het niet meer.
Dit is anders nog niks vergeleken met de zware maanden tijdens de vorige crisis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:37 schreef Drugshond het volgende:
We schrijven hier geschiedenis mensen.
We schrijven bij deze ook het old-boys netwerk af.
Haha ik durf alleen OTM opties met een lange looptijd te kopen.. Ik begeef me niet in deze supervolatiele daghandel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:43 schreef Bowny het volgende:
[..]
Jij wel dan?Ik zit me suf te tikken om een mooie prijs te maken, tussen de bied en laat in voor de dagopties, maar ik kom er gewoon niet tussen, zo chaotisch is het.
Hij doet het alweerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan nog dingen zien. Wat is er bij jou mis? Overload dat er teveel mensen stressen om de stand?
Of de vorige, of die daarvoor of die daarvoor..... (dit hoort erbij folksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is anders nog niks vergeleken met de zware maanden tijdens de vorige crisis.
Mwah.... we schrijven nu wel een min over 12 dagen.... (doe dat nu eens cumulatief).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is anders nog niks vergeleken met de zware maanden tijdens de vorige crisis.
Dit heeft niks meer met TA te maken, dit is pure paniek. Waarom die paniek zo enorm is ontgaat me eigenlijk ook een beetje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah.... we schrijven nu wel een min over 12 dagen.... (doe dat nu eens cumulatief).
Elke zogenaamde weerstand wordt gebroken.
domme hazen zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:45 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Hij doet het alweerMaar er wordt vaak geF5't ofzo denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |