Morgen slettrickquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 07:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ahh... Het trein-autistje ook weer lopen sarren![]()
Hij kijkt tegenwoordig vanuit zn ooghoeken, geheel onopvallend natuurlijk, wat ik doe.. Dus ik bleef rustig staan.. Wachtte to t hij wou drukken, en sloeg mijn slag
Ik zou mijn vader bij de garage op gaan halen. Is mijn wekker niet afgegaan vanmorgen om 8 uur, dus mijn mama heeft me wakker gebeld. Dus ik ben nu klaar wakkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt ook nu weer gaan slapen. Als je geen plannen hebt!
whahahahaajajaquote:Op maandag 8 augustus 2011 07:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ben geen slet, GODNONDEJU !!!!
touringcarquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:21 schreef heloef het volgende:
Nou leuke vakantie dit. Groetjes van uit een touringcar ergens op een snelweg richting Apeldoorn.
Wat een ellende!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:21 schreef heloef het volgende:
Nou leuke vakantie dit. Groetjes van uit een touringcar ergens op een snelweg richting Apeldoorn.
Reuze gezellig man!quote:
Heloef ik wilde je nog een hele fijne vakantie wensenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:21 schreef heloef het volgende:
Zeg dat wel.quote:
Bedankt schatquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heloef ik wilde je nog een hele fijne vakantie wensen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even naar de fysio
Tot zo schatjes
Ze wou zeker weten dat ze echt tégen de boom zat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Er reed hier net een vrouw tegen een boom.. En ze hield het gas nog ff 10 seconden ingedrukt ofzo
Wat ergquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Er reed hier net een vrouw tegen een boom.. En ze hield het gas nog ff 10 seconden ingedrukt ofzo
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoi Patquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:04 schreef PatriQue89 het volgende:
nahh.. K ben woensdag begonnen hequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi Pat
Hoe is je eerste week gegaan met het dieet![]()
Ik ben vandaag begonnen
als jij nou al die kilo`s die je kwijt wilt even naar mij opstuurtquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nahh.. K ben woensdag begonnen hemaar het ging wel goed.. Als k toch nog honger heb neem k n beschuitje extra ofzo
en 's weekends mag je normaal eten.. Dus dat helpt ook wel mee denk ik..
Maar dan moet je natuurlijk niet los gaanben nu 4.5 kwijt
Okdiokiquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nahh.. K ben woensdag begonnen hemaar het ging wel goed.. Als k toch nog honger heb neem k n beschuitje extra ofzo
en 's weekends mag je normaal eten.. Dus dat helpt ook wel mee denk ik..
Maar dan moet je natuurlijk niet los gaanben nu 4.5 kwijt
quote:
quote:
Ik ben gek op die dingen.quote:
Ze slaan ook echt nergens opquote:
eehhh.. NEE!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
Oe oe even eten
Patrique weet je wat ook lekker is, je beschuitje in stukjes en die in je yoghurt
Hallo Bella
Ik vond die Scooby Doo enger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:47 schreef Zeroku het volgende:
Echt. Wtf @ dat einde van 127 hours. Die hand.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond die Scooby Doo enger._!
Ja, ik was echt zo blij voor hem op dat moment.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:48 schreef Zeroku het volgende:
[..].
Ook wel echt vaag, ook met dat water. Denk je van; oh hij is eruit, blijkt het gewoon een waanidee te zijn.
is dat een enge film?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:47 schreef Zeroku het volgende:
Echt. Wtf @ dat einde van 127 hours. Die hand.
Wtfquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik was echt zo blij voor hem op dat moment.![]()
Op het laatst zie je hem toch uit zo'n modderig poeltje drinken? In het echt kreeg ie daarna heftige diarree, maar dat hebben ze niet in de film gestopt omdat ze het niet humoristisch wilde maken.
Mwa. Niet echt. Alleen schrik je af en toe welquote:
Alleen die scene dat er iets geamputeerd wordt.quote:
Hmzzzz jammer, ik ben echt op zoek naar eeen goede enge filmquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf![]()
.
[..]
Mwa. Niet echt. Alleen schrik je af en toe wel.
Heb je die docu helemaal gezien om het met de film te vergelijken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen die scene dat er iets geamputeerd wordt.
Hou je meer van viezige horreur of schrikachtige horreur?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzzz jammer, ik ben echt op zoek naar eeen goede enge film
De meeste vind ik allemaal zo soft
Is er een docu?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je die docu helemaal gezien om het met de film te vergelijken?
schrikachtigquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hou je meer van viezige horreur of schrikachtige horreur?
Ik vind het een prachtige filmquote:
The Descent!quote:
Ik vond het in met middenstuk iets te eentonig. Verder wel een goede film inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige film. Met goede soundtrack.
Texas Chainsaw Massacra natuurlijk ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |