Of maartse buien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef Schuifpui het volgende:
Die buienradar vandaag doet me denken aan van die typische sneeuwbui dagen. Die komen ook altijd in van die kleine buitjes uit het NW.
HA! Laat maar komen, mijn vakantie begint 20 augustus. En vertrek 29 augustus richting Albufeira!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:53 schreef Narasan het volgende:
Mauw. ECMWF komt met een interessante kaart rond de 19e! Mogelijk dat er weer warme (misschien wel tropische) lucht vanuit het zuiden aangevoerd wordt. De kansen op onweer rond die dagen nemen daardoor ook weer steeds verder toe. Het is wel nog op erg lange termijn, dus her en der moeten we nog wat volgen.
[ afbeelding ]
Hihi! Nice. Nouja, ik weet ook niet of het uit gaat komen. GFS zit namelijk nog niet zo meequote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HA! Laat maar komen, mijn vakantie begint 20 augustus. En vertrek 29 augustus richting Albufeira!
We zien het welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:30 schreef Narasan het volgende:
[..]
Hihi! Nice. Nouja, ik weet ook niet of het uit gaat komen. GFS zit namelijk nog niet zo mee. Dus... 'T is een strijd tussen het Europese (ECMWF) model en het Amerikaanse (GFS) model
.
Positie van het laagje is telkens weer anders, maar goed best wel interessant te noemen. Hier net een beste bui gehad. Even naar de kliko en tot op je ###### natquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef Fredo55 het volgende:
Trouwens, ik besef me net dat ik rond de 18e in een tentje zit..maar even in de gaten houden dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door meteo-online op 11-08-2011 23:16:53 ]Weer of geen weer, altijd actueel www.onweer-online.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door meteo-online op 11-08-2011 23:16:15 ]Weer of geen weer, altijd actueel www.onweer-online.nl
[ Bericht 7% gewijzigd door meteo-online op 11-08-2011 23:15:58 ]Weer of geen weer, altijd actueel www.onweer-online.nl
Super, anders blijven we maar scrollenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef meteo-online het volgende:
Hoe doe je dat dan Drassss
Edit, gevonden
Dat is ook zo, normaal maak ik Gifjes.... Helaas even geen tijd voorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Super, anders blijven we maar scrollen
Mijn weerstation staat op 61mm regen deze maand, net als vorige maand bijzonder veel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het heeft inderdaad stevig gewaaid, nu ook eindelijk eens een droge dag?
Tot nu toe 2 droge dagen deze maandinmiddels is er 82.0mm gevallen deze maand.
Jan Visser.quote:Volgende week dient zich dan zowaar een duidelijke weersverbetering aan dankzij een hogedrukgebied dat zich maandag boven de Golf van Biscaje bevindt en zich dinsdag zal verplaatsen richting Duitsland. Maandag is het overgansdag naar mooi weer op dinsdag het zonnige perioden en het blijft dan zowaar droog. In de temperatuur zal in eerste instantie nog niet veel veranderen. Maandag wordt het 19 en dinsdag ongeveer 20°. Vanaf woensdag lijkt dan ook de temperatuur omhoog te gaan en in de tweede week helft wordt het dan 20-25°.
Wel handig om te weten wat voor buget je hiervoor hebtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:20 schreef Narasan het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het sparen voor een weerstation, omdat ik er nog geen heb. In mijn ogen leek me de Davis Vantage Pro 2 wel een van de beste, maar dat is natuurlijk dan wel aan de dure kant. Weten jullie toevallig of er ook minder dure weerstations zijn, die dan ook wel correcte metingen bevatten?
Zo ja, hoor ik het graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |