Zo horen ze toch ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:15 schreef Rizkant het volgende:
Ik hou van lage met goed gevulde wielkasten wagens..
AQ wahahhaha, is mij ook overkomen met mijn rechter mistlampquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:10 schreef Gokhan03 het volgende:
Was laatst bij de sloop geweest en had 2 depo mistlampen(waren bijna splinternieuw) gekocht voor 30 euro(normaal 40 euro per stuk)
Dus ik haal mijn oude mistlampen eruit en opeens KRAK. Aan beide kanten is er iets kapot gegaan in de bracket waardoor mijn mistlampen niet meer vastklikken -.-
[ link | afbeelding ]
04 DRAAGRAAM MISTLAMP LINKS 1 03/1992 63178357393 $30.05
04 DRAAGRAAM MISTLAMP RECHTS 1 03/1992 63178357394 $30.05
Een beetje 50 euro betalen voor zo n plastic ding -.-
Wat denk je dat dat is daar onder? Dat me lak er van afbladerd..?:') Da is gewoon kit, ben er gewoon niet aan toegekomen om kitverwijderaar te kopen.. En het doet me nu toch niets dus laat het er maar aan plakken.. En BIJVOORBEELD mijn mistlamp steuntje: Er komt vandaag een 'nieuw' coupe na de sloop hier, dat is dan het eerste de beste wat ik er onderuit ga halen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:11 schreef rival het volgende:
en waarom the fuck hou je je dan niet ff een half uurtje bezig met BIJVOORBEELD de skirt, de tering hey, ff spuitbussie wit erover en het lijkt tenminste ergens op....
ipv elke keer andere gare wielen, gare verlagingen en shit... doe eens iets nuttigs.
Als je even 'zacht' als eerst rijdt, dan reed je voorheen ook zonder shockdempers en/of dempers die horen bij een fiets. Als je gaat verlagen lever je in op comfort, schroefset of niet. Je gaat niet voor elke drempel je schroefset omhoog halen en/of zachter afstellen, en jij hebt zeker weten de electrische / pneumatische meuk niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Nope, ik niet.. Ik rij even zacht als eerst.. Schroefset ftw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Tuurlijk was ie een stuk comfortabeler toen ie zo'n kleine 15 meter hoger stond, maar hij rijdt nogsteeds even fijn, heb vrienden die op schroefsets van 600+ euro rijden, maar dat is net een stuiterbak, de mijne voel je de kleine putjes enzo wel, maar steentjes enzo voel ik niet, hij stuitert niet en tja, over dat drempel gedoe: electrische/pneumatische meuk zou wel fijn zijn, want óf ik moet omrijden óf ik moet er schuin over, das wel kut.. maar dat is gewoon de keuze wat IK maak..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je even 'zacht' als eerst rijdt, dan reed je voorheen ook zonder shockdempers en/of dempers die horen bij een fiets. Als je gaat verlagen lever je in op comfort, schroefset of niet. Je gaat niet voor elke drempel je schroefset omhoog halen en/of zachter afstellen, en jij hebt zeker weten de electrische / pneumatische meuk niet.
Als ik geen fatsoenlijke heb, wat dan wel? Ik heb een goede set er onder waar ik persoonlijk erg blij mee ben. Comfort, afstelmogenlijkheid en degelijkheid..quote:Als je gaat verlagen, lever je in op comfort. Ieder z'n eigen ding, maar ga geen onzin verkondigen dat een schroefset (helemaal een goedkope, want ik geloof niet dat jij een fatsoenlijke hebt) ervoor zorgt dat je comfort behoudt terwijl je (idioot) laag staat.
Ik rij liever op een schroefset zodat ik van zomer tot winter een ander afstelling kan doen en als ik andere velgen er onder pleur weer wat hoger of lager kan instellen dan een vaste verlaging.. Ik hou gewoon van geslamde auto´s.. De lager, de beter.quote:Geef mij maar de middenweg. De E46 coupé is van zichzelf iets lager. Uit esthetisch oogpunt mag hij nog iets lager, maar veel hoeft niet. Zo'n eiback-pro kit is nagenoeg perfect, met een beetje rake erbij. Veel lager wordt niet meer praktisch. Ik hoefde ook niet lager op mijn -35mm/-35mm H&R op de E30.
Verder mag iedereen rijden hoe hij of zij wil uiteraard. Ik vind het soms wel mooi als een auto zo laag staat, maar het is niet praktisch. Laat staan dat ik met een compleet dropped auto op m'n werk / bij klanten ga verschijnen.
dat is dus exact wat ik bedoel.. te fucking lui om wat kit weg te halen, of een bumpertje recht te hangen maar wel maanden bezig om de juiste lampjes en knippers erin te krijgen enzo....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat denk je dat dat is daar onder? Dat me lak er van afbladerd..?:') Da is gewoon kit, ben er gewoon niet aan toegekomen om kitverwijderaar te kopen.. En het doet me nu toch niets dus laat het er maar aan plakken.. En BIJVOORBEELD mijn mistlamp steuntje: Er komt vandaag een 'nieuw' coupe na de sloop hier, dat is dan het eerste de beste wat ik er onderuit ga halen..
Dan is ie op de kier aan de linkerkant van me bumper aan de beurt, maar dat is een slijp/las werk waar ik nu de mogelijkheid niet voor heb.
En als laatst: deze 'gare' velgen (welke nogmeer trouwens?) gaan er onder omdat ik de 18érs zo goed als verkocht heb. Remember? Ik ben nogsteeds in onderhandeling/zeuren/smeken om de Styling 5 velgen waar ik helemaal gek van ben. DAN gaat ie net zo laag als dat ie kan maar wel met de kasten goed gevuld.. Dan maar 2 km omrijden, heb ik er wel voor over..
Heb ik alleen met me vriendin....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:50 schreef Turquaz52 het volgende:
En kitverwijderaar.. pff komt nog wel.. het stoort me niet, me front is belangrijker voor mij..
Heeft die kit in haar gezicht dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef HFdude het volgende:
[..]
Heb ik alleen met me vriendin....
Ps iemand nog interesse in Eibach veren (nieuw) voor een E61 met luchtvering?
je front.. logisch.... je kont zien ze toch nooitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:50 schreef Turquaz52 het volgende:
het stoort me niet, me front is belangrijker voor mij..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
je front.. logisch.... je kont zien ze toch nooit
Een witte flits met zwarte vlekkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Nee duhh.. ze zien gewoon 1 keer mijn auto in hun buiten spiegel, een witte flits en weg ben ik..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Een witte flits met zwarte vlekken
quote:
Waarom niet... als je iets wil moet je doorzetten... geen half werk...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:02 schreef Mikkie het volgende:
Wat lager, maar niet té laag, is wel mooi ja. Maar het moet wel handig blijven. Als je er weinig mee rijdt en vooral buitenwegen kom je prima weg met een verlaagde mobiel. Maar als je regelmatig stads rijdt en meer dan 15k per jaar rijdt, lijkt de handigheid er snel vanaf
Waarom zou je niet met een verlaagde auto voor de deur kunnen komen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je even 'zacht' als eerst rijdt, dan reed je voorheen ook zonder shockdempers en/of dempers die horen bij een fiets. Als je gaat verlagen lever je in op comfort, schroefset of niet. Je gaat niet voor elke drempel je schroefset omhoog halen en/of zachter afstellen, en jij hebt zeker weten de electrische / pneumatische meuk niet.
Als je gaat verlagen, lever je in op comfort. Ieder z'n eigen ding, maar ga geen onzin verkondigen dat een schroefset (helemaal een goedkope, want ik geloof niet dat jij een fatsoenlijke hebt) ervoor zorgt dat je comfort behoudt terwijl je (idioot) laag staat.
Geef mij maar de middenweg. De E46 coupé is van zichzelf iets lager. Uit esthetisch oogpunt mag hij nog iets lager, maar veel hoeft niet. Zo'n eiback-pro kit is nagenoeg perfect, met een beetje rake erbij. Veel lager wordt niet meer praktisch. Ik hoefde ook niet lager op mijn -35mm/-35mm H&R op de E30.
Verder mag iedereen rijden hoe hij of zij wil uiteraard. Ik vind het soms wel mooi als een auto zo laag staat, maar het is niet praktisch. Laat staan dat ik met een compleet dropped auto op m'n werk / bij klanten ga verschijnen.
Dit zijn geen 4x4 offroads jullie overdrijven gewoon. Ga maar enquete houden gemiddelde mens en die vinden dat veel te laag. Doet er verder niet toe, als je het zelf mooi vindt moet je dat doen, maar ik vraag me af wat voor beroep je dan hebt als je zegt dat je daarmee naar een klant kan. Ze vonden mijn BMW al aso laat staan als ik het zo laag had met 20 inch, dan werd er echt wel wat van gezegd (eerder van de baas dan van een klant).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met een verlaagde auto voor de deur kunnen komen?
Om praktische redenen geef ik je misschien gelijk.. om andere redenen is het gewoon larie..
Ruil dan gelijk je BMW in voor een Prius....![]()
Wat betreft comfort verkies ik mijn schroefset ver boven OEM schokbrekers met eibach veren combi.. Ik sta niet voor Turq in....
Heb dit een anderhalf jaar gereden... maar mijn god wat een verschil...
Wat heeft je E46 gelopen? een ton? Meer? en dan nieuwe Eibach veren.. Hmmm alles behalve een ideale combi hoor!
Snap zowiezo dat we zo "geflamed" worden omdat we van lage wagens houden..
Wij zeiken toch ook niet over jullie 4x4 off road vehicles...
Dan moet je een breekijzer meenemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef Asgard het volgende:
Ik wil een E46 coupé halen.
Maar ik heb niet genoeg geld
Nou ze zeggen toch dat je lenzen nodig hebt voor xenon zodat je anderen niet verblind?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe bedoel je je hebt geen lenzen..? Je hebt toch duidelijk wel 2 lenzen achter je glas..?
Of bedoel je die bolle visogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |