Après ski is meer HELA HOLA BIER HIERquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hoeladijoediliehodada, klinkt als apris ski toch?
Met dikke tetten, maar ik hoor nu de vlieger. Heb jij opgezet toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Après ski is meer HELA HOLA BIER HIER
yepquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Met dikke tetten, maar ik hoor nu de vlieger. Heb jij opgezet toch?
wat doet fok danquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:13 schreef Zokunen het volgende:
Fok doet een beetje raar enzo, maar broertje en kapoentje bedankt
waarom niet? omdat het wel weer een cover zal zijn zekerquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom het zo'n klassieker is.
Mwah ik hou gewoon niet van smartlappen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom niet? omdat het wel weer een cover zal zijn zeker
dan heb je pechquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik hou gewoon niet van smartlappen!
werkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik ga er vandoor
Werken en zo![]()
quote:
Ik heb besloten eindelijk vakantie te nemen, maar nu kom ik dus weer geld te kortquote:
Ja leuk is dat hè!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb besloten eindelijk vakantie te nemen, maar nu kom ik dus weer geld te kort![]()
Komt het wel op neerquote:
Ik kom niet verder dan Drenthe, en mijn vriendin is volgende week jarig en ik heb beloofd een weekendje weg te doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja leuk is dat hè!
Ik wil nu naar Iran, of Turkije. Zoiets. En dan meeliften met mijn maat naar huis via Kiev en alles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |