Ik moet ook de hele dag aan Q.tie denkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Q! Ik moest net aan je denkenDe naam van het bedrijf waar ik voor werk begint met een Q en dat korten ze standaard af tot: Q. Dus iedereen heeft het bij ons de hele dag over Q. En nu kan ik niet meer normaal erover praten zonder dat ik daarbij aan jou denk
En in het gesproken woord hoef je niet aan mij te denken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Q! Ik moest net aan je denkenDe naam van het bedrijf waar ik voor werk begint met een Q en dat korten ze standaard af tot: Q. Dus iedereen heeft het bij ons de hele dag over Q. En nu kan ik niet meer normaal erover praten zonder dat ik daarbij aan jou denk
cue-tie klinkt veel beter dan q-tie jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En in het gesproken woord hoef je niet aan mij te denken?
Vanochtend nog toen ik een komkommer in mijn hand hadquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En in het gesproken woord hoef je niet aan mij te denken?
En wat waren je gedachten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanochtend nog toen ik een komkommer in mijn hand had
Wat tof.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Hihihihi.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet ook de hele dag aan Q.tie denkenzo leuk
Begrijpelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
Die is vergaan. Die moet de vuilnisbak in.
+1, totaal gestoord die gast, hele zieke denkbeelden ook...quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
Wat is die maanvis toch een infantiele josti
Je hoopt niet dat ze ook kaal is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben hier ook een "Q" maar dat is een enorm lekker, klein, blond grietje, ik heb er weinig associatie met "onze" Q bij.
linkje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
Wat is die maanvis toch een infantiele josti
Dat hele "ik hoor eigenlijk bij de crew en insiders van FOK! en ik weet alles" toontje is al voldoendequote:Op maandag 8 augustus 2011 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn hele posthis
Infantiele aandachtshoer die je een permban zou moeten geven
Staat een TR in je forumquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hele "ik hoor eigenlijk bij de crew en insiders van FOK! en ik weet alles" toontje is al voldoende.
En natuurlijk dat (al eerder geposte) verhaal van hem en mijn vriendinnetje toen.
Ik heb hem idd een keer IRL gezien, en dan komt ie ook vrij "eng" over, ik kan het niet precies uitleggen maar hij is dodgyquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:05 schreef Godtje het volgende:
Normaal zou ik zeggen dat het een troll/kloon is.
Verontrustend genoeg weet ik dus van jou dat dat soort figuren echt bestaan.![]()
Door een medium als FOK! krijgen ze ook nog het idee dat ze normaal zijn en normaal aan het functioneren zijn.
Dat weet je nog niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een morgen. Of het een goede is....
Ik ben nog erg in twijfel.quote:
Echt alles legt het loodje bij jou of niet danquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog erg in twijfel.
Het weer is kut en mijn vaatwasser en koelkast hebben tegelijk besloten om het loodje te leggen.
Al dan niet geheel hangt af van de monteur die me vanochtend niet kon helpen omdat je geen afspraak kan inboeken zonder het nummer.
Maar kunnen we de afspraak niet vast zetten zodat ikw eet waar ik aan toe ben en vanmiddag het serienummer door ga geven? Nee, dat kan niet.
Ja hallo zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou wel een feestje waard zijn idd
Ik wil het droog hebben tussen 18.00 en 23.00 graag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt alles legt het loodje bij jou of niet dan
Dat wordt vanmiddag maar een afspraak maken.
Het weer is en blijft kut, zolang het ergens in de middag maar even droog wordt.
Klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Case beschadigt iPhone, verkoper ontkent
Deze backfire is ook leuk anders.
het is niet alleen applefanatisme, die gast is echt gestoord, zoals hij reageert, die zit echt schuimbekkend achter zijn PCquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt.
En op sommige mensen kan je gewoon niet normaal reageren.
Splackavellie02 is er daar eentje van samen met die andere apple fanboy. Wat een droeftoeters
Tegenvallende klantenservice van de Gammaquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niet alleen applefanatisme, die gast is echt gestoord, zoals hij reageert, die zit echt schuimbekkend achter zijn PC.
Ja hij spoort inderdaad niet helemaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niet alleen applefanatisme, die gast is echt gestoord, zoals hij reageert, die zit echt schuimbekkend achter zijn PC.
Wat een josti weer, waarom komen er toch zoveel mensen die levenslang moeten worden opgesloten op FOK!?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tegenvallende klantenservice van de Gamma
Sluit die maar. TS is aan het trollen en vol aan het rammen
helaas is 'soort zoekt soort' het eerste wat te binnen schietquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een josti weer, waarom komen er toch zoveel mensen die levenslang moeten worden opgesloten op FOK!?.
Ik denk dat er percentueel gezien een groter gedeelte komt die tijd over heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een josti weer, waarom komen er toch zoveel mensen die levenslang moeten worden opgesloten op FOK!?.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tegenvallende klantenservice van de Gamma
Sluit die maar. TS is aan het trollen en vol aan het rammen
Ik zit hier ook best vaakquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat er percentueel gezien een groter gedeelte komt die tijd over heeft.
Mensen die thuis zitten. In de vakantie is dat ook scholieren en studenten maat met name misschien ook mensen met een verstandelijke beperking.
Het % autisten is ook vrij groot is mijn gevoel.
Wij zijn wel normaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hijzelf ook.. ik ook
Maar wij zijn uitzonderingen
Klopt, ook groot gedeelte itérs, mensen zonder social skills, Tja. Dan krijg je al snel kansloze topics/meningen/interacties.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat er percentueel gezien een groter gedeelte komt die tijd over heeft.
Mensen die thuis zitten. In de vakantie is dat ook scholieren en studenten maat met name misschien ook mensen met een verstandelijke beperking.
Het % autisten is ook vrij groot is mijn gevoel.
Ik zeg ook een %quote:
Misschien merk je hier eerder dat iemand toch niet helemaal spoort, terwijl het misschien een collega of een kennis is die je altijd wel als fatsoenlijk had beschouwd. Het is alsof mensen online a) hun ware aard laten zien of b) zich automatisch als een bosmongool gaan gedragen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg ook een %
Niet dat iedereen gek is. Ik denk wel dat de verhoudingen vergeleken met 'normaal' krommer zijn.
Hoop dat het weer met je meewerktquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil het droog hebben tussen 18.00 en 23.00 graag.
En vrij veel legt het loodje de laatste tijd. Oven, lekkend dak, pc.
Ik word er gek van
PC en oven doen het weer met minimale inspanning dus dat scheelt iets. Het dak koste vooral geld.
Ja, want itérs zijn ALLEMAAL sociaal incapabel iddquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ook groot gedeelte itérs, mensen zonder social skills, Tja. Dan krijg je al snel kansloze topics/meningen/interacties.
Mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien merk je hier eerder dat iemand toch niet helemaal spoort, terwijl het misschien een collega of een kennis is die je altijd wel als fatsoenlijk had beschouwd. Het is alsof mensen online a) hun ware aard laten zien of b) zich automatisch als een bosmongool gaan gedragen.
Jawel. Niet veel en in de schuur maar toch.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoop dat het weer met je meewerkt
Het dak ook ?Toch geen regen binnen gehad enzo?
Duh.. kijk naar mij!quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja, want itérs zijn ALLEMAAL sociaal incapabel idd.
De drang om je als een bosmongool te gedragen heb jij niet? Ik indruk hm al jaren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien merk je hier eerder dat iemand toch niet helemaal spoort, terwijl het misschien een collega of een kennis is die je altijd wel als fatsoenlijk had beschouwd. Het is alsof mensen online a) hun ware aard laten zien of b) zich automatisch als een bosmongool gaan gedragen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
Jawel. Niet veel en in de schuur maar toch.
Mwah, dat is een beetje achterhaald vind ik, er werken tegenwoordig steeds minder "ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt" types in de ITquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duh.. kijk naar mij!![]()
Het was een aanvulling.. en nee niet iedereen, maar je ziet het natuurlijk wel vaak in die hoek
Nee, ik kan wel namen gaan noemen maar dat draagt weinig bij tot de inhoudelijke discussie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt, mee eens. en IT is tegenwoordig ook breder dan vroeger. Waar je vroeger alleen de programmeurs had enzo heb je nu allerlei consultants erbij .quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, dat is een beetje achterhaald vind ik, er werken tegenwoordig steeds minder "ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt" types in de IT.
Precies, je hebt nu opeens van die gladde jongens in de IT etcquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, mee eens. en IT is tegenwoordig ook breder dan vroeger. Waar je vroeger alleen de programmeurs had enzo heb je nu allerlei consultants erbij .
Maar de social skillz hebben ze welquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, je hebt nu opeens van die gladde jongens in de IT etc. Die er dan ook echt geen sodeflikker van snappen, maar das detail
.
Het is bij mij geen drang, dat ben ik gewoon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
De drang om je als een bosmongool te gedragen heb jij niet? Ik indruk hm al jaren.
En nu? Iemand anders aangenomen?(edit) Laat maar was op bezoek....quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Laatst wel een mooi voorbeeld van. Voor een nieuw pakket, de commerciele jongen en een programmeur op bezoek.
Je zag duidelijk het verschil tussen die twee. En je zou ze ook echt niet apart moeten hebben, want dan was er of op het technisch vlak een onkunde of in t sociale/de communicatie
Hoiquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, mee eens. en IT is tegenwoordig ook breder dan vroeger. Waar je vroeger alleen de programmeurs had enzo heb je nu allerlei consultants erbij .
Want dat kan je concluderen uit dat verhaal hoe precies?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:59 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En nu? Iemand anders aangenomen?
Ja had het verkeerd gelezen. Al gefixed..quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want dat kan je concluderen uit dat verhaal hoe precies?.
Ik ben bezig met een RFP/RFI voor een aanbesteding.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Laatst wel een mooi voorbeeld van. Voor een nieuw pakket, de commerciele jongen en een programmeur op bezoek.
Je zag duidelijk het verschil tussen die twee. En je zou ze ook echt niet apart moeten hebben, want dan was er of op het technisch vlak een onkunde of in t sociale/de communicatie
Je hebt inderdaad de combinatie gewoon nodig. En dan moet je hopen dat ze ook een beetje goed zijn ingespeeld op elkaar .. andersquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:04 schreef Godtje het volgende:
Ik ben bezig met een RFP/RFI voor een aanbesteding.
Aangezien er binnen de organisatie nogal wat politiek zit is 1 van de wensen die wij hebben dat het project een goede techneut gaat krijgen en een goede consultant.
We weten uit ervaring dat de techneut niet in staat zal zijn om het politieke spel te spelen en sterk te communiceren. Dus we hebben zo een gladde jongen nodig die dat gaat regelen. Ook nog eens een externe want voor een interne is dat te lastig.
Soms......
Dat zien we hopelijk wel tijdens de gesprekken. Maar het is altijd een gokje inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad de combinatie gewoon nodig. En dan moet je hopen dat ze ook een beetje goed zijn ingespeeld op elkaar .. anders
Eigenlijk zou je ze gewoon een super klein project moeten laten doen. Zie je het in actie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zien we hopelijk wel tijdens de gesprekken. Maar het is altijd een gokje inderdaad.
Ga werken lui varken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
Eerste dag vakantie: IK VERVEEL ME DOOODDDD!!!!
Kan niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ze gewoon een super klein project moeten laten doen. Zie je het in actie.
Ik heb al 2 uur gewerkt vanochtendquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga werken lui varken.
Of ga op vakantie
vandaar ook de 'eigenlijk'. Uit gesprekken is gewoon lastig te herleiden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
Kan niet.
Ze moeten juist iets opbouwen wat er nog niet is.
Voor 200 euro per uur ben ik je man.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
Kan niet.
Ze moeten juist iets opbouwen wat er nog niet is.
Waar betaalt MissMSX dat van?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor 200 euro per uur ben ik je man.
Ja nou uiterlijk helpt ook. Maar vrouwen zijn zeldzaam.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vandaar ook de 'eigenlijk'. Uit gesprekken is gewoon lastig te herleiden.
Fixed price project.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor 200 euro per uur ben ik je man.
Ik vertrouw volledig op jouw capaciteiten om daar iets voor te regelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:14 schreef Godtje het volgende:
Fixed price project.
En volgens mij sta jij niet op de longlist.
Ik zit bij een groot bedrijf. Daar zijn regeltjes voor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw volledig op jouw capaciteiten om daar iets voor te regelen.
Lekker filmpje kijken? Serie kijken? Ik zou me prima vermakenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb al 2 uur gewerkt vanochtend![]()
En ik ga zaterdag pas weg. Morgen dagje artis met kleine van mn zusje, woensdag lunchen met vriendin en donderdag op kraamvisite, dus dan vermaak ik me wel.. maar vandaag... en nou staat mn auto nog bij de garage ook
Zal ik als vrouw, in de toekomst daar voordeel uit kunnen halen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja nou uiterlijk helpt ook. Maar vrouwen zijn zeldzaam.
Dus dan gaat het om de cadeautjes
Sterkte dan maar!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
Ik zit bij een groot bedrijf. Daar zijn regeltjes voor.
Dus mijn afdeling stelt de functionele en technische eisen op en heeft dus niks te zeggen over de inhoudelijk aanbesteding en wie er op de longlist staan.
Ik ga zometeen finding nemo kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker filmpje kijken? Serie kijken? Ik zou me prima vermaken
In de toekomst? Je je eerst om laten bouwen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal ik als vrouw, in de toekomst daar voordeel uit kunnen halen?
it-er Rival is er ook weer hoor, zo zonder social skillsquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ook groot gedeelte itérs, mensen zonder social skills
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |