Maar wel alleen in salaris dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zal Vennegoor dat ook wel zijn.
En zonder Engelaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan blijft er helemaal geen fatsoenlijke verdediger op. Manolev - Marcelo - Engelaar - Tamata is een achterhoede voor het rechterrijtje.
Vennegoor is transfervrij, loon is haast hetzelfde denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zal Vennegoor dat ook wel zijn.
Is voor ADO niet op te brengen of ze moeten het hele salarishuis scheef gaan trekken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vennegoor is transfervrij, loon is haast hetzelfde denk ik
Ik zie ze ook wel lang meedoen, om uiteindelijk 3e of 4e te worden ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
AZ is serieuze titelkandidaat. Let maar op.
Bulykin past ook niet in het salarishuis van ADO...quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is voor ADO niet op te brengen of ze moeten het hele salarishuis scheef gaan trekken.
Die worden derde gok ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
Houden het nooit het hele seizoen vol.... die gaan nog vaak genoeg punten morsen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nee dat niet. Goede subtopper.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik wil ze een gevaarlijke outsider noemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |