quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Frans Bauer is alsof je een paar zure matten wegdrinkt met frenandez met extra suikerklontjes
Nou ja vrijdag is mijn eigen feestjequote:
Heerlijk, ik ben ook aan het aftellenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel.... ik ben toe aan Tenerife
24-08 vertrek ik voor 17 dagen
wijfquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef ToT het volgende:
OMG!Ik zat met mijn been mee te gaan op deze muziek!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk, vakantie in een vakantie
met welk liedjequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef ToT het volgende:
OMG!Ik zat met mijn been mee te gaan op deze muziek!
wanneer ging jij nou weg?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk, ik ben ook aan het aftellen
Samzzquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet dat programma ookal weer? Sam ofzo? Tisser ook voor de mac toch?
Eftelingquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga zaterdag naar de Efteling en zondag misschien naar Walibi World
SAM Broadcaster.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
SAM Broadcaster.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
Ga jij ook muziekjes voor ons draaien?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
OMGquote:
quote:
Viro heeft een werkende versie voor jequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
En kan ik met de trial draaien of moet ik zegmaar nog even doorzoeken.
Virtual DJ!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
En kan ik met de trial draaien of moet ik zegmaar nog even doorzoeken.
Ook voor de Mac?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Viro heeft een werkende versie voor je
neequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
C_A, was het druk in de efteling?
Ja nee, ik heb gisteren geleerd hoe het met sam moet en dat was beter volgens driessen, dus dat geloof ik dan maar.quote:
Daar moet ik ook nog een keer naar toe... Walibiquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga zaterdag naar de Efteling en zondag misschien naar Walibi World
wanneer moet ik dan gaan dat het redelijk relaxed isquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
En het was lekker weer.... tot een uur of 19:00
Volgens hem ja...quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nee, ik heb gisteren geleerd hoe het met sam moet en dat was beter volgens driessen, dus dat geloof ik dan maar.
Het is een half uurtje hier vandaan, maar ik ben er nog nooit geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog een keer naar toe... Walibi
Ik moet er ook maar weer us keer heen, laatste keer dat ik er geweest was toen had imperial tabacco de efteling afgehuurt, en omdat ik fanatiek roker ben heb ik kaartjes kunnen regelen, was wel chill. geen lange rijen enzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
En het was lekker weer.... tot een uur of 19:00
als ze heel veel regen voorspellen, maar wanneer het dus overdag niet gaat regenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wanneer moet ik dan gaan dat het redelijk relaxed is
nog nooit in walibi geweestquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig park als je van thrill rides houdtquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |