Nou, normaal gesproken gaat dat veel verder dan dat dat in dit topic ging.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef Crutch het volgende:
Een keer je punt maken is goed, een tweede keer ter verduidelijking kan ook nog, maar daarna wordt het bashen en rellen.
Helaas hebben anderen het voor de serieuze users/posters verpest.
Ik snap ook niet dat ik dit nog moet uitleggen trouwens.
En dat is hem bij nader inzien dicht laten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen, moment.
Wel prettig dat je open staat voor discussie hierover, overigensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen, moment.
Dat laatste bericht is van 13.00quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat is hem bij nader inzien dicht laten?
Als je niet normaal kunt reageren blijf dan gewoon weg, klaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef Kreator het volgende:
Ik ga m'n verhaal niet herhalen, bedankt nog voor het deleten, maar ik heb dus wel gewoon gelijk.
Voor de rest: Ga eerst es een paar maandjes op cursus bij Re. Die snapt het wel.
Nee, ik ben best bereid tot discussie, maar dit is gewoon kinderachtig gedrag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd zo een dooddoener voor een discussie.
We zijn 1 regel verder en je komt al met Klaar
De dooddoener voor een discussie was toch echt deze:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd zo een dooddoener voor een discussie.
We zijn 1 regel verder en je komt al met Klaar
quote:Voor de rest: Ga eerst es een paar maandjes op cursus bij Re. Die snapt het wel.
Ik wou dat we dat ook van een falende mod konden zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:37 schreef Crutch het volgende:
Als je niet normaal kunt reageren blijf dan gewoon weg, klaar.
Gelukkig is FOK! geen democratie en bepalen de mods wat goed voor je is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Moderatie is niet autoritair de schoolmeester uithangen.
Wat dat betreft zou een cursusje bij Re niet verkeerd zijn. Of eerst een proefperiode.
Er is sowieso sprake van een proefperiode, maar dan nog overleg ik het meeste wel met Re en Daniel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Moderatie is niet autoritair de schoolmeester uithangen.
Wat dat betreft zou een cursusje bij Re niet verkeerd zijn. Of eerst een proefperiode.
Nee, Danny bepaalt. Jij echt niet hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Gelukkig is FOK! geen democratie en bepalen de mods wat goed voor je is.
Ik snap ook wel dat je je wil laten gelden als nieuwe mod. Maar imo doe je dat nu wel erg autoritair en rücksichtslos. Hopelijk slijt dat er nog van af als je wat meer gesetteld bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Crutch het volgende:
Er is sowieso sprake van een proefperiode, maar dan nog overleg ik het meeste wel met Re en Daniel.
Verder doe ik gewoon wat goed is voor het topic.
Ja en wij hebben volmacht van Danny en Yvonne.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Danny bepaalt. Jij echt niet hoor.
Het topic van die schat van een meid die haar verkrachter verdedigtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef yvonne het volgende:
Whut?
Vrijdag-liefdoendag.
Linkjes ed zijn uiterst handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |