Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Quel'Thalasquote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
[WOW #346] Waar pl4kkie geen inspiratie heeft!quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef pl4kkie het volgende:
Heb helaas geen inspiratie voor een nieuwe TT![]()
Meh naam topics. En dan al helemaal over mezelf. Nee dankjequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
[WOW #346] Waar pl4kkie geen inspiratie heeft!
Moet ik hem dan kopieeren uit de wiki ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:53 schreef trance_fan het volgende:
jongens ik heb wat geprobeerd met de OP. als het goed is zitten alle chars nu achter een spoiler window. weet alleen niet zeker of het gaat werken.
wil pl4kkie even de op opnieuw posten
quote:
Ja, was bijna alsof ik het verkeerde topic had geopend.quote:
Je mag jezelf toevoegen. link onderin de OPquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:53 schreef Knuxie het volgende:
Mijn chars:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knuxx/
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knucklezz/
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knuxie/
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/knucklezz
Leveling:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knucks/
Hoi btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:48 schreef Rikketik het volgende:
Kut OP! Ik zag dat er een nieuw topic was, hing mijn scrollwiel los in mijn muis, gaf er een zwaai aan... en schoot meteen veel te ver door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:58 schreef wickedweirdo het volgende:
iemand van jullie die een heroic wil doen ofzo?
http://eu.battle.net/wow/en/character/magtheridon/luminos/simple
edit: pm voor real-id
Ja, nou weten we het wel hoor.quote:
Gisteren een solo-karakter begonnen. Ook male draenei.quote:
gz met majordomoquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:53 schreef Knuxie het volgende:
Mijn chars:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knuxx/
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knucklezz/
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knuxie/
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/knucklezz
Leveling:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knucks/
Hoi btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, verdomme. Gelukkig maar een paar minuutjes. Tijdens wotlk is het ooit weleens een tijdje half uur/ uur queue geweest.quote:
ongeveer een half jaar voor dat cata uitkwam was het bijna elke avond raak op Outland. De eerste 4 weken na dat cata uitkwam was het elke avond ongeveer 1 1/2 uur in de queue. Toen was het gewoon als je thuiskwam van werk/school moest je gelijk je pc aanzetten en wow opstarten anders kon je heel lang in de queue staan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Gelukkig maar een paar minuutjes. Tijdens wotlk is het ooit weleens een tijdje half uur/ uur queue geweest.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
gz met majordomoWelkom, je bent wel lekker consistent in je namen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Khad ook een wowdipje, vooral omdat onze horde side helemaal leeg liep en meh en iedereen kende elkaar, allemaal kleine guilds en geneuzel. Nu speel ik op alliance () maar tis daar wel leuker! Geen char transfer, gewoon van scratch. Zit nu wel in een beetje te serieuze guild. Geen smileys gebruiken, das best heul moeilijk. -.-
Nagrand is het enige landje dat ik leuk vind...quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:25 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Outland op hoger level is best leuk. Nagrand en verder vind ik toch redelijk vermakend. Vroeger was het nog erger, toen hadden we geen flying mount tot level 70.
Ik heb ook een male draenei hoorquote:
Ja maar wat moet je anders met dit kutweerquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:40 schreef Skillstorm het volgende:
Shit, ik ben deze vakantie wel aan het no-lifen geweest zeg.
Ja ach, soms heb je van die idioten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:47 schreef Blistering het volgende:
Wat is dat voor een idioot iets dat je afk mensen niet kunt kicken? Zo'n mongolen DK gaat midden in een ZA run afk, en allemaal hebben we ''you can not initiate more party kicks'' maar ondertussen kunnen we ook niet requeuen (tank ging al weg) omdat die mongool er niet is.
Fucking hell, pauper Blizzard.
Het verschil is alleen dat jullie wel van die idioot afkonden en wij nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ach, soms heb je van die idioten.
wij hadden gisteren een hunter die ineens ging rondrennen door ZA en daarna bij de boss niet wilde luisteren (4wipes)
hunter gekickt, nieuwe DPS, boss in 1 keer down incl de rest van de bosses
Dat is niet te vergelijken, dat is standaardquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef lipjes het volgende:
Ja ach, soms heb je van die idioten.
wij hadden gisteren een hunter die ineens ging rondrennen door ZA en daarna bij de boss niet wilde luisteren (4wipes)
hunter gekickt, nieuwe DPS, boss in 1 keer down incl de rest van de bosses
Mja, dit slaat gewoon he-le-maal nergens op. Natuurlijk ook net op dat ene zeldzame moment dat healers een exotic bag krijgen dat ik zo'n mongool in m'n groep krijg. Nu dus al 10 minuten aan het wachten, en nog altijd is die kneus afk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken, dat is standaard
Blistering, ik begrijp niets van die kick-rules! Soms kan je iemand direct kicken, soms niet-nooit whatever. Heb je een leuke groep, wil je daarmee meer heroics doen, wil er 1 niet, maar verlaat de groep ook niet met als gevolg dat je dus niet verder kan en diegene kan je ook niet meer kicken want de heroic is al klaar
het leukste was nog wel dat onze dungeon guide zelfs na 3 wipes nog vriendelijk tegen hem wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat jullie wel van die idioot afkonden en wij niet.
dat is dan toch zijn probleem?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik begin als healer ook een broertje dood te krijgen aan mensen die schijnbaar als enige doel hebben om continue te rennen in instances. Gisteren had ik amper tijd om questitems op te pikken. De tank had de dungeon al gedaan en vond het ontzettend leuk om toch maar continue door te rennen ondanks verzoeken van mijn kant om even te wachten omdat ik nog bepaalde items moest hebben. Je had hem moeten horen toen hij dood ging omdat ik dus maar gewoon de benodigde items oppakte en hij dus al een stuk verder als mij was
Het healen ging verder primaquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat is dan toch zijn probleem?
Ik ben zelf tank en rushte gisteren ook snel door ZA heen, maar zag dat de healer het prima aankon.
Zodra ik merk dat de healer wat problemen heeft dan doen we het gewoon wat rustiger aan
zelfde verhaal als de hunter van ons van gisteren dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het healen ging verder prima. Maar ik wil graag wat tijd om items op te pikken als ik nadrukkelijk verzoek om even wat rust. Maar lezen is schijnbaar moeilijk tegenwoordig.
Hier is er nog een om te lachenquote:
Is het niet dat je pas op 80 naar Hyjal kan? Ipv op ..8 zoals vorige expansions.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef Anakin24 het volgende:
overigens is het queuen als dps in de ochtend een onbegonnen zaak merkte ik:P
stond 14 min in de queue en nog niks
Ben maar weer gaan tankennog 4 barretjes en dan zu Hyjal
http://eu.battle.net/wow/(...)t/anagratos/advanced
Hyjal is pas vanaf 80 (dan staat in ieder geval pas die quest om er naartoe te gaan op het bord), 78-80 is icecrown in northrend om te levellen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Anakin24 het volgende:
hoop het niet eigenlijk.. ben da hele northrend al weer redelijk beu
quote:We’re making a number of hotfixes to address use of the Dungeon Finder and vote kick tools. The following hotfixes will require realm restarts to implement, which are likely to be next Tuesday’s weekly maintenance.
• Players who are outside a dungeon for more than a few minutes are now immediately able to be kicked.
• If queuing as a group with a tank or healer, and the tank or healer drops group (or is kicked) soon after joining, those that queued with them will also be removed from the dungeon.
• If three or more players group queue with each other it will require an additional vote for them to kick anyone they did not group queue with.
• If a group queue of 4 kicks the one person that they did not group queue with they will each receive a more severe penalty to their ability to initiate future kicks.
• If someone initiates a vote kick for someone they group queued with they will not incur a penalty to their ability to initiate future kicks.
With these changes we hope to reduce some undesirable behavior and annoyances, and encourage greater patience when using the Dungeon Finder. In addition, keep in mind that both initiating and agreeing to vote kick have always carried the same weight to your ability to kick in the future. It's always best to save your votes for when it really counts to ensure your ability to kick is available when it does.
We’ll of course be watching how these changes work to improve these systems, and always appreciate your feedback.
Pff hoe doe je dat? Ik heb daar dus nooit zin inquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eerste (nieuwe) 2 setsbonus is eindelijk equiped!
(Had in het begin heel weinig zin in dungeons, dus haalde mijn cap zelden tot nooit!
Nu ik meer raid wel!)
dat klopt niet. Ik ben wel is geleaved met een maatje als tank, maar hij werd nooit gekicked of removed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:41 schreef lipjes het volgende:
• If queuing as a group with a tank or healer, and the tank or healer drops group (or is kicked) soon after joining, those that queued with them will also be removed from the dungeon.
wait... whaaaaaaaaaaat
Zoals ik zeg. Ik doe bijna geen dungeons meer. Zul Aman en Zul Gurub komen nu al mijn neus uit!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Pff hoe doe je dat? Ik heb daar dus nooit zin in
gebeurd alleen als je het heel snel doet, dus bv een random dungeon joinen maar hij staat je niet aan en je leaved gelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dat klopt niet. Ik ben wel is geleaved met een maatje als tank, maar hij werd nooit gekicked of removed.
Meestal weet je het al meteen als je een dungeon binnen komt, er is niet eens tijd om te groeten of te respeccen. meteen naar de eerste mob toe rennen en aan de slag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:05 schreef Anakin24 het volgende:
Ik zat me ook gruwelijk te irriteren vrijdagavond... 2 of 3 keer een groepje gehad met en tank hunter... naja. zo'n achterlijke gogogo mongool die non stop zit te pullen en loopt te bleren dat ik maar op moet schieten?! in draktharon kwam ik die figuur tegen, en in gundrak (normal)
Ik heb het 2 minuten aangekeken.. maar toen ie na trollgore ook die andere mutsboss begon te pullen terwijl ik nog rustig daarheen aan het hobbelen was heb ik m'n excuses aangeboden aan de healer en maar geleaved.
Overigens had ik hetzelf zaterdag met zo'n dk gogogo-want-ik-heb-geen tijd figuur.
De bedoeling is dat je lekker relaxed als een leuk groepje instances gaat doen zonder stress en snelsnelsnel want ik moet morgen lvl85 zijn?
Persoonlijk ben ik wel een voorstander van rushen door dungeons.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Anakin24 het volgende:
is ook altijd heel handig he, instance inkomen en meteen gaan rennen.
zeker als de healer nog in dps spec + gear staat
of gogogo gasten die al beginnen te pullen als je als tank nog in dps spec + gear staat (samen met de healer)
en verder het groeten... hi, any quest zijn de standaard dingen die ik meemaak
of gogogo. omg noob dk tank.
dat soort onzin
Herkenbaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb juist totaal geen zin meer in valor cap. Heb m'n main nadat ik de molten front dailies heb afgerond ook niet meer aangeraakt en ben voor de verandering een alliance paladin gaan rollen op een andere realm.
Nu eigenlijk al twee weken niet ingelogd op m'n mainrealm.
Dat is een hele goede investeringquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:51 schreef Olment het volgende:
Paar dagen geleden voor 900g van een gast een Guild gekocht met 4 tabs =D![]()
Nu kan ik eindelijk al mijn zooi kwijt. (wel gelijk een 5e tab bij moeten kopen ^^)
lvl 1quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:46 schreef Mercy het volgende:
[..]
Dat is een hele goede investeringmet vier tabs kost ie nl al rond de 10.000G.
Welk lvl had deze guild dan eigenlijk ?
want vanaf 10 kan je volgens mij pas 5e tab erbij kopen of zoiets.
Dan is het nog een koopjequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:47 schreef Olment het volgende:
[..]
lvl 1
Voor zover ik weet kun je de eerste 6 tabs zo kopen, maar 7 en 8 nog niet.
i know the feeling. Ben maar aan pvpen op me shaman. In 3 dagen full vici gear gehaald. Ben nu bezig met arena's. Nog ff volhouden totdat gears of war 3 uitkomt en D3quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Herkenbaar. Valor cap halen op meerdere chars ben ik ook mee gestopt, gebruik m'n ''main'' DK enkel nog om archaeology te doen als ik zin heb, beetje geld te maken of eventueel wat achievements te fixen. Voor de rest speel ik alleen maar op m'n paladin, en die begin ik ook al zat te worden
.
Dus een beetje charhoppen, dungeon hier, dungeon daar. Zal wel niet lang meer duren voor ik m'n subscription cancel.
Idd, ben blij dat mail met items tussen je eigen chars ook instant is. Ik heb namelijk een lvl 1 die alles in de guildbank kan en mijn main zit in een lvl 25 guild. (ik mis die instant mail tussen guildies best wel op die lvl 1 guildquote:
ben ik ook mee bezig gewest, een guild trainenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd, ben blij dat mail met items tussen je eigen chars ook instant is. Ik heb namelijk een lvl 1 die alles in de guildbank kan en mijn main zit in een lvl 25 guild. (ik mis die instant mail tussen guildies best wel op die lvl 1 guild)
En misschien ga ik die guild trainen.
Ik gebruik hem alleen om troep waardevolle spulletjes en goud uit te wisselenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd, ben blij dat mail met items tussen je eigen chars ook instant is. Ik heb namelijk een lvl 1 die alles in de guildbank kan en mijn main zit in een lvl 25 guild. (ik mis die instant mail tussen guildies best wel op die lvl 1 guild)
En misschien ga ik die guild trainen.
same, ding zit helemaal vol met leathers, flasks, food, gems, cloth, herbs enz (wel allemaal cata crap en geen lowbie stuff:P)quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:35 schreef Mercy het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen om troep waardevolle spulletjes en goud uit te wisselen
Komt omdat je waarschijnlijk dus geen goede pve gear hebt omdat je het nooit doet en dus in normale of heroic cataclysm dungeons terecht komt. Daar zitten mongolen jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef Skillstorm het volgende:
In het begin van cataclysm viel het allemaal wel mee met PvE. Er waren nog mensen met verstand etc.
De paar keren dat ik tegenwoordig PvE doe zit het bomvol idioten en klootzakken.
Daarom doe ik alleen nog maar PvP.
als mij dit gebeurt dan focus ik me meer op jou (in dit geval). Earthshield + meeste healing,, tank zoekt het dan maar uitquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:33 schreef Marco001 het volgende:
Lol, net een noob tank zeg in een random dungeon: had allemaal int en ag gear, kon absoluut gene aggro houden(zelfs met normale shots trok ik mobs bij hem weg.. XD ) Oh, en een boss tanken lukjte hem al helemaal niet, ook al stond ik alleen maar stil(had alle thread..)
nderdaad.. Ik bedoel, als zelfs een Hunter zonder gebruik van spells al beter tankt als de tank... (was trouwens een lvl 39..)quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:43 schreef Olment het volgende:
[..]
als mij dit gebeurt dan focus ik me meer op jou (in dit geval). Earthshield + meeste healing,, tank zoekt het dan maar uit
Mooiste is dan nog als de tank gaat huilen dat je je dps moet controllen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nderdaad.. Ik bedoel, als zelfs een Hunter zonder gebruik van spells al beter tankt als de tank... (was trouwens een lvl 39..)
voor zover ikw eet kun je beste tot max lvl doen in 1 spec (pref tank/healer) en op 85 (of ander max lvl cap) pas dualspec gear gaan verzamelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef Wolve000 het volgende:
Tot level 30 kan je uberhaupt weinig respeccen zonder dual talents.
En als je vooral bezig bent met levelen, dan gaat het nog zo snel dat het zinloos is om allerlei outfits te gaan zitten bijhouden.
Klopt, maar het gare aan Protection Paladins is dat je behalve Word of Glory tot level 29 niks anders hebt om je holy power mee op te maken. Die shield of righteous oid kan je pas dan speccen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef Wolve000 het volgende:
(oja, natuurlijk moet ik me als tank niet zelf gaan healen).
Luckyquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:46 schreef wickedweirdo het volgende:
omg! Firelands trash run getanked vanmiddag...
* wickedweirdo heeft nu een Obsidian Cleaver
Ik heb idd wel holy op mn nieuwe paladin, maar queue altijd als tank. Probeer holy Gear te verzamelen van quests, maar voordat ik een set had was ik in northrend en alle Gear enorm achterhaald.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:30 schreef Olment het volgende:
[..]
voor zover ikw eet kun je beste tot max lvl doen in 1 spec (pref tank/healer) en op 85 (of ander max lvl cap) pas dualspec gear gaan verzamelen.
Ik heb tijdens het levelen ook gear van 2 sets verzameld maar kwam te zitten met 2 halve sets
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:09 schreef Blistering het volgende:
Dan nog snap ik niet dat mensen vrijwillig die naam kiezen.
Ben blij dat ze ''EINDELIJK'' sota hebben gefixed dat je niet meer stampede roar kan gebruiken op die demo'squote:Op maandag 8 augustus 2011 20:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Voor het eerst weer eens pvp gedaan. Disc gespecced, wat gear van m'n BH runs gepakt.
Maar wat een kut bg's zijn dat met wagens en kastelen en deuren![]()
Werkelijk. Geef mij maar gewoon WSG of AB.
Die heb ik serieus al jaaaaren niet meer gezien. En als ik em zag dan was dat alleen in 51-60 brackets. Dan heb je ook echt een knetterlange AV gehadquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef TwyLight het volgende:
LOOOLLL alliance heeft ons net hard geowned in altarec valleyop het laatst hadden ze Ivus the Forest Lord
die facerollde even iedereen
enig idee wat de patch was/is?quote:
quote:
quote:Bug Fixes
- Using an instant cast spell right after a target dies should no longer re-target the dead target’s body.
- Using an ability immediately after switching targets should no longer affect the previous target.
- Resolved a movement error when jumping onto an object while experiencing a low frame rate.
- Mac: Fixed a bug preventing shift and mouse wheel commands from registering properly.
- Resolved issues that were causing client crashes near Beth’tilac in the Firelands.
- Disconnecting while riding as a passenger in a vehicle should no longer cause an error upon subsequent login.
- Entering a password with Japanese Hiragana selected as the keyboard type should no longer cause a crash.
- Resolved an issue that was causing the client to crash under certain conditions when minimizing the game client.
Items
- The tooltip color for heirloom items has been returned to gold.
Quests
- A move enforcement issue has been resolved that was affecting the death knight starting area quest Death Comes From on High.
- Tarecgosa's platform during the cutscene from Alignment (Elemental Bonds legendary quest) should now be visible before she lands on it.
Ja denk dat die zeker wel 50 minuten aan de gang was alquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die heb ik serieus al jaaaaren niet meer gezien. En als ik em zag dan was dat alleen in 51-60 brackets. Dan heb je ook echt een knetterlange AV gehad
quote:
Eindelijk!quote:- Using an instant cast spell right after a target dies should no longer re-target the dead target’s body.
- Using an ability immediately after switching targets should no longer affect the previous target.
Gisteren ook echt alleen maar idioten gehad met dungeons doen. Eerst gequeuend voor een random zandalari, kwam in ZA, maar na 2 minuten had ik dat wel gezien (ninjapullen, mensen die spontaan de andere kant oprennen etc). Maar goed, daarna opnieuw voor een random zandalari, kom ik weer in ZA, alweer zo'n kutgroepquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef Skillstorm het volgende:
In het begin van cataclysm viel het allemaal wel mee met PvE. Er waren nog mensen met verstand etc.
De paar keren dat ik tegenwoordig PvE doe zit het bomvol idioten en klootzakken.
Daarom doe ik alleen nog maar PvP.
Ik had tanken al bijna opgegeven omdat ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
werdt godverdomme tijd
als iets kut tankte was het wel dat je steeds een dooie targette
ik heb vanwege die bug een berg aan geflame mijn kant op gekregen als ik aggro verloorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik had tanken al bijna opgegeven omdat ik dacht dat het aan mij lag.
Klopt, ik verloor ook regelmatig threat omdat ik gewoon nog op een dode mob in stond te hakken terwijl de rest al bezig was met de andere mobs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb vanwege die bug een berg aan geflame mijn kant op gekregen als ik aggro verloor
Hm, op dode mobs inhakken heb ik nooit zo'n last van gehad, ik kijk nog altijd wel naar de healthbar van mn geselecteerde tegenstander, 't is alleen wat meer tabben altijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, ik verloor ook regelmatig threat omdat ik gewoon nog op een dode mob in stond te hakken terwijl de rest al bezig was met de andere mobs.
Ik ga het morgen weer eens proberen.
Ik als noob ben over het algemeen zo met mijn rotatie bezig dat ik dat nog wel eens vergeetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, op dode mobs inhakken heb ik nooit zo'n last van gehad, ik kijk nog altijd wel naar de healthbar van mn geselecteerde tegenstander, 't is alleen wat meer tabben altijd
ik blijf het proberenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, ik verloor ook regelmatig threat omdat ik gewoon nog op een dode mob in stond te hakken terwijl de rest al bezig was met de andere mobs.
Ik ga het morgen weer eens proberen.
WTFquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Respect voor de fire mage 2million dps over 10 seconde
je bedoelt met zo'n tabbard?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef TwyLight het volgende:
GVD, kan geen Undercity/Thunder Bluff etc. rep halen in TBC dungeons
dat is vanaf het begin al bekent gemaakt omdat je in TBC dungeons rep krijgt voor TBC factions. In alle andere krijg je dat niet op een paar na dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef TwyLight het volgende:
GVD, kan geen Undercity/Thunder Bluff etc. rep halen in TBC dungeons
Gewoon cloth kopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, ik was keihard aan het strijden voor Ambassador, krijg je dit geouwehoer
of wotlk instances doen. Of classic. Maar weet niet of je daar nog rep krijgt als je hoger level bent.quote:
wotlk wel volgens mij (kan me ergens vaag herinneren dat een kameraad van me zijn tabbard aan deed als we een skadi mountrun deden)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
of wotlk instances doen. Of classic. Maar weet niet of je daar nog rep krijgt als je hoger level bent.
same, ik was toen ongeveer 3.5k gold kwijt per factionquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heb me toch een berg gold gespendeerd aan cloth kopen op de AH toendertijd
Hoe doe je dat eigenlijk? een Bot aanmaken. Ik wil zelf niet al dat vissen doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef TwyLight het volgende:
Kon dat nu maar, cloth inleveren. Er zitten genoeg bots op de server die honderden stacks op het AH zetten voor el cheapo
ik ga ervanuit dat het 3th party software is en geen aangepaste macro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? een Bot aanmaken. Ik wil zelf niet al dat vissen doen.
stuur anders gelijk een mail naar support@blizzard.com dat je een ban wil, bespaard je wat moeitequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? een Bot aanmaken. Ik wil zelf niet al dat vissen doen.
Gewoon lekker muziekje aan, of een serie aan zetten. zorg dat je je dobber kan zien en zorg dat je het kan horen als je wat vangt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat het 3th party software is en geen aangepaste macro.
Fishen is leuker dan je denkt.
Fix een fishmaat, zorg voor een ts/vent om te praten, of leuke guildchat. Dan is het zo "klaar" en vang je ongeveer 5 stacks per uur (uit pools dan)
Je beweert net de de AH overspoeld wordt met goedkope waar van bots, en nu beweer je dat blizzard ze er zo tussenuit haalt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
stuur anders gelijk een mail naar support@blizzard.com dat je een ban wil, bespaard je wat moeite
Best logisch, natuurlijk zijn er overal bots voor, maar of het slim is om ze te gebruiken is een 2e. Je kunt als je een bot gebruikt maaaanden geen problemen hebben, maar het kan ook na een half uur al voorbij zijn met een ban op je battlenet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je beweert net de de AH overspoeld wordt met goedkope waar van bots, en nu beweer je dat blizzard ze er zo tussenuit haalt?
Wat is het nou?
Dat helpt inderdaad heel erg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat het 3th party software is en geen aangepaste macro.
Fishen is leuker dan je denkt.
Fix een fishmaat, zorg voor een ts/vent om te praten, of leuke guildchat. Dan is het zo "klaar" en vang je ongeveer 5 stacks per uur (uit pools dan)
te laat mijn heer te laat..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad heel erg.
Wat ik ook vaak doe is m'n laptop erbij pakken en een serie of film aanzetten. Dan op mijn pc het geluid iets harder zodat ik die splashes hoor wanneer ik beet heb. Gewoon lekker vissen, muis op de dobber zetten en bij een splash klikken. Opnieuw inwerpen, muis goedzetten en weer verder kijken naar de serie.
Waarom zouden dat bots zijn? Ik ben met mijn warrior nu op 48, en ik heb ondertussen al zo'n 200 stacks van allerlei soorten cloth op de AH gezet, puur alleen wat ik geloot heb uit dungeons, komt geen bot aan te pasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef TwyLight het volgende:
Kon dat nu maar, cloth inleveren. Er zitten genoeg bots op de server die honderden stacks op het AH zetten voor el cheapo
Beste Fishbot atm. Enige manier waarop je gepakt kan worden is als iemand report ect. Mensen die ik ken die het gebruiken zijn iig nog nooit gebanned geweest door het gebruik van Pirox fishbotquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
is die bot voor gewoon fishen in ocean of ook voor pools?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Chau het volgende:
[..]
Beste Fishbot atm. Enige manier waarop je gepakt kan worden is als iemand report ect. Mensen die ik ken die het gebruiken zijn iig nog nooit gebanned geweest door het gebruik van Pirox fishbot
/edit/
Ohja indien het verboden is moet je de link maar verwijderen.
Voor alles waar je kunt vissen, werd vaak gebruikt in Dalaran door mensen voor de coin achievs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef Olment het volgende:
[..]
is die bot voor gewoon fishen in ocean of ook voor pools?
Als er elke dag honderden stacks op het AH gezet worden door spelers met vage namen weet ik genoegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Waarom zouden dat bots zijn? Ik ben met mijn warrior nu op 48, en ik heb ondertussen al zo'n 200 stacks van allerlei soorten cloth op de AH gezet, puur alleen wat ik geloot heb uit dungeons, komt geen bot aan te pas
Ik koop ores ook altijd van dezelfde persoon, smijt opeens iets van 200 stacks elementium ore erop voor 20g p/s. Koop telkens direct alles op, gebruik de helft en gooi de rest erweer op voor 26ish goldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als er elke dag honderden stacks op het AH gezet worden door spelers met vage namen weet ik genoegbovendien zie ik ze regelmatig in Uldum
dat vind ik dus ook zielig, dat mensen er een addon voor nodig hebben voor een achivement. Ik heb hem gewoon zelf gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef Chau het volgende:
[..]
Voor alles waar je kunt vissen, werd vaak gebruikt in Dalaran door mensen voor de coin achievs.
Hij flikkert gewoon de dobber erin en loot als die iets te pakken heeft.
same, maar om bv de fish te vangen voor het 90stat feast, is het wel makkelijk om gewoon in de ocean te gaan fishen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook zielig, dat mensen er een addon voor nodig hebben voor een achivement. Ik heb hem gewoon zelf gehaald.
20-26gquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik koop ores ook altijd van dezelfde persoon, smijt opeens iets van 200 stacks elementium ore erop voor 20g p/s. Koop telkens direct alles op, gebruik de helft en gooi de rest erweer op voor 26ish gold
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef Olment het volgende:
Trouwens, ik krijg behoorlijk vaak van dit soort emailtjes, kan ik er iets tegen doen?Als spam markeren, doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik krijg het op mijn hotmail adres, terwijl ik wow met mijn gmail adresquote:
Dan nog, gewoon aangeven dat het spam is, wordt het hopelijk vanzelf minder (omdat je zo die filter kan voeden die daaar op checked)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:01 schreef Olment het volgende:
[..]
ik krijg het op mijn hotmail adres, terwijl ik wow met mijn gmail adres
net gedaan, werd verstuurt vanaf een adres of 3/4. Hopelijk ben ik er snel vanaf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dan nog, gewoon aangeven dat het spam is, wordt het hopelijk vanzelf minder (omdat je zo die filter kan voeden die daaar op checked)
Verander een van je specs naar holy, en schrijf je huidige spec ergens op, en bewaar de gear van die spec, klaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik wil nu echt triple spec, wil holy gaan spelen :c
idd, je kunt nooit genoeg screenshots hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik altijd doe is ff screenshot van talent scherm, glyph scherm en m'n actionbars.
Idd mooie scores, wij hadden zo toch E WINNERS (multi glad pvp guild) verloren in RBG met 1590/1600. Ze liepen iets voor en addon gaf aan dat wij wonnen met 3-1 bases. Cappen ze echt net op tijd 1 base en verliezen we. Gewoon omdat 1 persoon gesapped was en het nodig vond ons te informeren. Roept die 2sec voor de cap dat hij in een CC zit. Direct eruit gekicked en vervangen, foutje is niet zo erg maar een base cap is 8sec dus gewoon 6sec niet zitten opletten..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:53 schreef TwyLight het volgende:
Damn, spannende bg net
[ afbeelding ]
dan had ally weer 3 bases, dan wij weer. Het eindigde ook echt op 1600 -1570 ofzoleuk zulke bg's
Mja, gewoon spelen wat je leuk vindt I guess, maar arcane & frost is lekker dingen 2 shotten tijdens het levellen.quote:
Wat is de naam van die Glyp ??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:50 schreef Olment het volgende:
Ik weet niet of jullie de glyph van een shaman kennen dat die nu Lightning Bolt kan casten while moving.
Ben er gister achter gekomen dat dit ook werkt tijdens looten. Casten --> looten --> kill op volgende target.
http://www.wowhead.com/spell=55453quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat is de naam van die Glyp ??
Hoe heet je char daar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit ook op Silvermoon, in Die Laughing. Alliance kant. Vrij drukke guild met erg veel social players en levellende mensen waarvan dit hun eerste character daar is.
Sinds een weekje ofzo btw, ben net begonne hier.
Ik hou echt van deze glyph voor mijn ele sham.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef TwyLight het volgende:
http://www.wowhead.com/item=71155/glyph-of-unleashed-lightning
Coolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hoe heet je char daar?
Ik zit ondertussen ook in Die Laughing, met mijn char: Doranai.
Zygor Talenthelperquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Verander een van je specs naar holy, en schrijf je huidige spec ergens op, en bewaar de gear van die spec, klaar
Jah, schijnbaar wel. Vandaag stonden zowel Ragepyre als Blazefury op mij te wachten!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
Oh echt? Toch maar eens verder mee gaan op m'n druid dan.
1x raiden en je bent gelijk 4 levels te hoog door de xp die je krijgtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:07 schreef lipjes het volgende:
mijn tank zit nu ook in een lvl25 causual raiding guild.
Druid. Mainspec balance en tank OS. Die vuurvogel lukte prima als moonkin, kreeg ook wat hulp van anderenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:10 schreef TwyLight het volgende:
Wat voor class ben je? Ik heb die elites gesolo'd op m'n shadow priest.
Ja je moet die NPC's laten tanken, maar die gaan ook dood als je niet uitkijkt. Er zit ook een healer bij, probeer die een beetje bij de elite weg te houden voor zover dat luktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Druid. Mainspec balance en tank OS. Die vuurvogel lukte prima als moonkin, kreeg ook wat hulp van anderen. Heb daarna ook die grote elemental geprobeerd als tank, maar dat viel tegen. Vooral omdat ik daardoor juist aggro kreeg ipv dat die npc's hem tankten en ik dps deed denk ik.
Alleen dungeons spelen en dan telkens de hoogst mogelijke dungeon (oranje), dus niet random dungeons. Moet je eens opletten hoe snel het gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zo snel kunnen levelenik zit al op 3 days played met mijn paladin, en ze is pas level 57
Mét 30% xp bonus
Zal dat vanavond eens proberen jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja je moet die NPC's laten tanken, maar die gaan ook dood als je niet uitkijkt. Er zit ook een healer bij, probeer die een beetje bij de elite weg te houden voor zover dat lukt
2 days, 1 hour played op mn level 70 warlockquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zo snel kunnen levelenik zit al op 3 days played met mijn paladin, en ze is pas level 57
Mét 30% xp bonus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
2 days, 1 hour played op mn level 70 warlock
Dan is 2 days, 1 hour nog langzaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Ik heb de laatste tijd meer zoiets van "Welke character moet ik nou spelen!" Inmiddels zijn al mn 5 85ers half geared. Ik weet gewoon niet wat ik nou wil gearenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Skillstorm het volgende:
Heb de laatste tijd minder zin in WoW.
Waar je de meeste lol mee hebt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:15 schreef Metonae het volgende:
Ik heb de laatste tijd meer zoiets van "Welke character moet ik nou spelen!" Inmiddels zijn al mn 5 85ers half geared. Ik weet gewoon niet wat ik nou wil gearen
>.>quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar je de meeste lol mee hebt?
Of gewoon allemaalVrijdag doen we een achievementrun met het guild en mijn vriend staat als Joker ingeschreven; die heeft een tank, healer, melee dps en ranged
Omdat je door de muziek opgefokt raakt, ga je sneller door je levels heen?quote:
Ja, het is magisch!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Omdat je door de muziek opgefokt raakt, ga je sneller door je levels heen?
Ik heb helemaal geen muziek/geluid bij het raiden; ik wil ventrilo goed kunnen horenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:07 schreef Silmarwen het volgende:
Ik level op Disturbed/Korn/Prodigy etc. Werkt echt wel.Tijdens raiden ook, kan me dan ook beter concentreren.
Ja bij nieuwe raids ik ook niet. Maar na de 50ste keer ICC doe ik mooi zachtjes muziek aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen muziek/geluid bij het raiden; ik wil ventrilo goed kunnen horen
Wanneer je je bloodspec maar aan hebt heb je in ieder geval geen agro verlies.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:47 schreef Anakin24 het volgende:
ach ja, vond het al zo raar dat ik alsnog de hoogste dps had(en geen aggro verlies of wat dan ook
)
Denk dat iedereen die die bug kende nu wel baalt jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:21 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Guilds
The Recently Mass Resurrected debuff is correctly being applied to players who are in the process of logging out of the game.
Haha, lucky bastards van die top guilds die 1000 keer zijn gewiped
Dat was vroeger, dat een guild behulpzaam was, in het tijdperk van moltencore. Tegenwoordig vinden ze je al irritant als je ze vraagt om 2 minuten bij een quest te helpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die die bug kende nu wel baalt jaIk vond hem ook reuze handig
Ik heb op mijn werk een enorme lijst gemaakt van alle achievements die ik redelijkerwijs nog wel kan gaan doen. Nu alleen nog mensen nodig die me willen helpen(zitten ook nog wat Ulduar dingen bij en zo en hééél veel battleground achievements). In het guild hebben de meesten al die achievements wel, dus zijn ze niet zo genegen om te komen
Daarom SWTOR, die kan wel eens een leuke community gaan krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat was vroeger, dat een guild behulpzaam was, in het tijdperk van moltencore. Tegenwoordig vinden ze je al irritant als je ze vraagt om 2 minuten bij een quest te helpen.
Zo ervaar ik dat ook jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:48 schreef EggsTC het volgende:
Dat was vroeger, dat een guild behulpzaam was, in het tijdperk van moltencore. Tegenwoordig vinden ze je al irritant als je ze vraagt om 2 minuten bij een quest te helpen.
Wat maakt de SWTOR community anders dan de WoW community? Uiteindelijk hebben jouw guildies in SWTOR ook hun achievements gedaan (mochten die erin zitten) en heb je hetzelfde als nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:53 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Daarom SWTOR, die kan wel eens een leuke community gaan krijgen.
Ik zou zeggen kom naar outland danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die die bug kende nu wel baalt jaIk vond hem ook reuze handig
Ik heb op mijn werk een enorme lijst gemaakt van alle achievements die ik redelijkerwijs nog wel kan gaan doen. Nu alleen nog mensen nodig die me willen helpen(zitten ook nog wat Ulduar dingen bij en zo en hééél veel battleground achievements). In het guild hebben de meesten al die achievements wel, dus zijn ze niet zo genegen om te komen
heb ik ook last van van die 30k grensquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Weet je waar ik ook zo chagrijnig om wordt! Die Have Group, Will Travel perk van de guild. Ene moment verdwijnt ie in zijn geheel van mijn bars, andere moment is ie er weer terug in.WHY!
Ohja, en heb de laatste tijd een paar goeie deals gedaan!(Zoals chaos orbs bij een BS recept inruilen voor truegolds en mijn dagelijkse transmute truegold dagelijks verkopen aan een vast iemand en daarnaast ook even flink gaan minen en sellen via de AH)
Nog 2500 gold en ik heb mijn laatste sands of time!
![]()
![]()
Al zou ik het me al lang kunnen veroorloven, maar ik heb zo'n irritante persoonlijke grens van 30K gold waar ik niet onder wil komen!I know, don't laugh!
In ieder geval heb ik dan eindelijk alles voor die mount + achievement!![]()
Geld maken vond ik één van de leukste dingen in WoW, sinds Cata het leukste eigenlijk. Zó makkelijk om met de AH bakken en bakken aan geld te verdienen. Had een paar jaar geleden een documentje van een collega gekregen met "de tips". Volgens mij heb ik nu 170k, ben al een paar maanden gestopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Weet je waar ik ook zo chagrijnig om wordt! Die Have Group, Will Travel perk van de guild. Ene moment verdwijnt ie in zijn geheel van mijn bars, andere moment is ie er weer terug in.WHY!
Ohja, en heb de laatste tijd een paar goeie deals gedaan!(Zoals chaos orbs bij een BS recept inruilen voor truegolds en mijn dagelijkse transmute truegold dagelijks verkopen aan een vast iemand en daarnaast ook even flink gaan minen en sellen via de AH)
Nog 2500 gold en ik heb mijn laatste sands of time!
![]()
![]()
Al zou ik het me al lang kunnen veroorloven, maar ik heb zo'n irritante persoonlijke grens van 30K gold waar ik niet onder wil komen!I know, don't laugh!
In ieder geval heb ik dan eindelijk alles voor die mount + achievement!![]()
Dat is toch niet vreemd, mensen uit mijn guild hebben me aan veel mounts en pets geholpen. Van de meesten had ik anders niet eens het bestaan geweten (die witte kip bijv) en nu help ik ook geregeld anderen. Waar zou het heen gaan in de wereld (WoW en de echte) als we elkaar niet meer wat zouden helpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Het frustrerende is dat ik tig keren mee ben gegaan naar Ulduar om andere mensen aan mounts te helpen terwijl ik zelf die mounts al lang had. Zelfde voor Naxx en the Undying en the Immortal. Kostte me ook heel veel onzinnige tijd, maar ik deed het voor de lol (en omdat ik mensen helpen leuk vind)
quote:[b]Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef [url=http://forum.fok.nl
Had je het maar in WotLK moeten doen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht, en een ticket aangemaakt.
Met het verwijderen van die Keyrings, droppen er in AQ 40 geen keys meer, keys die ik nodig heb voor die Scarab Coffers, waarin Idols zitten voor die gear questjes (die mij ook nog een beetje reputatie geven bij inleveren), die ik dus weer nodig heb voor reputatie met Brood of Nozdormu!Snappen we het nog?
![]()
Zucht, dat wordt een lang grindfest als ze daar niets meer aan veranderen!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Toen speelde ik nog een potje knikkeren met de Lich King!
Do want, upload plxquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:48 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Geld maken vond ik één van de leukste dingen in WoW, sinds Cata het leukste eigenlijk. Zó makkelijk om met de AH bakken en bakken aan geld te verdienen. Had een paar jaar geleden een documentje van een collega gekregen met "de tips". Volgens mij heb ik nu 170k, ben al een paar maanden gestopt.
Hoe doe je dat eigenlijk? =/quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:48 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Geld maken vond ik één van de leukste dingen in WoW, sinds Cata het leukste eigenlijk. Zó makkelijk om met de AH bakken en bakken aan geld te verdienen. Had een paar jaar geleden een documentje van een collega gekregen met "de tips". Volgens mij heb ik nu 170k, ben al een paar maanden gestopt.
New Players, houdt toch gewoon in dat er op dat moment veel nieuwe spelers op aan het spelen zijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:10 schreef TwyLight het volgende:
lol ze hebben Executus opengesteld voor "New Players"
Nee, het realm kan wel wat extra spelers gebruiken omdat het te leeg wordt, dan geven ze aan dat het geschikt is voor nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:10 schreef Burnedgamer het volgende:
New Players, houdt toch gewoon in dat er op dat moment veel nieuwe spelers op aan het spelen zijn?
Da's altijd leuk ja, als alles gewoon gaat zoals het moet gaan. Zo jammer als mensen dingen aandragen die nergens op slaan. Trash dps als maatstaf nemen enzo, zucht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:54 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb gisteren echt 2 perfecte ZG en ZA runs gedaanEr ging gewoon bijna niets fout
Aan het einde van ZG stond eigenlijk de hele groep er versteld van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ooeeh
![]()
![]()
Dat sowieso ja. Helemaal vlekkeloos ging ZG gister echter niet, bij een van de archeology bosses (die ene die af en toe groter wordt en iemand achtervolgd, en van die pinnen uit de grond laat komen), waren ik (pally tank), mijn vriendin (fury warrior) en een guildy (ook fury warrior) dood gegaan, en de priest en mage liepen de laatste 25% van die boss rond te kiten met z'n twee, en ze kregen m nog zonder problemen neer ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Da's altijd leuk ja, als alles gewoon gaat zoals het moet gaan. Zo jammer als mensen dingen aandragen die nergens op slaan. Trash dps als maatstaf nemen enzo, zucht.
Ik ben eigenlijk continue op mijn retri paladin bezig met mijn dps omdat ik vind dat ik te weinig dps deed. Ik lette altijd op overal damage en dan eindigde ik meestal als derde. Nu let ik meer op de dps per gevecht. Blijkt dat ik op bosses snel 12k-15k doe. Alleen op trash mobs gewoon veel te weinig. Ik ben gewoon continue te laat als er een paar ranged dps bij zijn. bij mobs wacht ik meestal even tot de tank voldoende aggro heeft. Tegen de tijd dat ik de mobs bereik hebben de ranged dps al het werk grotendeels gedaan waardoor ik geen tijd heb om mijn beste spells te gebruiken, wat dus mijn overall dps ontzettend naar beneden haalt. Ik heb gemerkt dat ik dit kan compenseren met divine storm alleen trek ik dan veel aggro naar me toe waardoor ik behoorlijke damage oploop en me even moet distantiëren van het gevecht omdat ik anders het loodje leg. Dit haalt mijn dps dus weer omlaag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:34 schreef Pritt het volgende:
Trash dps als maatstaf is zo slecht nog niet. Geeft prima aan of mensen wel zitten op te letten en niet zitten te slacken. Ik word er godsgestoord van als mensen weinig dps doen want dan duren de runs veel langer.
Grizzly Hills is ook zo slecht nog niet. Zul'drak skip ik vaak. Gewoon zorgen dat je 74 bent voordat je Grizzly Hills ingaat (dmv instances) en zorgen dat je 76 bent voordat je klaar bent met Grizzly zodat je gelijk door kan gaan naar Sholazar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:56 schreef Sapstengel het volgende:
Grats. Moet ik ook nog eens doen maarja laatste tijd alleen maar op Silvermoon paladin aan het spelen
.
Inmiddels aangekomen inZul'Drak
. Kijk altijd als enige uit naar Sholazar op level 76, maar verder is northrend dikke poep. Helemaal zonder heirlooms
.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Nice Isa! Kom jij maar eens naar Bloodfeather alliance en grind voor mij Battered Hilt!![]()
ik heb maar 2x dat ei gehaald en toen vond ik het de tijd niet meer waard. Had al vrij snel een mount van alle ulduar 10 achievs en me ashes daarna. Het is trouwens ook geeneens zo een mooie Drake xDquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ben nooit zo lucky hoor!
Als ik al dingen win is dat omdat anderen het niet nodig hebbenDeze week Handwraps of the Cleansing Flame (iLvl 378) gewonnen door een 4 te rollen
Zo gaat het altijd
En pets en mounts die ik farm droppen ook nooit. Loop ook al sinds het begin van WotLK rond met zo'n Oracle Egg.
Maar als je Ashes hebt dan hoef je ook niets anders meerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:
ik heb maar 2x dat ei gehaald en toen vond ik het de tijd niet meer waard. Had al vrij snel een mount van alle ulduar 10 achievs en me ashes daarna. Het is trouwens ook geeneens zo een mooie Drake xD
ja dat is waar. Heb hem toen gekocht op me hunter voor 24k en nu speel ik er niet meer opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je Ashes hebt dan hoef je ook niets anders meer
Welk recipe ga je farmen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak me net klaar om een enchanting recipe met een 1% droprate te farmen. Muziekje, kopje thee, ik ben er klaar voor! Derde kill
Hoeveel runs had je dat gekost?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ja dat is waar. Heb hem toen gekocht op me hunter voor 24k en nu speel ik er niet meer opkut focus
stuk of 3 ofzo, meer heb ik er niet gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:37 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hoeveel runs had je dat gekost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |