ja, de meesten zijn hier liefhebbers. En ik meende dat de nieuwe railpocket een Casio zou worden, maar welke zou ik niet weten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef Jazzzmin het volgende:
De laatste. En ik vroeg het me hardop af eigenlijk, ik weet het niet zeker.
Het zal misschien kunnen, maar het is uiteraard niet de bedoeling en je moet niet alle verhalen geloven hequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:22 schreef Jazzzmin het volgende:
Ah bedankt allemaal.
Volgens mij ben ik in de maling genomen wat betreft die railpocket, iemand maakt me wijs dat we hier ook mee gaan bellen. Naar het merk heb ik niet eens gekeken eerlijk gezegd.
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef Jazzzmin het volgende:
Wat maakt je gedeformeerd dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef Jazzzmin het volgende:
Op mijn vrije avond op bepaalde tijden naar de klok kijken en denken: o de "[insert treinnummer hier] vertrekt nu" bv en dan erna denken: wacht ik ben thuis ik heb vrij. Of stukjes dienst ruilen met collega's om met mijn telefooncamera achter een bijzondere trein aan te rennen, waarbij ik soms zelfs vragende reizigers over het hoofd zie omdat ik wil kijken en foto's wil maken.quote:
Ja sorry hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen![]()
Kijk, en daar gaat het natuurlijk fout.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef Jazzzmin het volgende:
[..]
om met mijn telefooncamera achter een bijzondere trein aan te rennen, waarbij ik soms zelfs vragende reizigers over het hoofd zie omdat ik wil kijken en foto's wil maken.
Neuh, maar er zijn genoeg foto's verschenen van het Mat dat naar de slopershamer ging.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:29 schreef Jazzzmin het volgende:
[..]
Ja sorry hoormaar hebben jullie die mooie foto van mat'64 gezien in nrc next? Dat vind ik veel interessanter ;p
dan ben je nog erger dan de meeste hobbyistenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef Jazzzmin het volgende:
[..]
Op mijn vrije avond op bepaalde tijden naar de klok kijken en denken: o de "[insert treinnummer hier] vertrekt nu" bv en dan erna denken: wacht ik ben thuis ik heb vrij. Of stukjes dienst ruilen met collega's om met mijn telefooncamera achter een bijzondere trein aan te rennen, waarbij ik soms zelfs vragende reizigers over het hoofd zie omdat ik wil kijken en foto's wil maken.
Dat heb ik mezelf maar afgeleerd, voor ik naar de psych kan wegens dwangneurose.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef Jazzzmin het volgende:
[..]
Op mijn vrije avond op bepaalde tijden naar de klok kijken en denken: o de "[insert treinnummer hier] vertrekt nu" bv en dan erna denken: wacht ik ben thuis ik heb vrij. Of stukjes dienst ruilen met collega's om met mijn telefooncamera achter een bijzondere trein aan te rennen, waarbij ik soms zelfs vragende reizigers over het hoofd zie omdat ik wil kijken en foto's wil maken.
Vast niet zo mooi als die van Sake Elzinga, die vond ik zo mooi dat ik hem heb nabesteld. Deed surrealistisch aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neuh, maar er zijn genoeg foto's verschenen van het Mat dat naar de slopershamer ging.
Ja klopt, maar als ik mijn camera meeneem ben ik bang dat ik geen tijd meer heb om te werkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kijk, en daar gaat het natuurlijk fout.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ben je nog erger dan de meeste hobbyisten
Ik ook, toen ik in Den Bosch bij een klant zat met uitzicht op het spoor. Mooiste quote die ik daar hoorde van 2 dames die daar werkten: "Wat een leuke trein komt daar voorbij, met al die vrolijke kleurtjes!" toen een omgeleide Benelux langs kwam.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach ik heb mij ook wel vermaakt toen ik boven Utrecht Centraal werkte.
Ik had op de middelbare school met scheikunde uitzicht op het kamperlijntje. Op een gegeven moment vond de docente het toch wel bizar dat ik en mijn klasgenoot de treinen toch interessanter vonden dan de lessen. We wisten precies hoe laat die trein langs kwam (niet dat dat overigens zo boeiend was).quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik in Den Bosch bij een klant zat met uitzicht op het spoor. Mooiste quote die ik daar hoorde van 2 dames die daar werkten: "Wat een leuke trein komt daar voorbij, met al die vrolijke kleurtjes!" toen een omgeleide Benelux langs kwam.
Meest opvallende vanaf dat punt was een cargo die helemaal vol stond met oude bussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |