Welke kant gaat de zwaartekracht op daar eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
Montereau, afgelopen zondag. De pendel Melun - Montereau via Héricy uitgevoerd met SNCF Z 5300 staat geduldig een kwartiertje te wachten op zijn terugreis naar Melun. (En op zijn pensioen)
Waarom worden ze in godsnaam uberhaupt Kroatie uitgetraptquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel eerst even gevraagd of de situatie onder controle wasAls ik de hele nacht met ambassades had moeten mailen had ik dat ook wel gedaan voor ze hoor
Maar het was onder controle, dus nu ga ik ze keihard uitlachen
![]()
Er was er eentje in Duitsland al zijn paspoort verloren, zoietsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:15 schreef Zyron het volgende:
[..]
Waarom worden ze in godsnaam uberhaupt Kroatie uitgetrapt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het grote blauwe bord gaat weg?
Nu je t zegt ja.. Waarom dan niet eerst de schermen beneden vervangen maar boven beginnen. En waarom zijn ze zo lomp opgehangen, de oude bakken op 1/ 4 kon je vanaf een afstand prima lezen. De schermen niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:04 schreef ReisT het volgende:
Hierboven wordt nu juist (voor het eerst dat ik daar iets over hoor) gezegd dat er in Utrecht tenminste wél een nieuw groot scherm komt ipv het grote blauwe bord.
De uitrol van nieuwe schermen lijkt nu wel echt begonnen te zijn, elke dag meer nieuwe schermen in de hal in plaats van de oude bakken. Helaas zijn die schermen wel een maatje kleiner dan wat er hing... Lekker logisch ook om daarmee te beginnen in de hoek van de hal die het eerst gesloopt gaat worden.
quote:@gupske Het blauwe bord komt waarschijnlijk op een andere plek terug, het verdwijnt dus niet echt
Ja ook echtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, in het Spoorwegmuseum. Wedden?
Vraag eens waarom ze het überhaupt weghalen, het is een stukje historie.quote:
nee joh, kwestie van vooruitgangquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ook echtlaat het toch gewoon hangen daar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historie is niet het belangrijkste, geen digitaal bord gaat je simpelweg hetzelfde overzicht geven als het blauwe bord. En in Utrecht is dat best nodig, omdat je internationale treinen niet met een kwartiertje speling pakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vraag eens waarom ze het überhaupt weghalen, het is een stukje historie.
Maar dan kan die grote er toch ook nog bij hangen. Als ik nu door de hal loop ter hoogte van de jaarbeurstraverse, kan ik in 1 opslag alle treinen zien, terwijl het bord want in de jaarbeurstraverse hangt slechts 10 treinen weergeeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Ireyon het volgende:
'k Vind dat "op afstand moeilijk te lezen" geen argument hoor.. Het is toch veel praktischer om een groter aantal kleine schermen te verspreiden, dan 1 groot scherm centraal te houden?
De stomme fout die ze nu alleen maken is om ze niet te verspreiden. Bijv. in A'dam Centraal zou die hele tunnel gewoon bij elke trap vol moeten hangen met zulke schermen.
Van de Arriva website. Klikjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg Greavy, waar had jij die info over de MLL eigenlijk vandaan? En worden de stations ook in gebruik genomen, zodra die drgl ingaat?
punt is dat ze qua borden aantal het gelijk houden en op dezelfde plek en dus niet bij b.v. elke trap/ set sporen een overzicht.. want dat zal wel teveel geld kosten...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Ireyon het volgende:
'k Vind dat "op afstand moeilijk te lezen" geen argument hoor.. Het is toch veel praktischer om een groter aantal kleine schermen te verspreiden, dan 1 groot scherm centraal te houden?
Het beste is gewoon om het allebei te hebben!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Ireyon het volgende:
'k Vind dat "op afstand moeilijk te lezen" geen argument hoor.. Het is toch veel praktischer om een groter aantal kleine schermen te verspreiden, dan 1 groot scherm centraal te houden?
Onzin, als het bord maar groot genoeg is kan het best een digitale zijn. Het grootste bezwaar aan die schermen die je nu op NS-stations ziet is dat ze gewoon te klein zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Historie is niet het belangrijkste, geen digitaal bord gaat je simpelweg hetzelfde overzicht geven als het blauwe bord.
Weet je niet, kan je nu niet zeggen. Als ik Arnhem zie, is er op veel plaatsen schermen geplaatst met de actuele vertrektijden, niet alleen op ieder perron maar ook in de stationshal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
punt is dat ze qua borden aantal het gelijk houden en op dezelfde plek en dus niet bij b.v. elke trap/ set sporen een overzicht.. want dat zal wel teveel geld kosten...
in utrecht kan je met dat oude bord iig snel even kijken en snel door, dit kon in den haag ook, nu sta je te turen omdat die dingen verrekte onduidelijk en klein zijn.. (in DH zijn ze volgens mij zeker de helft kleiner...)
Resolutie is best kut, dus je kunt drie treinen leesbaar kwijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Er heeft toch zo'n enorm scherm boven de AH ToGo gehangen? Waarom gebruiken ze dat niet gewoon?
Omdat die het weerbericht bovenop hetgwk moet weergeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Er heeft toch zo'n enorm scherm boven de AH ToGo gehangen? Waarom gebruiken ze dat niet gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |