Please do tellquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Krijgen we de grap van messejochum nog?
Nee, je moet die pippi film maar kijken, zit daar in.quote:
Dit is niet intellectueel genoeg voor mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een beetje oppervlakkig koetjes en kalfjes gebabbel...
Is dat nog met Jack Spijkerman?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:59 schreef speknek het volgende:
Als Wanneer ik uitgenodigd word voor Kopspijkers ga ik stukjes Commando tonen, als tijdsgeest van wat het is om in de jaren tachtig op te groeien.
Ik heb geen idee waarom ik kopspijkers ipv zomergasten opschreefquote:
alleen een erg flauw grapje in dit topic...verder niks...quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alleen een erg flauw grapje in dit topic...verder niks...
Het kon natuurlijk zijn dat je dusdanig opging in zomergasten...quote:
Harde of zachte G ging het over.quote:
Verdriet, dat zou het ook kunnen zijn ja. In ieder geval een sterke emotie die ze stevig onderdrukt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje je ziet af en toe echt een verdriet doorschemeren bij haar en hij doet daar helemaal niets mee...
Gefeliciteerd.quote:
Hij zal de zware onderwerpen wel even later op zijn blaadje hebben staanquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef conleche het volgende:
Wat dan, wat dan, wat dan. Vraaaag dat dan lul.
Ik heb veel heftiger dingen meegemaakt.
Oké, fragment!!
Zal best. Maar als je een beetje een interviewer bent, herken je het als iemand wat wil vertellen en ga je er op in. Of je benoemt het op zijn minst, dat je het daar later over wilt hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:04 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Hij zal de zware onderwerpen wel even later op zijn blaadje hebben staan
Komt dat fragment!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:06 schreef tong80 het volgende:
Brandt Corstius tegen zijn vriendin 's nachts :
'Komt het je gelegen dat ik je wil penetreren ? Mooie lamp overigens.'
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:06 schreef tong80 het volgende:
Brandt Corstius tegen zijn vriendin 's nachts :
'Komt het je gelegen dat ik je wil penetreren ? Mooie lamp overigens.'
Hij lag idd 30 seconde achter op schema...quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik voel gewoon dat hij denkt: schiet op.
Reloaden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef computergirl het volgende:
ik heb bij http://live.vpro.nl/ alleen een zwart scherm, doe ik iets fout?
Zo raar is dat niet hoor. Het is gewoon een politieke filosofie.quote:
Toch is het ironisch....afgestudeerd anarchist zijn...quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet hoor. Het is gewoon een politieke filosofie.
Het verschil met vorige week is idd erg groot.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef golfer het volgende:
Sorry hoor, maar Step noch haar gekozen fragmenten interesseren mij in het geheel niet.
Wat een oninteressante vrouw.
Ik haak af.
Ik ben ook afgehaakt. Jammer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef golfer het volgende:
Sorry hoor, maar Step noch haar gekozen fragmenten interesseren mij in het geheel niet.
Wat een oninteressante vrouw.
Ik haak af.
nou als het zo doorgaat wel...quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar ja wat is het alternatief?
Sjek om 10 uur?
Als je je P nog niet hebt mag je geen steen gooien, alleen nog maar verfbommen... zoiets.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Toch is het ironisch....afgestudeerd anarchist zijn...
Die andere anarchisten, die doen maar wat...
Ja idd...quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Had dat dan als fragment gekozen, Step.
Je hebt ook anarcho-kapitalisme eh. (ofschoon dat een ondergeschoven kindje in Nijmegen zal zijn)quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar het woord wordt vaak gebruikt voor chaos en wanorde, terwijl het anarchisme juist uitgaat van orde, maar dan zonder centraal gezag. Het is in wezen libertarisch, maar solidair.
Die was net te zien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Had dat dan als fragment gekozen, Step.
Het ging over dat gebed waarbij werd gezongen en zij en de cameraman tot tranen geroerd waren.quote:
Ok, het was me niet opgevallen. Op de 1 of andere manier voelde het als een standaard journaal itempje aan.quote:
Ja, dat zingende gebed was onderdeel van het filmpje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
Het ging over dat gebed waarbij werd gezongen en zij en de cameraman tot tranen geroerd waren.
oh helemaal gemist danquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, dat zingende gebed was onderdeel van het filmpje.
Komt waarschijnlijk ook omdat ze andere typen toeristen krijgen, en Bali sowieso niet verlegen zit om toeristen. Zelfs in het land van de glimlach Thailand is men wat minder vriendelijk dan vroeger.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:33 schreef One_of_the_few het volgende:
De moslims op Java zijn vriendelijker dan de bevolking op Bali.
Klopt. Al heb ik ook mindere ervaringen gehad met moslims daar, maar kan niet zeggen dat dit geloof gerelateerde problemen waren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:35 schreef speknek het volgende:
De zuid-oost aziatische islam is echt vrijwel niet te vergelijken met de arabische, beetje raar dat ze dat telkens doen.
Dat is waar. Op de boot van bali naar java was ik de enige toerist, terwijl op sommige plekken op bali het ellende is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook omdat ze andere typen toeristen krijgen, en Bali sowieso niet verlegen zit om toeristen. Zelfs in het land van de glimlach Thailand is men wat minder vriendelijk dan vroeger.
Ik vond in Maleisie de Chinezen en Christenen weer aardiger dan de Islamitische Maleiers, maar dat kan ook een etnische (en sociaaleconomische) kwestie zijn, en als je als ik drinkt als een tempelier dan gaat dat bij hen ook wat makkelijkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Klopt. Al heb ik ook mindere ervaringen gehad met moslims daar, maar kan niet zeggen dat dit geloof gerelateerde problemen waren.
Volgens mij is het nogal vers en misschien wil hij niet de hele uitzending verpesten en wachten tot het eind daarmee...quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef Tem het volgende:
Wanneer gaat hij eens in op die zelfmoord van haar man.
Ja, waarom dreef zij haar man tot zelfmoord?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef Tem het volgende:
Wanneer gaat hij eens in op die zelfmoord van haar man.
Inderdaad, en het is zo'n persoonlijke kwestie, dat je je moet afvragen of dat op TV moet...quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het nogal vers en misschien wil hij niet de hele uitzending verpesten en wachten tot het eind daarmee...
Ik vind van niet. Zomergasten moet geen goedkope emotv worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is zo'n persoonlijke kwestie, dat je je moet afvragen of dat op TV moet...
Naja, ze gaf zelf al een half uur geleden aan dat ze er vanuit gaat dat het nog wel ter sprake komt. Volgens mij kan er dan wel een interessant gesprek ontstaan....maarja Jelle is nu niet de sterkste interviewer die Zomergasten rijk is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het nogal vers en misschien wil hij niet de hele uitzending verpesten en wachten tot het eind daarmee...
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Zomergasten moet geen goedkope emotv worden.
Als je het goed doet heeft het niets met goedkope emotv te maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Zomergasten moet geen goedkope emotv worden.
Ben benieuwd hoe positief JBC dit gaat benaderenquote:
Ik denk niet dat ze dit fragmentje om 3 uur 's middags uitzendenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:50 schreef PLAE@ het volgende:
Shit ik was het even vergeten. Zaterdag maar ff opnemen denk ik. Halverwege invallen is ook niet echt wat.
'gewoon opgehitst', ja uit de islam.quote:
Net als al die eerwraak berichten, heeft allemaal niks met de Islam de maken. 9/11? Ook niks met Islam te maken. London, Madrid, heeft ook niks met de Islam te maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:50 schreef truthortruth het volgende:
Grappig hoe willekeurig pro-islam mensen dit soort dingen toch draaien, hypocriet en volledig willekeurig.
please niet nu, niet hierquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Net als al die eerwraak berichten, heeft allemaal niks met de Islam de maken. 9/11? Ook niks met Islam te maken. London, Madrid, heeft ook niks met de Islam te maken.
Pedofilie in de Katholieke kerk, VUILE KATHOLIEKE PEDO'S! ALLEMAAL!
Dat zeker.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef UncleDolan het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Wacht maar tot morgen de beurs open gaat.
En de aanslagen van Breivik hebben met jullie club te maken?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Net als al die eerwraak berichten, heeft allemaal niks met de Islam de maken. 9/11? Ook niks met Islam te maken. London, Madrid, heeft ook niks met de Islam te maken.
Opbokken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat het politiek geweld was.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En de aanslagen van Breivik hebben met jullie club te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |