Tja, geen crash = geen nieuws, toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Het was overigens erg rustig hier in de ochtend!
[..]
Waar staat dat voor?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:25 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
Vanavond komt PPT in actie..
Mark my words.
Mijn gok....quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ja duh, ze cirkelen al sinds middernacht NL tijd tussen de -2% en -3%. Dus wat gebeurt er opeens om 15.00?
Was al een tijdje bekend hè.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:39 schreef Burnie88 het volgende:
OESO zegt ook dat groei wereldeconomie afneemt, dat werkt ook niet mee. Volgens mij heeft dat een beetje voor de daling gezorgd na de plus vanmorgen.
Dat lul je nu al 5 maand en heb nog nooit een fatsoenlijke onderbouwing gelezen? Daarnaast is in deze tijden koersdoelen voorspellen gewoon impossible. Alles hangt af van 't sentiment.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:44 schreef Radiopiet het volgende:
Er zijn gewoon teveel nieuwe mensen op dit forum.. De S&P gaat binnen een maand naar de 1300 volgens mij.
Dat geeft al aan dat er lucht is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:45 schreef Sokz het volgende:
[..]
Dat lul je nu al 5 maand en heb nog nooit een fatsoenlijke onderbouwing gelezen? Daarnaast is in deze tijden koersdoelen voorspellen gewoon impossible. Alles hangt af van 't sentiment.
Is er nog een verband tussen die twee dingen of vind je het gewoon leuk om te zeggen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:44 schreef Radiopiet het volgende:
Er zijn gewoon teveel nieuwe mensen op dit forum.. De S&P gaat binnen een maand naar de 1300 volgens mij.
Je werkt voor een broker?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:35 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat als we 280 raken er paniek ontstaat![]()
![]()
![]()
Trouwens, onze klanten doen het lekker
Crisisquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef Psy-freak het volgende:
Wat zou er gebeuren als we onder de 280 gaan?
lijkt me logisch. Wij hebben een effectenbeurs.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:05 schreef Psy-freak het volgende:
Wat als de amerikanen slecht openen om 15:30? Dan gaat de AEX ook reageren toch?
Stomme vraag eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lijkt me logisch. Wij hebben een effectenbeurs.
Ja, ik ben echt een n00b wat dit betreft, maar wat gebeurt er dan precies?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Crisismoeten we vandaag en morgen afwachten.
Ligt eraan hoe slecht, als ze slechter openen dan de futures doen vermoeden, dan zal de aex wel reageren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lijkt me logisch. Wij hebben een effectenbeurs.
Er is geen specifieke gebeurtenis dan, gevolgen van de huidige gebeurtenissen zijn op de lange termijn natuurlijk niet goed voor de economiequote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een n00b wat dit betreft, maar wat gebeurt er dan precies?Als hij onder de 280 komt?
Dan moeten we vrezen voor een crisis denk ik. Maar er zijn betere beurskenners dan mij. zoals LXIVquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een n00b wat dit betreft, maar wat gebeurt er dan precies?Als hij onder de 280 komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |