En welke garantie hebben we nu dan dat de CIA ethisch opereert?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:54 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Maar dat speelde zich af in de jaren '50 en '60, een heel andere tijd dan die waarin dit memorandum werd geschreven.
Geen, maar het lijkt me omgekeerd ook een beetje kort door de bocht om een affaire van 40-50 jaar geleden aan te halen om te suggereren dat de CIA en de media nu onder één hoedje spelen bij het organiseren van cover-ups, terwijl die samenwerking in een veel latere tijd is begonnen en het initiatief ook intern gepresenteerd wordt als een poging om de buitenwereld meer openheid van zaken te geven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En welke garantie hebben we nu dan dat de CIA ethisch opereert?
Heb je uberhaupt wel gelezen wat er staat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:59 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Geen, maar het lijkt me omgekeerd ook een beetje kort door de bocht om een affaire van 40-50 jaar geleden aan te halen om te suggereren dat de CIA en de media nu onder één hoedje spelen bij het organiseren van cover-ups, terwijl die samenwerking in een veel latere tijd is begonnen en het initiatief ook intern gepresenteerd wordt als een poging om de buitenwereld meer openheid van zaken te geven.
Ja, ik heb dat verhaal hierboven samengevat. Het is een beetje een standaardpraatje voor interne consumptie. De samenwerking heeft bijgedragen aan een positiever imago ("helped us turn some intelligence failure stories into intelligence success stories"), er worden minder verzinsels rondgestrooid ("it has contributed to the accuracy of countless others") en schade aan o.m. personen en methoden werd voorkomen ("we have persuaded reporters to postpone, change, hold, or even scrap stories that could have adversely affected national security interests or jeopardized sources and methods"). Dit gebeurt, naar je zou mogen aannemen, op basis van een gezond overleg tussen gelijkwaardige partijen. Je doet het voorkomen alsof de media door de CIA op ontoelaatbare wijze onder druk gezet zijn om over zaken te zwijgen die ze hadden moeten rapporteren, maar vooralsnog blijkt dat nergens uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 03:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb je uberhaupt wel gelezen wat er staat?
Wow, jij hebt echt een probleem met begrijpend lezen. Hier nogmaals mijn conclusie uit mn laatste post:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:53 schreef Iblardi het volgende:
Je doet het voorkomen alsof de media door de CIA op ontoelaatbare wijze onder druk gezet zijn om over zaken te zwijgen die ze hadden moeten rapporteren, maar vooralsnog blijkt dat nergens uit.
viel mij ook al op ... LOLquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De topics over UFO's waarin de meest interessante en overtuigende informatie staat, die lopen niet zo goed heb ik gemerkt. Met name de mensen die het UFO fenomeen maar belachelijk vinden, zijn niet echt terug te vinden in dit soort topics.
Kan je ergens een lijstje maken van dat soort topics, want ik zou die wel (opnieuw) willen inzien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De topics over UFO's waarin de meest interessante en overtuigende informatie staat, die lopen niet zo goed heb ik gemerkt. Met name de mensen die het UFO fenomeen maar belachelijk vinden, zijn niet echt terug te vinden in dit soort topics.
TRU / Hessdalen - het best wetenschappelijk onderzochte UFO fenomeenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Kan je ergens een lijstje maken van dat soort topics, want ik zou die wel (opnieuw) willen inzien.
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
TRU / Hessdalen - het best wetenschappelijk onderzochte UFO fenomeen
TRU / Massa sighting door agenten - Trumbull County Ohio UFO
TRU / UFO sightings - piloten verklaringen en cockpit opnames
TRU / Alien implantaten bij mensen gevonden en onderzocht
TRU / Politieagenten en een UFO boven Illinois - een evenwichtige benadering
TRU / GCF 2011 - Een teken dat UFO's steeds serieuzer genomen worden?
TRU / Leuke docu over een massa UFO sighting
TRU / Interessante UFO beelden met veel achtergrondinformatie
TRU / CIA director maakte zich zorgen over UFO's en de cover-up
TRU / Adviseur van Obama en Clinton wil geheimhouding UFO's stoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |