Sneue opmerking.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef Yreal het volgende:
Kijk maar uit hoor, dadelijk ziet anne het
Zo te zien aan je foto's ga je al flink vooruit en je leert op zich wel het een en ander. Over een tijdje schat ik zo in dat je alleen nog 'goed voor de zon' klikt en dan heb je bijv op Dordt Zuid per tijdsblok nog maar 1 richting om te fotograferen. Je wordt na een tijd een stuk selectiever in wat je nog op de foto zet omdat je een boel toch al tig keer hebt en het weinig meerwaarde meer is, maar dat komt vanzelf, let maar opquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:51 schreef greavy het volgende:
Een statief, ik sta nooit op dezelfde plek. Op Dordrecht Zuid sta ik op 2 plekken. Afhankelijk van welke kant de goederentrein komt. Dan is die niet het handigst. De ondergrond op beide plekken is ook anders, dus zomaar statief verplaatsen is ook niet handig. Dan moet je de poten steeds weer anders zetten
Klopt. Ik vind zelf de foto's ook vooruit gaan. En ik ben al een stuk selectiever als destijds geworden. En inderdaad, als je écht goed wilt zitten voor de zon, heb je op Dordt Zuid ook maar één richting. Vooral als de zon schijnt. Bij bewolking is de andere richting beter te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:40 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Zo te zien aan je foto's ga je al flink vooruit en je leert op zich wel het een en ander. Over een tijdje schat ik zo in dat je alleen nog 'goed voor de zon' klikt en dan heb je bijv op Dordt Zuid per tijdsblok nog maar 1 richting om te fotograferen. Je wordt na een tijd een stuk selectiever in wat je nog op de foto zet omdat je een boel toch al tig keer hebt en het weinig meerwaarde meer is, maar dat komt vanzelf, let maar op
quote:Ha [knip],
Dank voor je aanmelding.
We ontvangen je graag op het hoofdkantoor van NS op maandag 15 augustus om 17.00 uur.
Laan van Puntenburg 100, Utrecht. ( 300 meter vanaf de traverse bij het station/Hoog Catharijne )
http://maps.google.nl/map(...)nburg+100%2C+utrecht
Meld je bij binnenkomst na de draaideur svp aan bij de receptie.
Doel van de bijeenkomst.
We willen met een groep studenten praten over hun ervaring met de OV-chipkaart met weekend- of weekreisproduct.
Specifiek willen we ingaan op de mogelijkheid van reizen zonder papieren vervoersbewijs / reizen met je OV-chipkaart.
Wij zorgen voor pizzapunten en Cola en uiteraard ontvang je aan het einde een vergoeding van ¤50,-.
De bijeenkomst duurt tot 19.00 uur
Veel groeten,
Joost Juffermans
NS Zakelijk
Mobiliteit en Maatschappij
Blijft er nog genoeg over hoor. Ik reis dan met 'n Hema-dagkaart. Gelijk maar ff overdag richting Helmond ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef Ireyon het volgende:
'k Had ook wel willen gaan, maar van zo'n vergoeding blijft weinig over als je zelf een kaartje van ¤20,- mag kopen..
Wat hangt er nu dan? Schermen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:44 schreef Crientj het volgende:
Ze hebben de oude CTA's op Utrecht (spoor 1 t/m 4 & 5/7) vernieuwd
Jap.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Wat hangt er nu dan? Schermen?
Zodra maar afblijven van het bord in de centrale halquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:44 schreef Crientj het volgende:
Ze hebben de oude CTA's op Utrecht (spoor 1 t/m 4 & 5/7) vernieuwd
Heb maar geen illusies hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zodra maar afblijven van het bord in de centrale hal
Inderdaad. Dat nieuwe bord in Den Haag is ook echt onleesbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zodra maar afblijven van het bord in de centrale hal
wat nouquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes mên, ik kwam er net nog langs
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |