In het examen is het echt een stuk makkelijker. Dan zijn die situaties toch wat duidelijker. Ik kreeg een aantal waarbij je overduidelijk moest remmen bijvoorbeeld (bal over de weg, fietsvlaggetje van een kindje tussen twee auto's langs de kant, vrachtwagen die je af gaat snijden, etc.). Ik zag best op tegen het onderdeel, maar het viel echt reuze mee. Had uiteindelijk 2 foutjes en je mag er geloof ik 12 fout doen? Er was ook maar een iemand in de groep gezakt op dat onderdeel.quote:
I stand correctedquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:10 schreef blup het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/?ll(...)55,0.000871&t=h&z=21
Leukste vind ik als de bal er overduidelijk in gephotoshopt isquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
In het examen is het echt een stuk makkelijker. Dan zijn die situaties toch wat duidelijker. Ik kreeg een aantal waarbij je overduidelijk moest remmen bijvoorbeeld (bal over de weg, fietsvlaggetje van een kindje tussen twee auto's langs de kant, vrachtwagen die je af gaat snijden, etc.). Ik zag best op tegen het onderdeel, maar het viel echt reuze mee. Had uiteindelijk 2 foutjes en je mag er geloof ik 12 fout doen? Er was ook maar een iemand in de groep gezakt op dat onderdeel.
Ben best nerveus voor morgen. Hoop zo dat ik het haal, want heb ook geen zin er meer geld aan te besteden.
ik moet vanmiddag ook weer lessen (2e les). Ook wel weer nerveus, volgens mij moet ik ook al meteen iemand tthuis brengen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:43 schreef Apotheose het volgende:
Bah, ik moet zo weer lessen (9u) en ben nerveus. Altijd zo vlak voor 'n rijles
Klinkt als een droomscenario. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:19 schreef Soempie het volgende:
Ik ben geslaagd!
Het was zo mooi. Heb echt lol gehad tijdens het examen. We zaten op een gegeven ogenblik achter een andere lesauto en die reed me daar toch sloom. Even daarvoor ook achter hem gezeten en toen haalde hij ook al rare acties uit. Dus ik besloot in te halen zodra dat kon op de snelweg, geeft die pipo opeens ook gas. Heb ik met ruim 20 a 30 km/u te hard ingehaald. Ik dacht nog: klotezooi, nu ga ik veel te hard met de examinator naast me, maar terug achter hem wil ik ook niet... Keek ik even opzij, zit de examinator vrolijk te zwaaien en te lachen naar z'n collega.![]()
Hij prees m'n actie nog toen we terug waren. Goed dat ik initiatief toon, lef heb en lekker door heb gereden, allemaal zonder gevaar te veroorzaken (goed gekeken, juist de gevaren ingeschat en daar ook goed op ingespeeld etc).
Geen aanmerkingen gehad, maar alleen complimenten.
Ik heb 'm gehad. Hij vond het wel goed gaan, niet bijzonder. Ben ook op de snelweg geweest en heb ingehaaldquote:
Niet bijzonder?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Ik heb 'm gehad. Hij vond het wel goed gaan, niet bijzonder. Ben ook op de snelweg geweest en heb ingehaald
Oh haha. Hij klonk iig niet zo van; 'WOOOOOW WAT KAN JIJ GOED RIJDEN' of zo. Ik zweette het uit, vond dat het allemaal wel hard ging, had verwacht dat ik elke les een klein ander onderdeel zou doen maar hij ging ook al uitleggen hoe ik achteruit moest inparkeren. Ik mocht zelf schakelen op de snelweg, zelf op snelheid invoegen en daardoor reed ik met 130 iets te dicht op een vrachtwagen inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet bijzonder?
Man, de eerste les direct al de snelweg op!Dat is echt wel bijzonder. Wat vond je zelf van de les?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:53 schreef Apotheose het volgende:
ik ben nog niet eens op de snelweg geweest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |