Zo horen ze toch ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:15 schreef Rizkant het volgende:
Ik hou van lage met goed gevulde wielkasten wagens..
AQ wahahhaha, is mij ook overkomen met mijn rechter mistlampquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:10 schreef Gokhan03 het volgende:
Was laatst bij de sloop geweest en had 2 depo mistlampen(waren bijna splinternieuw) gekocht voor 30 euro(normaal 40 euro per stuk)
Dus ik haal mijn oude mistlampen eruit en opeens KRAK. Aan beide kanten is er iets kapot gegaan in de bracket waardoor mijn mistlampen niet meer vastklikken -.-
[ link | afbeelding ]
04 DRAAGRAAM MISTLAMP LINKS 1 03/1992 63178357393 $30.05
04 DRAAGRAAM MISTLAMP RECHTS 1 03/1992 63178357394 $30.05
Een beetje 50 euro betalen voor zo n plastic ding -.-
Wat denk je dat dat is daar onder? Dat me lak er van afbladerd..?:') Da is gewoon kit, ben er gewoon niet aan toegekomen om kitverwijderaar te kopen.. En het doet me nu toch niets dus laat het er maar aan plakken.. En BIJVOORBEELD mijn mistlamp steuntje: Er komt vandaag een 'nieuw' coupe na de sloop hier, dat is dan het eerste de beste wat ik er onderuit ga halen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:11 schreef rival het volgende:
en waarom the fuck hou je je dan niet ff een half uurtje bezig met BIJVOORBEELD de skirt, de tering hey, ff spuitbussie wit erover en het lijkt tenminste ergens op....
ipv elke keer andere gare wielen, gare verlagingen en shit... doe eens iets nuttigs.
Als je even 'zacht' als eerst rijdt, dan reed je voorheen ook zonder shockdempers en/of dempers die horen bij een fiets. Als je gaat verlagen lever je in op comfort, schroefset of niet. Je gaat niet voor elke drempel je schroefset omhoog halen en/of zachter afstellen, en jij hebt zeker weten de electrische / pneumatische meuk niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Nope, ik niet.. Ik rij even zacht als eerst.. Schroefset ftw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Tuurlijk was ie een stuk comfortabeler toen ie zo'n kleine 15 meter hoger stond, maar hij rijdt nogsteeds even fijn, heb vrienden die op schroefsets van 600+ euro rijden, maar dat is net een stuiterbak, de mijne voel je de kleine putjes enzo wel, maar steentjes enzo voel ik niet, hij stuitert niet en tja, over dat drempel gedoe: electrische/pneumatische meuk zou wel fijn zijn, want óf ik moet omrijden óf ik moet er schuin over, das wel kut.. maar dat is gewoon de keuze wat IK maak..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je even 'zacht' als eerst rijdt, dan reed je voorheen ook zonder shockdempers en/of dempers die horen bij een fiets. Als je gaat verlagen lever je in op comfort, schroefset of niet. Je gaat niet voor elke drempel je schroefset omhoog halen en/of zachter afstellen, en jij hebt zeker weten de electrische / pneumatische meuk niet.
Als ik geen fatsoenlijke heb, wat dan wel? Ik heb een goede set er onder waar ik persoonlijk erg blij mee ben. Comfort, afstelmogenlijkheid en degelijkheid..quote:Als je gaat verlagen, lever je in op comfort. Ieder z'n eigen ding, maar ga geen onzin verkondigen dat een schroefset (helemaal een goedkope, want ik geloof niet dat jij een fatsoenlijke hebt) ervoor zorgt dat je comfort behoudt terwijl je (idioot) laag staat.
Ik rij liever op een schroefset zodat ik van zomer tot winter een ander afstelling kan doen en als ik andere velgen er onder pleur weer wat hoger of lager kan instellen dan een vaste verlaging.. Ik hou gewoon van geslamde auto´s.. De lager, de beter.quote:Geef mij maar de middenweg. De E46 coupé is van zichzelf iets lager. Uit esthetisch oogpunt mag hij nog iets lager, maar veel hoeft niet. Zo'n eiback-pro kit is nagenoeg perfect, met een beetje rake erbij. Veel lager wordt niet meer praktisch. Ik hoefde ook niet lager op mijn -35mm/-35mm H&R op de E30.
Verder mag iedereen rijden hoe hij of zij wil uiteraard. Ik vind het soms wel mooi als een auto zo laag staat, maar het is niet praktisch. Laat staan dat ik met een compleet dropped auto op m'n werk / bij klanten ga verschijnen.
dat is dus exact wat ik bedoel.. te fucking lui om wat kit weg te halen, of een bumpertje recht te hangen maar wel maanden bezig om de juiste lampjes en knippers erin te krijgen enzo....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat denk je dat dat is daar onder? Dat me lak er van afbladerd..?:') Da is gewoon kit, ben er gewoon niet aan toegekomen om kitverwijderaar te kopen.. En het doet me nu toch niets dus laat het er maar aan plakken.. En BIJVOORBEELD mijn mistlamp steuntje: Er komt vandaag een 'nieuw' coupe na de sloop hier, dat is dan het eerste de beste wat ik er onderuit ga halen..
Dan is ie op de kier aan de linkerkant van me bumper aan de beurt, maar dat is een slijp/las werk waar ik nu de mogelijkheid niet voor heb.
En als laatst: deze 'gare' velgen (welke nogmeer trouwens?) gaan er onder omdat ik de 18érs zo goed als verkocht heb. Remember? Ik ben nogsteeds in onderhandeling/zeuren/smeken om de Styling 5 velgen waar ik helemaal gek van ben. DAN gaat ie net zo laag als dat ie kan maar wel met de kasten goed gevuld.. Dan maar 2 km omrijden, heb ik er wel voor over..
Heb ik alleen met me vriendin....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:50 schreef Turquaz52 het volgende:
En kitverwijderaar.. pff komt nog wel.. het stoort me niet, me front is belangrijker voor mij..
Heeft die kit in haar gezicht dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef HFdude het volgende:
[..]
Heb ik alleen met me vriendin....
Ps iemand nog interesse in Eibach veren (nieuw) voor een E61 met luchtvering?
je front.. logisch.... je kont zien ze toch nooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:50 schreef Turquaz52 het volgende:
het stoort me niet, me front is belangrijker voor mij..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
je front.. logisch.... je kont zien ze toch nooit
Een witte flits met zwarte vlekkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Nee duhh.. ze zien gewoon 1 keer mijn auto in hun buiten spiegel, een witte flits en weg ben ik..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Een witte flits met zwarte vlekken
quote:
Waarom niet... als je iets wil moet je doorzetten... geen half werk...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:02 schreef Mikkie het volgende:
Wat lager, maar niet té laag, is wel mooi ja. Maar het moet wel handig blijven. Als je er weinig mee rijdt en vooral buitenwegen kom je prima weg met een verlaagde mobiel. Maar als je regelmatig stads rijdt en meer dan 15k per jaar rijdt, lijkt de handigheid er snel vanaf
Waarom zou je niet met een verlaagde auto voor de deur kunnen komen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je even 'zacht' als eerst rijdt, dan reed je voorheen ook zonder shockdempers en/of dempers die horen bij een fiets. Als je gaat verlagen lever je in op comfort, schroefset of niet. Je gaat niet voor elke drempel je schroefset omhoog halen en/of zachter afstellen, en jij hebt zeker weten de electrische / pneumatische meuk niet.
Als je gaat verlagen, lever je in op comfort. Ieder z'n eigen ding, maar ga geen onzin verkondigen dat een schroefset (helemaal een goedkope, want ik geloof niet dat jij een fatsoenlijke hebt) ervoor zorgt dat je comfort behoudt terwijl je (idioot) laag staat.
Geef mij maar de middenweg. De E46 coupé is van zichzelf iets lager. Uit esthetisch oogpunt mag hij nog iets lager, maar veel hoeft niet. Zo'n eiback-pro kit is nagenoeg perfect, met een beetje rake erbij. Veel lager wordt niet meer praktisch. Ik hoefde ook niet lager op mijn -35mm/-35mm H&R op de E30.
Verder mag iedereen rijden hoe hij of zij wil uiteraard. Ik vind het soms wel mooi als een auto zo laag staat, maar het is niet praktisch. Laat staan dat ik met een compleet dropped auto op m'n werk / bij klanten ga verschijnen.
Dit zijn geen 4x4 offroads jullie overdrijven gewoon. Ga maar enquete houden gemiddelde mens en die vinden dat veel te laag. Doet er verder niet toe, als je het zelf mooi vindt moet je dat doen, maar ik vraag me af wat voor beroep je dan hebt als je zegt dat je daarmee naar een klant kan. Ze vonden mijn BMW al aso laat staan als ik het zo laag had met 20 inch, dan werd er echt wel wat van gezegd (eerder van de baas dan van een klant).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met een verlaagde auto voor de deur kunnen komen?
Om praktische redenen geef ik je misschien gelijk.. om andere redenen is het gewoon larie..
Ruil dan gelijk je BMW in voor een Prius....![]()
Wat betreft comfort verkies ik mijn schroefset ver boven OEM schokbrekers met eibach veren combi.. Ik sta niet voor Turq in....
Heb dit een anderhalf jaar gereden... maar mijn god wat een verschil...
Wat heeft je E46 gelopen? een ton? Meer? en dan nieuwe Eibach veren.. Hmmm alles behalve een ideale combi hoor!
Snap zowiezo dat we zo "geflamed" worden omdat we van lage wagens houden..
Wij zeiken toch ook niet over jullie 4x4 off road vehicles...
Dan moet je een breekijzer meenemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef Asgard het volgende:
Ik wil een E46 coupé halen.
Maar ik heb niet genoeg geld
Nou ze zeggen toch dat je lenzen nodig hebt voor xenon zodat je anderen niet verblind?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe bedoel je je hebt geen lenzen..? Je hebt toch duidelijk wel 2 lenzen achter je glas..?
Of bedoel je die bolle visogen?
Mijn fout, geld om het aan te schaffen heb ik wel, voor het rijden en onderhouden alleen niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan moet je een breekijzer meenemen.
Tja dan heb je weinig aan een breekijzer...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef Asgard het volgende:
[..]
Mijn fout, geld om het aan te schaffen heb ik wel, voor het rijden en onderhouden alleen niet.
Die projectorlenzen/visogen geven geen garantie dat je anderen niet verblindt. Dat is allemaal afhankelijk van het interne ontwerp en hoe ze presteren in combinatie met een xenonlamp. Omdat een halogeenbehuizing, reflector of projector, in eerste instantie nooit ontworpen is om met een xenonlamp te werken, zal het resultaat van best goed tot ronduit slecht kunnen variëren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:29 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Nou ze zeggen toch dat je lenzen nodig hebt voor xenon zodat je anderen niet verblind?
Kan ik gewoon xenon in mijn koplampen plaatsen zonder iets te vervangen?
Ik wil namelijk 3 setjes kopen. Meteen de dimlichten, grootlicht en mistlampen.
Lijkt me wel vet uitzien
Dat verhaal over doffe lenzen lijkt me sterk. Ieder auto krijgt in loop der tijd wel doffe lenzen omdat dit simpelweg niet te voorkomen is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Die projectorlenzen/visogen geven geen garantie dat je anderen niet verblindt. Dat is allemaal afhankelijk van het interne ontwerp en hoe ze presteren in combinatie met een xenonlamp. Omdat een halogeenbehuizing, reflector of projector, in eerste instantie nooit ontworpen is om met een xenonlamp te werken, zal het resultaat van best goed tot ronduit slecht kunnen variëren.
Maar over het algemeen geven de projectors wel minder strooilicht.. Beter niet inbouwen in koplampen met doffe lenzen die het lichtbeeld moeten verzorgen (je eerste foto), dan gaat het licht alle kanten op.
Hou er rekening mee dat je niet meer kunt seinen met groot licht zodra er xenon in zit.
Angel lights.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Ook genoeg redenen om geen xenon te nemen....
Ik heb het over lenzen die daadwerkelijk bedoeld zijn om het lichtbeeld te beïnvloeden, niet de glazen of plastic buitenkant. De buitenkant heeft uiteraard ook invloed op het lichtbeeld zodra deze beschadigd raakt, maar bij onderdelen die moeten zorgen dat het licht goed spreidt, is het effect veel erger. Bij sommige koplamptypes op de E36, verweren en verbranden deze binnenste schijven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:23 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dat verhaal over doffe lenzen lijkt me sterk. Ieder auto krijgt in loop der tijd wel doffe lenzen omdat dit simpelweg niet te voorkomen is.
Dus ik zou ze legaal in mijn auto mogen plaatsen zonder dat ik daarvoor mijn glazen voor hoef te vervangen?
Uiteraard ga ik ze meteen laten afstellen
Is wel leuk, maar i dunno man..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Turq, is dit niet wat voor je? Zien er ook gelig uit...
[ afbeelding ]
Tsja, kweenie. 't is in elk geval behoorlijk uniek, er zijn maar weinig E36 met die dingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar i dunno man..
Ik heb nu me front helemaal OEM, angel eyes zouden (denk ik) niet passen.. Wordt het dan niet een beetje te druk?
Je leest m'n post niet goed. Een subtiele verlaging kan prima, BMW levert het ook af-fabriek. Ik had het over compleet slammed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Waarom niet... als je iets wil moet je doorzetten... geen half werk...
ik rij 8k per jaar voornamelijk stads.. Misschien niet veel maar, ook met 15k zou ik het doen...
[..]
Waarom zou je niet met een verlaagde auto voor de deur kunnen komen?
Om praktische redenen geef ik je misschien gelijk.. om andere redenen is het gewoon larie..
Ruil dan gelijk je BMW in voor een Prius....![]()
Wat betreft comfort verkies ik mijn schroefset ver boven OEM schokbrekers met eibach veren combi.. Ik sta niet voor Turq in....
Heb dit een anderhalf jaar gereden... maar mijn god wat een verschil...
Wat heeft je E46 gelopen? een ton? Meer? en dan nieuwe Eibach veren.. Hmmm alles behalve een ideale combi hoor!
Snap zowiezo dat we zo "geflamed" worden omdat we van lage wagens houden..
Wij zeiken toch ook niet over jullie 4x4 off road vehicles...
Die van mij gaat volgende maand in de verkoop. Nog ff sparenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef Asgard het volgende:
Ik wil een E46 coupé halen.
Maar ik heb niet genoeg geld
Ieder z'n keuzequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Waarom niet... als je iets wil moet je doorzetten... geen half werk...
ik rij 8k per jaar voornamelijk stads.. Misschien niet veel maar, ook met 15k zou ik het doen...
Voor 15.000 is het misschien nog te overwegen. Maar 20k+ (laat staan 't dubbele) is andere koekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ieder z'n keuze. Ik zou helemaal gek worden van dat gestuiter als ik lang onderweg ben.
Ik vind die van jou zeker wel mooi staan, ik denk alleen niet dat het praktisch is voor mij. M'n E30 was ook aardig strak / ferm, maar geloof me....ik heb er toen een roadtrip mee gedaan door Oost-Europa. Ja, de meeste wegen zijn goed....maar er zaten wegen bij, allejezus. Was constant aan het stuiteren, niet normaalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:35 schreef Rizkant het volgende:
meisjes....
Liever per hobbel 2x stuiteren,
Dan 8x nadeinen... :p
Nee, zonder dollen..
Ik heb zeker geen stuiterbak...
Ik rij nu voor op 20 clicks achter op 22... Van de 32..
Hij rijdt inderdaad een stuk fermer maar that's it!
Mja, ook die is te verlagen natuurlijk. Ligt een beetje aan wat je wil, maar 18" icm Eibach Pro ziet er al prima uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mijn E46 coupé vind ik op dit moment prima, niet te hoog en niet te laag. Jammer dat een E46 sedan (wat het waarschijnlijk gaat worden) weer een stuk hoger op z'n pootjes staat.
Precies. Maar eerst maar de coupé verkopen en dan vanaf januari kijken naar een sedan. Het eerste wat ik doe is chippen en een potje aanleggen voor een mogelijke turbo/dieselpomp (dat moet al lukken aangezien coupés meer waard zijn dan sedans). Is er dan nog iets over, dan eventueel dat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ook die is te verlagen natuurlijk. Ligt een beetje aan wat je wil, maar 18" icm Eibach Pro ziet er al prima uit.
Dat vind ik mooi, nog tegen het subtiele aan. Plat op de bek is.....een stuiver tussen het wegdek en je bumper kunnen leggen...met moeite (of: tussen band en wielkast)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:53 schreef Catch22- het volgende:
mijn baas rijdt trouwens een e92 335i met een performance onderstel + 19" + plat op de bek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rijdt heel stug, maar moet zeggen dat het niet oncomfortabel is.. Maargoed; je hebt in principe niet veel demping nodig voor comfort.
Welke regio woon je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef Rizkant het volgende:
Bij deze nodig ik je uit Yoshi..
Om een stuk met mijn wagen te rijden....
Dit vind ik ook gewoon mooi. Zo lang de band maar niet verdwijnt in de wielkastquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:53 schreef Catch22- het volgende:
mijn baas rijdt trouwens een e92 335i met een performance onderstel + 19" + plat op de bek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rijdt heel stug, maar moet zeggen dat het niet oncomfortabel is.. Maargoed; je hebt in principe niet veel demping nodig voor comfort.
Die hebben wij gehad, in het matgrijs en getinte ramen achter. Echter is hij gestolen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:53 schreef Catch22- het volgende:
mijn baas rijdt trouwens een e92 335i met een performance onderstel + 19" + plat op de bek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rijdt heel stug, maar moet zeggen dat het niet oncomfortabel is.. Maargoed; je hebt in principe niet veel demping nodig voor comfort.
Zuur is dat altijd hè. Waarom anderen niet gewoon van je bezit af kunnen blijven...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:47 schreef Repeating het volgende:
[..]
Die hebben wij gehad, in het matgrijs en getinte ramen achter. Echter is hij gestolen.
Euhm, wat? Je hebt je e46 pas net.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef Maharbal het volgende:
Die van mij gaat volgende maand in de verkoop. Nog ff sparen
Heb veel geskipt omdat 't weer over verlaagd vs. niet verlaagd ging.quote:
Ja. En dan wonen wij ook nog niet eens in de stad ofzoo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zuur is dat altijd hè. Waarom anderen niet gewoon van je bezit af kunnen blijven...
Ja, vervelend is dat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Euhm, wat? Je hebt je e46 pas net.
Waarom doe je 'm weg?
Of als je nu een wagen op LPG neemt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, vervelend is dat.
Samenvatting: 35.000/40.000 km per jaar vanaf januari in plaats van de geraamde 20.000. Dat wordt iets te mal met 1 op 10 op benzine. Kan het wel betalen, heb het er momenteel niet voor over.
Komt dus een E46 320d, waarschijnlijk FL. 150pk versie dus, en wordt meteen gechipped (indien dat nog niet het geval is).
¤7 per uur of ¤45 per dag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat vragen ze per uur dan voor zo'n brug?
Gek dat daar sensoren in zitten, ik wist wel dat er ergens in de bumper sensoren moesten zijn voor de BC (heb ik zelf niet).. Dus tja, dan weetje dat: Tempratuursensor (die ene met steeltje er aan)..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:53 schreef Gokhan03 het volgende:
Vanochend van Maaral mn mistlampdraagramen opgehaald. Ik was daar met een vriend en we namen even een kijkje daar en er was daar een M3 in mat grijs en het bleek een uitvoering te zijn waarvan er maar 10 in Nederland zijn. Zag er zo vet uit he. Carbon dak, leren dashboard. Was 170k dacht ik.
De draagramen heb ik gemonteerd bij Heijning hobbyhal omdat ik 2 plastic kapjes onder de bumper moest lostmaken en je er best moeilijk bij kan.
Wat me nou opviel is dat er 2 luchtkokers waren die het remsysteem aan beide kanten koelen maar aan de kokers zaten aan beide kanten een sensor. Rechts zat een platte sensor die leek op een grote knoopbatterij en links een sensor met een plastic steeltje eraan.
Waarvoor zijn deze sensors?
Hmm dit vond ik:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gek dat daar sensoren in zitten, ik wist wel dat er ergens in de bumper sensoren moesten zijn voor de BC (heb ik zelf niet).. Dus tja, dan weetje dat: Tempratuursensor (die ene met steeltje er aan)..
quote:Just looked it up. It is the sensor for the heated windshield washers. The sensor is circular in shape and approximately 1 to 2 inches in diameter. It clips to a hole in the passenger's side brake duct. The sensor in the driver’s side is for the outside temp on the OBC and the Digital Climate control on 96+ uses it too.
If it is cold enough outside, it will heat up the windshield washer nozzles a bit so they don’t freeze over and they work when you need them to. I can’t verify that this actually works, but in theory it sounds pretty cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |