Ja maar jezus, het ging om die superpass van die heerenveenspeler en dan begint barend over cruijffquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier krijg ik onfrisse gedachtes bij
Van mij mag erik Diekstra wel weer,quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
En toch zie ik Barbara liever bij VI dan Tijl Beckand!
Diekstra is idd een heldquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:45 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Van mij mag erik Diekstra wel weer,
vond zijn tour du jour filmjes
en hij geeft altijd Johan leuk tegengas aan tafel
we hebben nog 5 kwartier,quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:45 schreef Type-R het volgende:
verdomme een hele nieuwe start van de eredivisie afgelopen weekend, gaan ze weer over de interne Ajax problemen hebben
Nee maar Cruijff is z'n mattie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Derksen doet wel erg minderwaardig over hoogopgeleide mensen, vind ik
Cruijff verlost ons niet , hij verneukt het verderquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon zo verder man, algemene directeuren geven alleen maar problemen.
Lolquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
Babs kon niet koppen
Ze kan wel heel goed scharen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
Babs kon niet koppen
Zou ze ook goed kunnen scheren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
Babs kon niet koppen
En het lukte d'r uiteindelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Barbara probeert aan het woord te komen
Over 2 jaar is PSV compleet naar de teringquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
Geef Cruijff gewoon de volledige macht.
Weet je zeker dat het binnen 2 jaar compleet mis gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |