Houten heeft anders wel een ic-status. Volgens de cta moet je zelfs toeslag betalen voor de IC naar Utrecht-Lunetten en Utrecht centraal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:09 schreef Ascendancy het volgende:
Overstappen in Driebergen? Alleen voor mensen uit Veenendaal die verder moeten rihting Amsterdam misschien, maar er zullen er weinig zijn die in Driebergen overstappen gezien je er niet sneller van in Amsterdam bent.
Qua drukte zelfs is Driebergen net zo druk als Houten, dus dat is niet druk genoeg.
Gezeik dus.
2639quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker hoor ZugHoe veel bordjes heb je nou?
Reizigersmaterieel opstellen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef greavy het volgende:
Ik vond deze foto online(Ardan op OVinNL):
[ afbeelding ]
Benieuwd wat ze met dit lege opstelterrein(Zwolle Rangeer) gaan doen straks...
Of vanaf R'dam gaat ie naar Leeuwarden en toch uiteindelijk een stuk naar Groningenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
treinen van en naar den haag / rotterdam - leeuwarden / groningen zijn altijd een drama. In rotterdam staat iedere zondag avond op de borden dat het achterste deel naar groningen gaat. Alleen komen er er iedere keer in zwolle weer achter dat die bakken toch naar leeuwarden gaan. Et voila
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:13 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
En ze kunnen ook wel leuk filmpjes in elkaar draaien. Je zou haast denken dat het een goed lopend bedrijf is!
Misschien wel deels opbreken. Ook ongebruikt spoor moet onderhouden worden en kost dus geld.quote:
ProRail kennende? Opbreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef greavy het volgende:
Ik vond deze foto online(Ardan op OVinNL):
[ afbeelding ]
Benieuwd wat ze met dit lege opstelterrein(Zwolle Rangeer) gaan doen straks...
Ja. Buffeltjes misschien.. Of je moet het er steeds onder de bovenleiding vandaan trekken, en dus met een D-loc heen duwen. Opstelruimte op Zwolle Goederen genoeg daarvoor..quote:
5125quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er nu dan, Fles?
met ov week krijg ik toch gewoon 40% korting de hele dag ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Altijd korting: geeft 40% korting in de daluren, 20% korting in de spits
Wanneer bedoel je? Want in het weekend is er geen spits en in de vakantie geld dat ook niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
met ov week krijg ik toch gewoon 40% korting de hele dag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |