Die zit bijna weer in de maand hequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Je moet nooit middelmatige spelers van buiten 'de Eu' halen, dan krijg je dit.
en ik las te snelquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Te langzaam. Geen ninja edit
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie ook ineens een andere lettertype op Fok?
Cheatcode activated! Comic sansquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Nope.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Echt niet, wees eens realistisch. Ik denk weer plek 10. Feyenoord is op Vlaar en Fer een kwetsbaar zooitje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ja die Barbapapa heeft het goed gezien
Terecht! Hopelijk gaat het snel beter.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Haha PSV word even flink afgekraakt daar.
Wacht de transferperiode nog even af..quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Echt niet, wees eens realistisch. Ik denk weer plek 10. Feyenoord is op Vlaar en Fer een kwetsbaar zooitje.
Is Immers soms de verlosser die niet kan voetballen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wacht de transferperiode nog even af..
Lijkt me sterk dat hij dat doet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Vennegoor naar ADO is een goede zetGoede bonk aan ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |