Congrats. Zijn die regels trouwens al veranderd dat je je eigen treinreis moet betalen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef greavy het volgende:
Whoa
Kreeg vandaag een brief, met de mededeling dat ik vanaf vrijdag in dienst ben bij Servex(Railcatering).. Alsof ik dat nog niet wist
Heeft dat serieus ooit gemoetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Congrats. Zijn die regels trouwens al veranderd dat je je eigen treinreis moet betalen?
Dus als je heen en weer gaat van ehh.. zeg maar Utrecht / Groningen dat je dat iedere keer zelf moet lappen ondanks dat je aan t werk bent?
Ja, kennis van me wilde t ook gaan doen. Maar die had toen 20 euro aan reiskosten en zou na 1 dag werken nog maar 4 euro voor zichzelf overhoudenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heeft dat serieus ooit gemoeten?
![]()
![]()
?
Als je in het weekend werkt, kaartjes inleveren, en krijg je (indien retour duurder is dan 7,98), daarvan ¤7,98 terug. Zelf bijdokken dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef Crientj het volgende:
7,98 vergoeden.Dat red je nooit. Oh, en als je een week SOV hebt maar in t weekend moet werken?
Voorheen deden ze ook bij de RC je een traject abonnement geven. Doen ze ook niet meer. Hij zei dat ze minder compenseren vanwege mensen die van verre komen. Ze hadden sollicitaties uit Castricum, Den Helder, Maastricht ed. Als je zover wilt reizen, mag je zelf bijbetalen dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef Crientj het volgende:
En dat is juist t kromme. Ik kreeg toen ik nog bij de Ah To Go zat gewoon t complete bedrag terug.
Ik heb toen per ongeluk een treinkaartje Nijverdal / Utrecht ingeleverd en die kreeg ik volledig terug, dus waarom ze t zo krom houden..
Heul nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, in het Spoorwegmuseum. Wedden?
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Als je in het weekend werkt, kaartjes inleveren, en krijg je (indien retour duurder is dan 7,98), daarvan ¤7,98 terug. Zelf bijdokken dus.
Ja maar!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, je bent aan het werkJe kunt ook niks doen?
Ik hoef niks bij te leggen. Heb een Weekend Vrij abonnement. Hun vergoeden ¤6,00 per za of zo. Weekend Vrij kost mij ¤35,00.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar!
OK, dat voor lul lopen valt wel mee, maar als je zoveel geld moet toeleggen om op je werk te komen, dat loont dat toch bijna niet?
Op zaterdag begint de eerste dienst om 7:08 (vertrek!), dus aanwezig om 6:50(je moet je spullen nog pakken&tellen ed). Ik kan op zijn vroegst 7:15 aanwezig zijn. Dat weten hun. Voor mij beginnen de diensten in principe niet voor 8:00. Als ik om 7:43 er ben, heb ik de kortste reistijd. Half uur eerder is met sprinter Rotterdam-Gouda..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef Duvel het volgende:
OK, dat klinkt fair!
Kun je in het weekend wel altijd op tijd in Utrecht zijn?
Dat roepen ze al een jaar, maar tot nu toe is er niks veranderd. Sinds gisteren worden alleen je aankopen aan je personeelsnummer gekoppeld, om misbruik op te kunnen sporen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh, en geniet van je servexpas nu t nog kan. Ze hebben nieuwe regelingen waardoor de 60% korting gedeeltelijk verdwijnt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef Ascendancy het volgende:
Geven er serieus mensen fooi aan de railcatering voor die koffie die niet te drinken is
Nope, laatst gezien dat het echt gaat veranderen. met o.a een wijziging van de korting, + een korting tijdens werktijd en de maaltijdvergoeding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Dat roepen ze al een jaar, maar tot nu toe is er niks veranderd. Sinds gisteren worden alleen je aankopen aan je personeelsnummer gekoppeld, om misbruik op te kunnen sporen.
De SOV is eigenlijk gewoon een reiskostenvergoeding voor je studie, hè? Niet voor bijbaantjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef Crientj het volgende:
7,98 vergoeden.Dat red je nooit. Oh, en als je een week SOV hebt maar in t weekend moet werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |