Ik moet ook de hele dag aan Q.tie denkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Q! Ik moest net aan je denkenDe naam van het bedrijf waar ik voor werk begint met een Q en dat korten ze standaard af tot: Q. Dus iedereen heeft het bij ons de hele dag over Q. En nu kan ik niet meer normaal erover praten zonder dat ik daarbij aan jou denk
En in het gesproken woord hoef je niet aan mij te denken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Q! Ik moest net aan je denkenDe naam van het bedrijf waar ik voor werk begint met een Q en dat korten ze standaard af tot: Q. Dus iedereen heeft het bij ons de hele dag over Q. En nu kan ik niet meer normaal erover praten zonder dat ik daarbij aan jou denk
cue-tie klinkt veel beter dan q-tie jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En in het gesproken woord hoef je niet aan mij te denken?
Vanochtend nog toen ik een komkommer in mijn hand hadquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En in het gesproken woord hoef je niet aan mij te denken?
En wat waren je gedachten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanochtend nog toen ik een komkommer in mijn hand had
Wat tof.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Hihihihi.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet ook de hele dag aan Q.tie denkenzo leuk
Begrijpelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
Die is vergaan. Die moet de vuilnisbak in.
+1, totaal gestoord die gast, hele zieke denkbeelden ook...quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
Wat is die maanvis toch een infantiele josti
Je hoopt niet dat ze ook kaal is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben hier ook een "Q" maar dat is een enorm lekker, klein, blond grietje, ik heb er weinig associatie met "onze" Q bij.
linkje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
Wat is die maanvis toch een infantiele josti
Dat hele "ik hoor eigenlijk bij de crew en insiders van FOK! en ik weet alles" toontje is al voldoendequote:Op maandag 8 augustus 2011 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn hele posthis
Infantiele aandachtshoer die je een permban zou moeten geven
Staat een TR in je forumquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hele "ik hoor eigenlijk bij de crew en insiders van FOK! en ik weet alles" toontje is al voldoende.
En natuurlijk dat (al eerder geposte) verhaal van hem en mijn vriendinnetje toen.
Ik heb hem idd een keer IRL gezien, en dan komt ie ook vrij "eng" over, ik kan het niet precies uitleggen maar hij is dodgyquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:05 schreef Godtje het volgende:
Normaal zou ik zeggen dat het een troll/kloon is.
Verontrustend genoeg weet ik dus van jou dat dat soort figuren echt bestaan.![]()
Door een medium als FOK! krijgen ze ook nog het idee dat ze normaal zijn en normaal aan het functioneren zijn.
Dat weet je nog niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een morgen. Of het een goede is....
Ik ben nog erg in twijfel.quote:
Echt alles legt het loodje bij jou of niet danquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog erg in twijfel.
Het weer is kut en mijn vaatwasser en koelkast hebben tegelijk besloten om het loodje te leggen.
Al dan niet geheel hangt af van de monteur die me vanochtend niet kon helpen omdat je geen afspraak kan inboeken zonder het nummer.
Maar kunnen we de afspraak niet vast zetten zodat ikw eet waar ik aan toe ben en vanmiddag het serienummer door ga geven? Nee, dat kan niet.
Ja hallo zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou wel een feestje waard zijn idd
Ik wil het droog hebben tussen 18.00 en 23.00 graag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt alles legt het loodje bij jou of niet dan
Dat wordt vanmiddag maar een afspraak maken.
Het weer is en blijft kut, zolang het ergens in de middag maar even droog wordt.
Klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Case beschadigt iPhone, verkoper ontkent
Deze backfire is ook leuk anders.
het is niet alleen applefanatisme, die gast is echt gestoord, zoals hij reageert, die zit echt schuimbekkend achter zijn PCquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt.
En op sommige mensen kan je gewoon niet normaal reageren.
Splackavellie02 is er daar eentje van samen met die andere apple fanboy. Wat een droeftoeters
Tegenvallende klantenservice van de Gammaquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niet alleen applefanatisme, die gast is echt gestoord, zoals hij reageert, die zit echt schuimbekkend achter zijn PC.
Ja hij spoort inderdaad niet helemaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niet alleen applefanatisme, die gast is echt gestoord, zoals hij reageert, die zit echt schuimbekkend achter zijn PC.
Wat een josti weer, waarom komen er toch zoveel mensen die levenslang moeten worden opgesloten op FOK!?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tegenvallende klantenservice van de Gamma
Sluit die maar. TS is aan het trollen en vol aan het rammen
helaas is 'soort zoekt soort' het eerste wat te binnen schietquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een josti weer, waarom komen er toch zoveel mensen die levenslang moeten worden opgesloten op FOK!?.
Ik denk dat er percentueel gezien een groter gedeelte komt die tijd over heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een josti weer, waarom komen er toch zoveel mensen die levenslang moeten worden opgesloten op FOK!?.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tegenvallende klantenservice van de Gamma
Sluit die maar. TS is aan het trollen en vol aan het rammen
Ik zit hier ook best vaakquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat er percentueel gezien een groter gedeelte komt die tijd over heeft.
Mensen die thuis zitten. In de vakantie is dat ook scholieren en studenten maat met name misschien ook mensen met een verstandelijke beperking.
Het % autisten is ook vrij groot is mijn gevoel.
Wij zijn wel normaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hijzelf ook.. ik ook
Maar wij zijn uitzonderingen
Klopt, ook groot gedeelte itérs, mensen zonder social skills, Tja. Dan krijg je al snel kansloze topics/meningen/interacties.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat er percentueel gezien een groter gedeelte komt die tijd over heeft.
Mensen die thuis zitten. In de vakantie is dat ook scholieren en studenten maat met name misschien ook mensen met een verstandelijke beperking.
Het % autisten is ook vrij groot is mijn gevoel.
Ik zeg ook een %quote:
Misschien merk je hier eerder dat iemand toch niet helemaal spoort, terwijl het misschien een collega of een kennis is die je altijd wel als fatsoenlijk had beschouwd. Het is alsof mensen online a) hun ware aard laten zien of b) zich automatisch als een bosmongool gaan gedragen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg ook een %
Niet dat iedereen gek is. Ik denk wel dat de verhoudingen vergeleken met 'normaal' krommer zijn.
Hoop dat het weer met je meewerktquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil het droog hebben tussen 18.00 en 23.00 graag.
En vrij veel legt het loodje de laatste tijd. Oven, lekkend dak, pc.
Ik word er gek van
PC en oven doen het weer met minimale inspanning dus dat scheelt iets. Het dak koste vooral geld.
Ja, want itérs zijn ALLEMAAL sociaal incapabel iddquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ook groot gedeelte itérs, mensen zonder social skills, Tja. Dan krijg je al snel kansloze topics/meningen/interacties.
Mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien merk je hier eerder dat iemand toch niet helemaal spoort, terwijl het misschien een collega of een kennis is die je altijd wel als fatsoenlijk had beschouwd. Het is alsof mensen online a) hun ware aard laten zien of b) zich automatisch als een bosmongool gaan gedragen.
Jawel. Niet veel en in de schuur maar toch.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoop dat het weer met je meewerkt
Het dak ook ?Toch geen regen binnen gehad enzo?
Duh.. kijk naar mij!quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja, want itérs zijn ALLEMAAL sociaal incapabel idd.
De drang om je als een bosmongool te gedragen heb jij niet? Ik indruk hm al jaren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien merk je hier eerder dat iemand toch niet helemaal spoort, terwijl het misschien een collega of een kennis is die je altijd wel als fatsoenlijk had beschouwd. Het is alsof mensen online a) hun ware aard laten zien of b) zich automatisch als een bosmongool gaan gedragen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
Jawel. Niet veel en in de schuur maar toch.
Mwah, dat is een beetje achterhaald vind ik, er werken tegenwoordig steeds minder "ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt" types in de ITquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duh.. kijk naar mij!![]()
Het was een aanvulling.. en nee niet iedereen, maar je ziet het natuurlijk wel vaak in die hoek
Nee, ik kan wel namen gaan noemen maar dat draagt weinig bij tot de inhoudelijke discussie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt, mee eens. en IT is tegenwoordig ook breder dan vroeger. Waar je vroeger alleen de programmeurs had enzo heb je nu allerlei consultants erbij .quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, dat is een beetje achterhaald vind ik, er werken tegenwoordig steeds minder "ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt" types in de IT.
Precies, je hebt nu opeens van die gladde jongens in de IT etcquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, mee eens. en IT is tegenwoordig ook breder dan vroeger. Waar je vroeger alleen de programmeurs had enzo heb je nu allerlei consultants erbij .
Maar de social skillz hebben ze welquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, je hebt nu opeens van die gladde jongens in de IT etc. Die er dan ook echt geen sodeflikker van snappen, maar das detail
.
Het is bij mij geen drang, dat ben ik gewoon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
De drang om je als een bosmongool te gedragen heb jij niet? Ik indruk hm al jaren.
En nu? Iemand anders aangenomen?(edit) Laat maar was op bezoek....quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Laatst wel een mooi voorbeeld van. Voor een nieuw pakket, de commerciele jongen en een programmeur op bezoek.
Je zag duidelijk het verschil tussen die twee. En je zou ze ook echt niet apart moeten hebben, want dan was er of op het technisch vlak een onkunde of in t sociale/de communicatie
Hoiquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, mee eens. en IT is tegenwoordig ook breder dan vroeger. Waar je vroeger alleen de programmeurs had enzo heb je nu allerlei consultants erbij .
Want dat kan je concluderen uit dat verhaal hoe precies?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:59 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En nu? Iemand anders aangenomen?
Ja had het verkeerd gelezen. Al gefixed..quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want dat kan je concluderen uit dat verhaal hoe precies?.
Ik ben bezig met een RFP/RFI voor een aanbesteding.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Laatst wel een mooi voorbeeld van. Voor een nieuw pakket, de commerciele jongen en een programmeur op bezoek.
Je zag duidelijk het verschil tussen die twee. En je zou ze ook echt niet apart moeten hebben, want dan was er of op het technisch vlak een onkunde of in t sociale/de communicatie
Je hebt inderdaad de combinatie gewoon nodig. En dan moet je hopen dat ze ook een beetje goed zijn ingespeeld op elkaar .. andersquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:04 schreef Godtje het volgende:
Ik ben bezig met een RFP/RFI voor een aanbesteding.
Aangezien er binnen de organisatie nogal wat politiek zit is 1 van de wensen die wij hebben dat het project een goede techneut gaat krijgen en een goede consultant.
We weten uit ervaring dat de techneut niet in staat zal zijn om het politieke spel te spelen en sterk te communiceren. Dus we hebben zo een gladde jongen nodig die dat gaat regelen. Ook nog eens een externe want voor een interne is dat te lastig.
Soms......
Dat zien we hopelijk wel tijdens de gesprekken. Maar het is altijd een gokje inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad de combinatie gewoon nodig. En dan moet je hopen dat ze ook een beetje goed zijn ingespeeld op elkaar .. anders
Eigenlijk zou je ze gewoon een super klein project moeten laten doen. Zie je het in actie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zien we hopelijk wel tijdens de gesprekken. Maar het is altijd een gokje inderdaad.
Ga werken lui varken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
Eerste dag vakantie: IK VERVEEL ME DOOODDDD!!!!
Kan niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ze gewoon een super klein project moeten laten doen. Zie je het in actie.
Ik heb al 2 uur gewerkt vanochtendquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga werken lui varken.
Of ga op vakantie
vandaar ook de 'eigenlijk'. Uit gesprekken is gewoon lastig te herleiden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
Kan niet.
Ze moeten juist iets opbouwen wat er nog niet is.
Voor 200 euro per uur ben ik je man.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
Kan niet.
Ze moeten juist iets opbouwen wat er nog niet is.
Waar betaalt MissMSX dat van?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor 200 euro per uur ben ik je man.
Ja nou uiterlijk helpt ook. Maar vrouwen zijn zeldzaam.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vandaar ook de 'eigenlijk'. Uit gesprekken is gewoon lastig te herleiden.
Fixed price project.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor 200 euro per uur ben ik je man.
Ik vertrouw volledig op jouw capaciteiten om daar iets voor te regelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:14 schreef Godtje het volgende:
Fixed price project.
En volgens mij sta jij niet op de longlist.
Ik zit bij een groot bedrijf. Daar zijn regeltjes voor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw volledig op jouw capaciteiten om daar iets voor te regelen.
Lekker filmpje kijken? Serie kijken? Ik zou me prima vermakenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb al 2 uur gewerkt vanochtend![]()
En ik ga zaterdag pas weg. Morgen dagje artis met kleine van mn zusje, woensdag lunchen met vriendin en donderdag op kraamvisite, dus dan vermaak ik me wel.. maar vandaag... en nou staat mn auto nog bij de garage ook
Zal ik als vrouw, in de toekomst daar voordeel uit kunnen halen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja nou uiterlijk helpt ook. Maar vrouwen zijn zeldzaam.
Dus dan gaat het om de cadeautjes
Sterkte dan maar!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
Ik zit bij een groot bedrijf. Daar zijn regeltjes voor.
Dus mijn afdeling stelt de functionele en technische eisen op en heeft dus niks te zeggen over de inhoudelijk aanbesteding en wie er op de longlist staan.
Ik ga zometeen finding nemo kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker filmpje kijken? Serie kijken? Ik zou me prima vermaken
In de toekomst? Je je eerst om laten bouwen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal ik als vrouw, in de toekomst daar voordeel uit kunnen halen?
it-er Rival is er ook weer hoor, zo zonder social skillsquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ook groot gedeelte itérs, mensen zonder social skills
ze vinden hem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen finding nemo kijken
Hoe was Ierland?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
it-er Rival is er ook weer hoor, zo zonder social skills
Dat weet ik niet, ik weet niet eens hoe Ierland is.quote:
das geen spoiler, de film heet toch niet searching nemo?quote:
Iemand zei dat je in Ierland wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet niet eens hoe Ierland is.
[..]
das geen spoiler, de film heet toch niet searching nemo?
ik was van plan al het kluswerk in mijn huisje af te maken, door onverwachte omstandigheden ben ik echter drukker met de verbouwing van de garage bezig geweest...quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iemand zei dat je in Ierland was![]()
Toch?![]()
Waar was je dan?
Plinten zijn voor mietjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooohhh pheewww.. wat een opluchting
WTF.. ik loop weer te kutten... bedoelde dus Rival te quoten, maar helaasquote:
Staat je huis in ierland dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik was van plan al het kluswerk in mijn huisje af te maken, door onverwachte omstandigheden ben ik echter drukker met de verbouwing van de garage bezig geweest...
maar, op plinten en de douchecabine na ben ik klaar met alles....
Ik heb echt niks met ierland... behalve dat buitenlanders soms ireland horen als je holland zegtquote:
Ben je een leprechaun?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met ierland... behalve dat buitenlanders soms ireland horen als je holland zegt
kwestie van netherlands zeggen.. anders benoem je maar 2 provinciesquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met ierland... behalve dat buitenlanders soms ireland horen als je holland zegt
De enige twee die relevant zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:35 schreef clevy het volgende:
kwestie van netherlands zeggen.. anders benoem je maar 2 provincies
Google. Het grootste jat en koop bedrijf van de wereld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Google staat daar wel!
Ik ken iemand die daar werkt!
Dan zitten ze je veel gekker aan te kijken weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:35 schreef clevy het volgende:
[..]
Google Wave!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Google. Het grootste jat en koop bedrijf van de wereld.
Oh leuk een zoekmachine! Dat gaan wij ook maken
Oh leuk! Gratis mail, gaan wij ook doen
Oh leuk een video service, oh kut dat kunnen wij niet, dan kopen we het wel
oh leuk, een goed werkende telefoon, dat gaan we ook doen (poging tot)
Oh leuk een social network, dat gaan wij ook doen.
![]()
Hebben die gasten wel iets zelfs bedacht?
hou je bek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:35 schreef clevy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft ben jij een hele nare vent.
Wanneer dan? Ik ben heel zen en vredelievend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft ben jij een hele nare vent.
stiekem voel ik de liefde wel hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik ben heel zen en vredelievend.
Ik ben alleen allergisch voor domme mensen. En aangezien ik jou niet als dom zie......
Enquote:Intel Processor Core i5-2500K, s1155 182,98
Zalman Koeling CNPS10X Performa 34,98
Asus P8Z68-V 159,98
Kingston Geheugen HyperX Gen DDR3,1600-8GB KIT 1600MHz,CL9,2x4GB 56,99
Crucial Solid State Drive m4 - 128GB - 2.5inch 177,98
Samsung Harde Schijf 1TB SpinPoint 47,99
Cooler Master CM 690 II Advanced 84,99
Zalman CaseFan ZM-F3 9,95
OCZ Voeding ModXStream Pro 700WATT 72,99
Samsung DVD Brander DVR DL 22X,SATA 22,95
gratis? leuk zo'n nassiequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:48 schreef Godtje het volgende:
Zijn er nog nerds aanwezig? Waarom word ik zo hebberig als er sprake van is dat ik het gratis kan krijgen?![]()
Ik wil
[..]
En
[ afbeelding ]
quote:Op hetzelfde moment leert TS doormiddel van coaching omgaan met "invloeden van buiten af" .
Ik zou geen -j model voor die NAS kiezen als ik jou was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:48 schreef Godtje het volgende:
Zijn er nog nerds aanwezig? Waarom word ik zo hebberig als er sprake van is dat ik het gratis kan krijgen?![]()
Ik wil
[..]
En
[ afbeelding ]
Ik ga ook niet voor het J model.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou geen -j model voor die NAS kiezen als ik jou was.Afhankelijk van wat je er allemaal mee wil gaan doen natuurlijk.
Je stelt mij niet teleur.quote:
Maar duur allemaal. Hangt er weer vanaf hoeveel de koelkast/vaatwasser gaan kosten en hoeveel ik van mijn baas krijg en of ik iets krijg en hoe ik het dan netjes op de facturen krijg, etc etcquote:
De mate waarin je baas je wil houden voor de zaak bepaalt in hoge mate wat hij aan je wil uitgeven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef Godtje het volgende:
Maar duur allemaal. Hangt er weer vanaf hoeveel de koelkast/vaatwasser gaan kosten en hoeveel ik van mijn baas krijg en of ik iets krijg en hoe ik het dan netjes op de facturen krijg, etc etc
Ik wist dat die ging komen en had al speciaal iets anders geformuleerdquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de toekomst? Je je eerst om laten bouwen?![]()
Vrouwen als accountmanagers zijn al jaren een beproefd concept.
Ik denk dat de preffered supplier lists daar juist door zijn ontstaan
Ik krijg al genoeg. Ik denk ook wel dat ik mijn zin krijg maar het moet belastingtechnisch ook wel mogelijk zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mate waarin je baas je wil houden voor de zaak bepaalt in hoge mate wat hij aan je wil uitgeven.
haha eigenlijk welquote:
Heb je hem zelf ook trouwens?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou geen -j model voor die NAS kiezen als ik jou was.Afhankelijk van wat je er allemaal mee wil gaan doen natuurlijk.
Ik werk echt bij het verkeerde bedrijf.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Anders buk je even midden in de kantine om de hele wereld je bloedgeile string te laten zien.
Sorryquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Anders buk je even midden in de kantine om de hele wereld je bloedgeile string te laten zien.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik stond er met een vrouwelijke collega naar te kijken en zelfs zij vond het wel leuk.
het zit wel prima eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je er zo uit halen
[ afbeelding ]
hij wil met je praten over drank misbruik?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Hmzzzz, huisarts van gisteren op het feestje wil me weer zien, toch nog ergens goed voor geweest dat feestje.
Ik word huisman denk ik.
Geen kinderwens, denk je niet dat ik dat check tijdens zo'n ontmoeting?quote:
Je wordt zijn boytoy? Lekker op de bank hangen totdat de baas thuiskomt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Hmzzzz, huisarts van gisteren op het feestje wil me weer zien, toch nog ergens goed voor geweest dat feestje.
Ik word huisman denk ik.
"ik wil je iets te drinken aanbieden maar voor ik dat doe heb ik 1 vraag"quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen kinderwens, denk je niet dat ik dat check tijdens zo'n ontmoeting?.
Beetje raar op een huisfeestjequote:Op maandag 8 augustus 2011 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
"ik wil je iets te drinken aanbieden maar voor ik dat doe heb ik 1 vraag"
Huisarts!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Wat is de vrouwelijke versie van huisarts?.
Huisartsin!quote:
Dat soort mensen heeft altijd last van beroepsdeformatie. Welke mogelijke afwijking heeft ze bij je geconstateerd die ze nader wil onderzoeken om zelf beroemd mee te worden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen kinderwens, denk je niet dat ik dat check tijdens zo'n ontmoeting?.
Ze is huisarts hè? Geen psychiater.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort mensen heeft altijd last van beroepsdeformatie. Welke mogelijke afwijking heeft ze bij je geconstateerd die ze nader wil onderzoeken om zelf beroemd mee te worden?
Ik gok iets geestelijks, want ze was een extra opleiding spiegelogie aan het doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort mensen heeft altijd last van beroepsdeformatie. Welke mogelijke afwijking heeft ze bij je geconstateerd die ze nader wil onderzoeken om zelf beroemd mee te worden?
Blijkbaar doet ze het liefst 'tussen de oren'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok iets geestelijks, want ze was een extra opleiding spiegelogie aan het doen.
Ik vind alles best, ik zie het luie huismannen leven al helemaal zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar doet ze het liefst 'tussen de oren'.
hele dag beetje zitten fokken dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind alles best, ik zie het luie huismannen leven al helemaal zitten.
Ja, dat doe ik nu ook alquote:
geen beter leven dan un goeiquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik nu ook al. Betaald
.
toch vreemd he, want heb je dan eindelijk een vrije dag dan ga je hier niet zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Ik ben idd vrijwel nooit op FOK! in mijn vrije tijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
toch vreemd he, want heb je dan eindelijk een vrije dag dan ga je hier niet zitten
Pas maar op, ik weet waar je werkt...quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Verrassend, ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pas maar op, ik weet waar je werkt...
Een beetje vooruit maar hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:53 schreef Tally het volgende:
Oe dan heb je straks een vriendin (ik weet het loop vooruit) die de hele tijd zegt: Ja en wat vind jij daarvan?
Oh leuk, zo'n type. Ik heb contact met een paar meiden die 10 jaar ouder zijn dan mijquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:53 schreef Tally het volgende:
Oe dan heb je straks een vriendin (ik weet het loop vooruit) die de hele tijd zegt: Ja en wat vind jij daarvan?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:56 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Oh leuk, zo'n type. Ik heb contact met een paar meiden die 10 jaar ouder zijn dan mij![]()
En ik heb geen zin om een stiefvader te worden (een meid is een single moeder)
Nee, het is, die stomme kutwijven met hun kinderen, die arme kinderen kunnen er niets aan doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die stomme wijven met hun kutkinderen!
Oh ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is, die stomme kutwijven met hun kinderen, die arme kinderen kunnen er niets aan doen.
Mooie dingen die Kindles, jammer dat ze (volgens mij dan) niet alle downloadbare formaten ondersteunen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:02 schreef Cue_ het volgende:
Goede dag voor mij. Zowel m'n Kindle thuisals mijn nieuwe HTC
Klopt de (meest voorkomende) epub ondersteunen ze niet. Maar dien je over te zetten via proggie. Toch wordt dat niet als 'te lastig' ervaren door de meeste gebruikers.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie dingen die Kindles, jammer dat ze (volgens mij dan) niet alle downloadbare formaten ondersteunen.
Hoi enge serviërquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef Cue_ het volgende:
Nu alleen nog kijken waar ik mijn ebooks vandaan ga toveren
Nieuwsgroepenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef Cue_ het volgende:
Nu alleen nog kijken waar ik mijn ebooks vandaan ga toveren
Ik maak alleen gebruik van torrentzquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen
Ik had er iets van 500 mee op reis
Hoeveel heb je er gelezen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen
Ik had er iets van 500 mee op reis
het is wel te doen natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt de (meest voorkomende) epub ondersteunen ze niet. Maar dien je over te zetten via proggie. Toch wordt dat niet als 'te lastig' ervaren door de meeste gebruikers.
Dus ik accepteer het ook en hoop dat de voordelen vergeleken met anderen stukken beter zijn
Ook zat te vinden hoor, ik gebruik ook vaak torrentsquote:
Maar dan moet je vaak al wel specifieke titels weten. Hmm moet even gaan bedenken hoe ik dit aanpak. Het is natuurlijk anders dan door een winkel lopen, wat kaften bekijken/lezen enzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook zat te vinden hoor, ik gebruik ook vaak torrents.
ik zoek op epub, er zijn echt van die verzameltorrents met letterlijk duizenden boeken van Harry Potter tot War en peacequote:Op maandag 8 augustus 2011 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je vaak al wel specifieke titels weten. Hmm moet even gaan bedenken hoe ik dit aanpak. Het is natuurlijk anders dan door een winkel lopen, wat kaften bekijken/lezen enzo
Jullie zijn allemaal eng toch!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat? Omdat ik die pisbak in m'n FoBo heb staan?
Scheelt dat ik dan blijkbaar maar half eng ben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal eng toch!
Oh hehe idd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Scheelt dat ik dan blijkbaar maar half eng ben.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal eng toch!
Hej halve enge ventquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Scheelt dat ik dan blijkbaar maar half eng ben.
Slecht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej halve enge vent
Hoe is het met je dakterras?
quote:
De ene keer te nat.. Andere keer te zonnig. Zo word het nooit wat he!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Slecht.Wederom weinig progressie. Het was de afgelopen weken véél te zonnig/warm om verder te gaan...
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben verder geheel niet bevooroordeeld hoor.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
De ene keer te nat.. Andere keer te zonnig. Zo word het nooit wat he!
Gezellig hierquote:
Daar weet ik wel wat opquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep, je moet je door de mensenmassa heen duwen hier
Geen idee, ik zit er ook niet meer heel veel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:10 schreef Spirit82 het volgende:
HEEEEEEEYYYYYY!!!!!!
Tis een tikje aan de dode kant hier de laatste tijd..?
Oh, nou dan weten we meteen de oorzaak van de stilte hequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit er ook niet meer heel veel.
Hoe is het Spirit?![]()
Alle bagger weten te verwijderen?
Ja dat idee had ik ook al... Tis toch grappig he, hoorde dat het kwam omdat een aantal mensen weg waren vanwege de negativiteit ofzo. En nu lopen mensen te zeuren dat het te stil isquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
Er gebeurt weinig hier, dat is naar mijn idee al best een tijd zo.
Ik krijg spontaan trek in chocoladepepernotenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Ik heb al 1 Sinterklaaskado binnen voor Peuter.
Artisquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, nou dan weten we meteen de oorzaak van de stilte he
Het gaat goed! Mn benen doen nog altijd pijn van het dansen zaterdag, maar dat loop ik er morgen in Artis wel uit. Als de kleine van mn zusje mee wil dan, want die had het er laatst over dat ze dierentuinen eng vond want daar ging ze altijd vallen.. ofzo. Mn schoenen en broek zijn inmiddels weer moddervrij! Maar ik werd uitgelachen door mn moeder en tantes omdat ik de modder er niet afgeklopt had eerst, want nu zou mn wasmachine verstopt raken ofzo. Wist jij dat die dingen een filter hebben en dat je dat regelmatig schoon moet maken? Of ben ik de enige kluns hier
(wat een tekst ook weer, ik heb te weinig mensen gezien vandaag blijkt wel weer...)
Dan bak je ze toch zelfquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan trek in chocoladepepernoten
Er heeft hier een tijd een nare sfeer gehangen, dat vond ik soms ook. Maar dat is compleet afhankelijk van welke mensen er zijn. Als bepaalde mensen hier tegelijk zijn, vind ik het nog steeds een groot feest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook al... Tis toch grappig he, hoorde dat het kwam omdat een aantal mensen weg waren vanwege de negativiteit ofzo. En nu lopen mensen te zeuren dat het te stil isTIS OOK NIET GOED! We lijken verdorie wel Nederlanders
Wat een wijf ben je toch ook soms hequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
ArtisDan zit je een beetje in de buurt morgen (wanneer ik te werk ben).
Ik weet wel dat die dingen een filter hebben ja, maar ik heb die nog nooit schoongemaakt. Maar goed, wanneer ik bagger op m'n kleding had na spitten (en bagger als gevolg) op m'n kleding dan maakte ik die eerst baggervrij voor ze de machine in gingen.
Eens zie wie het langer vol houd, die kleine kinderen kunnen soms uren aaneen lopen wanneer ze hun ogen uitkijken.
Zoals ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Er heeft hier een tijd een nare sfeer gehangen, dat vond ik soms ook. Maar dat is compleet afhankelijk van welke mensen er zijn. Als bepaalde mensen hier tegelijk zijn, vind ik het nog steeds een groot feest.
Jamaar, je kan toch pepernoten bakken en ze dan in chocolade dopen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je kunt toch geen chocoladepepernoten bakken?! Flapdrol!
Dubbel feest!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben binnen en YEAH mijn hoofdpijn is ook weer even foetsieeeeeeeeeeee
Hoi lieve Singles!!!!
Hoi Engelquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef -Engel- het volgende:
Hoi lieve Singles!!!!
En waarom niet? Pepernoten kan je wel bakken doe je er na afloop chocola overquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je kunt toch geen chocoladepepernoten bakken?! Flapdrol!
Neeeeejjjj dan kun je net zo goed "pindarotsjes" maken van die kleine bolletje mini speculaasdingetjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Jamaar, je kan toch pepernoten bakken en ze dan in chocolade dopen?
Ik vind jou wel leuk eigenlijk, je post leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zoals ikZeg dat je van me houdt
Zeg het
![]()
ZEG HET
Hi Engelquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef -Engel- het volgende:
Hoi lieve Singles!!!!
Inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo handig ben ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waarom niet? Pepernoten kan je wel bakken doe je er na afloop chocola over
Dat kanquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Je houdt van mequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind jou wel leuk eigenlijk, je post leukLekker springerig, niet voortdurend bezig om anderen onderuit te halen.
Je kan ook je baggerbroek hier afleveren en dan was ik em hier wel. Voorkomen is immers beter dan genezenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een wijf ben je toch ook soms he![]()
Als mn wasmachine stuk is, mag ik jou dan bellen?
NEEHEEEquote:
Durf het haast niet te zeggen, maar ik ben geen pepernotenfan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kanen is best lekker (al zeg ik het zelf)
Er is vast wel iemand die handig die jou wil helpen.quote:
Hoi Engel. Wist je al dat ik jou echt supertof vond? Nee? Het is waar!! Wanneer ga je chocoladepepernoten voor me maken om het te vieren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kanen is best lekker (al zeg ik het zelf)
Het is ook nogal wat ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je houdt van me![]()
En toch vind ik het niet kunnen dat je niet meer single bent
Haha, weet wat je aanbiedtquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan ook je baggerbroek hier afleveren en dan was ik em hier wel. Voorkomen is immers beter dan genezen![]()
En ja, in dat opzicht ben ik wel een wijf ja
Ze komen in september volgens mij altijd al.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NEEHEEE![]()
Ik denk dat ik komende oktober (of misschien zijn ze er volgende maand al) gewoon een noodvoorraad in ga slaan om het hele komende jaar door te komen. Maar dan moet ik op chocoladepepernotenrantsoen
en ik heb 0,0 zelfbeheersing
![]()
aaaawwwww
Hahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NEEHEEE![]()
Ik denk dat ik komende oktober (of misschien zijn ze er volgende maand al) gewoon een noodvoorraad in ga slaan om het hele komende jaar door te komen. Maar dan moet ik op chocoladepepernotenrantsoen
en ik heb 0,0 zelfbeheersing
![]()
aaaawwwww
Sssht, we houden het stil.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
L-E niet meer single? That's new(s) for me. Maar wel leuk! Tof voor L-E
Oww, ik ga een kalender uitprinten om de dagen af te kunnen vinkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze komen in september volgens mij altijd al.
Geen gek idee. Weet jij toevallig iemand, Tijn?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaik weet wel iets. De pepernoten bij iemand anders opslaan en iedere week langskomen om een zak te halen
Staat de 15de er al op?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oww, ik ga een kalender uitprinten om de dagen af te kunnen vinken
Iedere week een zak van die dingen en ik ben in no time een tientonner manquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaik weet wel iets. De pepernoten bij iemand anders opslaan en iedere week langskomen om een zak te halen
Ik ook niet.... althans niet van die dingen al in augustus te kopen en te etenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Durf het haast niet te zeggen, maar ik ben geen pepernotenfan.
Ja iemand die niet van chocola houdt natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen gek idee. Weet jij toevallig iemand, Tijn?
Eentje in de maand is ook goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Iedere week een zak van die dingen en ik ben in no time een tientonner man
Tof?? TOF?! Ik vind het gewoon niet kunnen, al die mensen die maar relaties krijgen en dergelijke.. BAH! Of babies krijgen... maar babies zijn nog tot daar aan toe want die mensen hebben vaak al zo lang een relatie dat ik er aan gewend ben, maar ik vind het stiekem toch wel heel pijnlijk dat ineens heel veel mensen om me heen ineens een vriend/vriendin hebben. Ben ik straks de enige overgebleven sneue vrijgezelquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
L-E niet meer single? That's new(s) for me. Maar wel leuk! Tof voor L-E
Gevulde speculaas, now we're talking!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook niet.... althans niet van die dingen al in augustus te kopen en te eten
maar rond dec. mjum en dan vooral die gevulde speculaas bij mijn pa vandaag
Als ik het recept weer kan vinden en een goede oven kan regelen.... ik heb die dingen namelijk nog niet in de huidige gemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoi Engel. Wist je al dat ik jou echt supertof vond? Nee? Het is waar!! Wanneer ga je chocoladepepernoten voor me maken om het te vieren?
Relatie vind ik ook zo'n heftig woord, ofzo. Heb ik nooit in de mond genomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tof?? TOF?! Ik vind het gewoon niet kunnen, al die mensen die maar relaties krijgen en dergelijke.. BAH! Of babies krijgen... maar babies zijn nog tot daar aan toe want die mensen hebben vaak al zo lang een relatie dat ik er aan gewend ben, maar ik vind het stiekem toch wel heel pijnlijk dat ineens heel veel mensen om me heen ineens een vriend/vriendin hebben. Ben ik straks de enige overgebleven sneue vrijgezel
Wie?quote:
Vrijgezel....maar je hebt wel chocoladepepernoten. Dat is ook wat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tof?? TOF?! Ik vind het gewoon niet kunnen, al die mensen die maar relaties krijgen en dergelijke.. BAH! Of babies krijgen... maar babies zijn nog tot daar aan toe want die mensen hebben vaak al zo lang een relatie dat ik er aan gewend ben, maar ik vind het stiekem toch wel heel pijnlijk dat ineens heel veel mensen om me heen ineens een vriend/vriendin hebben. Ben ik straks de enige overgebleven sneue vrijgezel
Als je je niet single voelt, bén je ook niet singlequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Relatie vind ik ook zo'n heftig woord, ofzo. Heb ik nooit in de mond genomen.Ik voel me niet single, dat is iets anders.
Ik krijg er trek vanquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dat is dan echt goede he.... met echte amandalvulling en geen witte bonennepspul
Dat is absoluut waar! Maar zo voel ik me op het moment wel door al die mensen die maar relaties krijgen en ik die zoveel mannen ontmoet met wie het nooit lijkt te werkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
Ik snap ook niet goed wat er sneu is aan vrijgezel trouwens, Spirit. Denk dat je het onnodig lastig maakt voor jezelf door het op die manier te bekijken.
Ik ken de verhalen over die vent niet. Praat me bij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je je niet single voelt, bén je ook niet singleZo werken dat soort dingen nou eenmaal! Tenzij dat gevoel niet wederzijds is natuurlijk, dan is het lichtelijk awkward.
Weet je, even een ontboezeming hoor, maar ik snap dat hele relatiegebeuren niet zo, maar ook weer wel. Zo stond ik zaterdag ineens oog in oog met man-met-de-supergespierde-armen voor de poorten van Dancevalley. Wist niet eens dat ie ging. Heb ik hem net uit mn hoofd, staat ie daar verdorie zomaar ineens. En later kwam ik hem nog een keer tegen, toen was ie een tikje beschonken. Knuffelt ie me, slaat een arm om me heen, kus op mn hoofd, noemt me schatje.. wat moet ik daar nou meeDaar raak ik toch alleen maar van in de war? Als je me leuk vindt, doe dan niet zo stom. En als je me niet leuk vindt, doe dan niet zo stom!!
Zo, dat moest ik even kwijt.
Als ik in jouw schoenen stond zou ik gewoon glashard beweren dat de kwaliteit van de heren tanende is. Je ego blijft overeind, je laat weten dat je de lat hoog legt en je kan onder het snoepen van pepernoten nog een beetje afgeven op de mannen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar! Maar zo voel ik me op het moment wel door al die mensen die maar relaties krijgen en ik die zoveel mannen ontmoet met wie het nooit lijkt te werkenEr is 1 gemeenschappelijke factor: ik. Mijn ego begint af te brokkelen
Hopeloos ben ik!!
Je wil te graag. Laat het los, steek je energie in leren leven met jezelf. Waarom heb je zo hard een ander nodig? Investeer in de relatie met jezelf en je plukt er de rest van je leven de vruchten van.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar! Maar zo voel ik me op het moment wel door al die mensen die maar relaties krijgen en ik die zoveel mannen ontmoet met wie het nooit lijkt te werkenEr is 1 gemeenschappelijke factor: ik. Mijn ego begint af te brokkelen
Hopeloos ben ik!!
Jij hebt tenminste nog een ego. En hopeloos zijn we op Fok! allemaal op een enkele uitzondering naquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hopeloos ben ik!!
Jaweeellll die ken je wel. Dat is die ene met wie ik een week of 6 heb gedate, die toen ineens spontaan in contact kwam met een oud collega. Die twee draaiden al 10 jaar om elkaar heen, dan had de 1 weer een relatie, dan de ander, dus nu had ie het gevoel dat ie dat een kans moest geven. Zoiets. Dat is half mei geweest ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen over die vent niet. Praat me bij.
Nee nee nee.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hopeloos ben ik!!
Oh, die, ja! Die ken ik wel!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaweeellll die ken je wel. Dat is die ene met wie ik een week of 6 heb gedate, die toen ineens spontaan in contact kwam met een oud collega. Die twee draaiden al 10 jaar om elkaar heen, dan had de 1 weer een relatie, dan de ander, dus nu had ie het gevoel dat ie dat een kans moest geven. Zoiets. Dat is half mei geweest ofzo.
ZIE JE WEL!! Je doet gewoon mee met de "alwéér een nieuwe?!"-hetzequote:
Ik ken dat niet. Ik vind 'een relatie' over het algemeen geen fuck aan, ik wil het ook alleen met iemand waar ik wild van ben. Dat helpt wel. Als ik iets mis, mis ik iemand, niet het gegeven van samenzijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:38 schreef Spirit82 het volgende:
Thanks all
Ja, op het moment wil ik inderdaad te graag. Naja, iedereen heeft wel eens zo'n moment dat ie zich even een hopeloze kneus beschauwd. Het kutte is, op een gegeven moment weet je niet meer wat je mist, en als iemand je dat dan laat zien en allemaal leuke relatiedingetjes met je doet, dan besef je ineens hoe fijn dat was.
Het is ook weer niet zo dat wij allen koele kikkers zijn. Elk van de mensen die hier nu tegen je praat zal ook zo zijn of haar momenten van behoefte aan genegenheid kennen. Soms valt dat net even niet lekker of op het verkeerde moment. Maar het leven gaat door en kent genoeg andere leuke dingen. Het is niet per se zaligmakend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:38 schreef Spirit82 het volgende:
Thanks all
Ja, op het moment wil ik inderdaad te graag. Naja, iedereen heeft wel eens zo'n moment dat ie zich even een hopeloze kneus beschauwd. Het kutte is, op een gegeven moment weet je niet meer wat je mist, en als iemand je dat dan laat zien en allemaal leuke relatiedingetjes met je doet, dan besef je ineens hoe fijn dat was.
Ja doh... ik bedoel, als ik een relatie om een relatie zou willen, zou ik allang niet single meer zijn. Iedereen wil bovenstaande, lijkt mequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken dat niet. Ik vind 'een relatie' over het algemeen geen fuck aan, ik wil het ook alleen met iemand waar ik wild van ben. Dat helpt wel. Als ik iets mis, mis ik iemand, niet het gegeven van samenzijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |