Politieke klimaat...? Je hoeft er maar 1 aan te pakken en er wordt meteen met een racisme/discriminatie/onderdrukken/kansarm/laag opgeleid/werkloos kaartje gegooid, zelfs als je een auto in elkaar staat te rammen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Maar het gaat echt maar om groepen van zo'n 100 man zo te zien.
Waarom schieten ze trouwens niet met rubberen kogels?
En waarom rennen ze er niet op af en arresteren ze er zoveel als mogelijk? Ik vind het optreden van de politie er nogal slap uitzien.
Oke maar wat verdedigen ze nou. Een winkelstraat of zo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
ME arresteert niet, denk ik. Is er echt alleen voor de orde. Ze kunnen geen tijd verspillen aan dat soort dingen.
Gebeurd in Nederland ook meestal door stillen, al dan niet springend uit een politiebus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
ME arresteert niet, denk ik. Is er echt alleen voor de orde. Ze kunnen geen tijd verspillen aan dat soort dingen.
Klopt. Wij gaan ook die kant op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat belooft dan niet veel goeds voor Nederland, want het beleid is hier precies hetzelfde.
Ze hebben maar een klein excuus nodig en hop vlam in de pan inderdaad..quote:
Het heeft niks met rechts te maken maar alles met cultuur en de criminaliteit en gebrek aan beschaving die in diezelfde cultuur verankerd zijn. Haal simpele mensen binnen zonder opvoeding en dit zal je ten deel vallen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef ouderejongere het volgende:
Let op mijn woorden: dit gaan we ook in onze grote steden krijgen. Het is al in Frankrijk gebeurd en het zal overal gebeuren waar rechts aan de macht is.
Nee, de jaren 80 waren rechts...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef ouderejongere het volgende:
Let op mijn woorden: dit gaan we ook in onze grote steden krijgen. Het is al in Frankrijk gebeurd en het zal overal gebeuren waar rechts aan de macht is.
Dit dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het heeft niks met rechts te maken maar alles met cultuur en de criminaliteit en gebrek aan beschaving die in diezelfde cultuur verankerd zijn. Haal simpele mensen binnen zonder opvoeding en dit zal je ten deel vallen.
Nou....ook niet echt en dat is ook niet te vergelijken. Klein bier vergeleken met dit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef AchJa het volgende:
Man man man, wat een gepruts, zelfs Nederland wist dat in de jaren 80 met de krakersrellen beter te regelen.
quote:De rellen in Frankrijk in 2005 zijn gewelddadige confrontaties tussen honderden van origine Noord-Afrikaanse relschoppers en de Franse politie. Ze begonnen op 27 oktober 2005 in Clichy-sous-Bois, een randgemeente van Parijs, en verspreidden zich later over heel Frankrijk. Na drie weken en het afkondigen van de noodtoestand nam het geweld weer af. Als mogelijke oorzaak voor het ontstaan van deze rellen, wordt de slechte sociaal-economische toestanden waarin de jongeren verkeren, genoemd. Jongeren zelf hielden het op media-aandacht en niet zozeer op hun achtergestelde positie. Groepen jongeren zeiden het "stoer" te vinden om te weten waar op welke avond de grootste rel was getrapt en dat hier door de media verslag van werd gedaan.
Mensen die blaten over blanke onderdrukking zijn wat mij betreft de voornaamste kandidaten om zulke wijken in te gaan en hun boodschap daar te verspreiden, kijken hoe lang het duurt voordat ze met een stuk meer wereldwijsheid terug komen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben maar een klein excuus nodig en hop vlam in de pan inderdaad..
En dan heb je nog mensen die roepen dat ze het kunnen begrijpen
Anarchisten staan te popelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben maar een klein excuus nodig en hop vlam in de pan inderdaad..
En dan heb je nog mensen die roepen dat ze het kunnen begrijpen
Mwah, volgens mij mag je hier behoorlijk wat zeggen (zie proces Wilders) en roepen politici eerder van de daken dan dat ze hun kop in het zand steken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat belooft dan niet veel goeds voor Nederland, want het beleid is hier precies hetzelfde.
Typisch Wildersgelul. Dader = allochtoon: verbieden dat boek! dader = autochtoon: dit is een incident.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het heeft niks met rechts te maken maar alles met cultuur en de criminaliteit en gebrek aan beschaving die in diezelfde cultuur verankerd zijn. Haal simpele mensen binnen zonder opvoeding en dit zal je ten deel vallen.
De ME zette toen nog waterkanonnen, traangas etc. in. Dit is alleen maar een beetje afgrendelen en CRC'en.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou....ook niet echt en dat is ook niet te vergelijken. Klein bier vergeleken met dit.
Volgens mij werden al die rellen in Gouda afgedaan als "incidenten"quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Typisch Wildersgelul. Dader = allochtoon: verbieden dat boek! dader = autochtoon: dit is een incident.
Rechts heeft dit klimaat gemaakt.
Maar er lopen dus genoeg chavz mee in london.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Typisch Wildersgelul. Dader = allochtoon: verbieden dat boek! dader = autochtoon: dit is een incident.
Wat moet dat heerlijk zijn om zo te kunnen leven en denken!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Prima, blijf jij lekker simpel en kortzichtig rechts/links denken, gaan wij wat beters doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het is hier veel meer verspreid, dus lastiger...wij hebben niet zulke grote steden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ME zette toen nog waterkanonnen, traangas etc. in. Dit is alleen maar een beetje afgrendelen en CRC'en.
daarnet waren ze live. Dit ook wel denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:53 schreef Kirov het volgende:
Is dat RT wel eens live? Het is hier veel donkerder
Goeie camera's. Op Wimbledon bijvoorbeeld stoppen ze ook met tennissen omdat ze niks meer kunnen zien terwijl wij thuis alles nog perfect kunnen zien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:53 schreef Kirov het volgende:
Is dat RT wel eens live? Het is hier veel donkerder
Animal Farm...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef ouderejongere het volgende:
Eerst moeten mensen eens ophouden met discrimineren. Pas als iedereen gelijk is zullen de rellen stoppen.
Ga janken, heel hardquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef ouderejongere het volgende:
Eerst moeten mensen eens ophouden met discrimineren. Pas als iedereen gelijk is zullen de rellen stoppen.
Mja, en wat woont er voornamelijk in die wijken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen die zeggen dat dit iets met cultuur te maken heeft . Ja de trieste straatcultuur in de Londense achterwijken
Bij weken van protest in Tunesië en Egypte is er minder vernield dan vandaag en gister in Londen...
Zijn gewoon paar honderd criminele triestelingen, gewoon oppakken die handel. Zit ook genoeg blank tuig tussen.
Iedereen is gelijk maar die chavs, afrikano's en paki's mogen die knuppel net even wat harder in de nek voelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef ouderejongere het volgende:
Beelden gaan op SkyNews wel door... als ik ff snel tel zeker 6 panden in de fik her en der. Daar heeft de brandweer een aardige klus aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef ouderejongere het volgende:
RT is weer gestopt, nu zijn ze op Wall Street
Pff ik loop een halve minuut achter met die streamquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef YazooW het volgende:
En RT is weer van de satelliet geknald, was net ook al. Hoop dat ze weer binnen 15 min terug zijn.
Zou me niks verbazen als ze dan terugschieten...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef The_Avatar het volgende:
nu moeten ze iets leren van wat ze in Damascus doen. Schiet maar met scherp.
Sluiting van de beurs volgens mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef YazooW het volgende:
En RT is weer van de satelliet geknald, was net ook al. Hoop dat ze weer binnen 15 min terug zijn.
Dat is zuid London. Daar waren toch nog geen rellen uitgebroken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef MrJones het volgende:
Er brandt nogal... veel... in Croyden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |