Ik heb wel de kermis top 100quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Komt het wel op neer
zometeen wat muziek uit de camping top 100
Die zal wel nog erger zijnquote:
Boegen of barsten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zal wel nog erger zijn
Natuurlijk ff wat zanger BoB
Was meet gister ofnie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Had je moeten komen, was erg gezellig
Kutzooi, heb ik da weer gelijk gemist met mn brakke kopquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gister, eergister en die dag daarvoor
feestbeest dat je bentquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe deze week even rustig aan
Vrijdag weer party
zondequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kutzooi, heb ik da weer gelijk gemist met mn brakke kop
omgquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe deze week even rustig aan
Vrijdag weer party
quote:
Ja vanaf vrijdag t/m gisternacht. Radio 49 marathon met alleen maar live dj's en cams die aanstonden op tinychatquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kutzooi, heb ik da weer gelijk gemist met mn brakke kop
Waarom was zij niet aan de pil?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Frans Bauer over zijn moeder
ik kende dat nummer alquote:
Je hebt al maanden vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja en daarna is het even over hoor, ik moet weer een normaal gezicht creëren
Ik heb echt wallen
Ben toe aan vakantie
Ik heb nooit zoveel feestjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen ideeMaar dit is het laatste feestje voorlopig
![]()
Dan pas half september weer en 1 oktober
Tuurlijk, vakantie in een vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel.... ik ben toe aan Tenerife
24-08 vertrek ik voor 17 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |