Of maartse buien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef Schuifpui het volgende:
Die buienradar vandaag doet me denken aan van die typische sneeuwbui dagen. Die komen ook altijd in van die kleine buitjes uit het NW.
HA! Laat maar komen, mijn vakantie begint 20 augustus. En vertrek 29 augustus richting Albufeira!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:53 schreef Narasan het volgende:
Mauw. ECMWF komt met een interessante kaart rond de 19e! Mogelijk dat er weer warme (misschien wel tropische) lucht vanuit het zuiden aangevoerd wordt. De kansen op onweer rond die dagen nemen daardoor ook weer steeds verder toe. Het is wel nog op erg lange termijn, dus her en der moeten we nog wat volgen.
[ afbeelding ]
Hihi! Nice. Nouja, ik weet ook niet of het uit gaat komen. GFS zit namelijk nog niet zo meequote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HA! Laat maar komen, mijn vakantie begint 20 augustus. En vertrek 29 augustus richting Albufeira!
We zien het welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:30 schreef Narasan het volgende:
[..]
Hihi! Nice. Nouja, ik weet ook niet of het uit gaat komen. GFS zit namelijk nog niet zo mee. Dus... 'T is een strijd tussen het Europese (ECMWF) model en het Amerikaanse (GFS) model
.
Positie van het laagje is telkens weer anders, maar goed best wel interessant te noemen. Hier net een beste bui gehad. Even naar de kliko en tot op je ###### natquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef Fredo55 het volgende:
Trouwens, ik besef me net dat ik rond de 18e in een tentje zit..maar even in de gaten houden dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |