Morgen slettrickquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 07:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ahh... Het trein-autistje ook weer lopen sarren![]()
Hij kijkt tegenwoordig vanuit zn ooghoeken, geheel onopvallend natuurlijk, wat ik doe.. Dus ik bleef rustig staan.. Wachtte to t hij wou drukken, en sloeg mijn slag
Ik zou mijn vader bij de garage op gaan halen. Is mijn wekker niet afgegaan vanmorgen om 8 uur, dus mijn mama heeft me wakker gebeld. Dus ik ben nu klaar wakkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt ook nu weer gaan slapen. Als je geen plannen hebt!
whahahahaajajaquote:Op maandag 8 augustus 2011 07:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ben geen slet, GODNONDEJU !!!!
touringcarquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:21 schreef heloef het volgende:
Nou leuke vakantie dit. Groetjes van uit een touringcar ergens op een snelweg richting Apeldoorn.
Wat een ellende!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:21 schreef heloef het volgende:
Nou leuke vakantie dit. Groetjes van uit een touringcar ergens op een snelweg richting Apeldoorn.
Reuze gezellig man!quote:
Heloef ik wilde je nog een hele fijne vakantie wensenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:21 schreef heloef het volgende:
Zeg dat wel.quote:
Bedankt schatquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heloef ik wilde je nog een hele fijne vakantie wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |