voor zover ikw eet kun je beste tot max lvl doen in 1 spec (pref tank/healer) en op 85 (of ander max lvl cap) pas dualspec gear gaan verzamelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef Wolve000 het volgende:
Tot level 30 kan je uberhaupt weinig respeccen zonder dual talents.
En als je vooral bezig bent met levelen, dan gaat het nog zo snel dat het zinloos is om allerlei outfits te gaan zitten bijhouden.
Klopt, maar het gare aan Protection Paladins is dat je behalve Word of Glory tot level 29 niks anders hebt om je holy power mee op te maken. Die shield of righteous oid kan je pas dan speccen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef Wolve000 het volgende:
(oja, natuurlijk moet ik me als tank niet zelf gaan healen).
Luckyquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:46 schreef wickedweirdo het volgende:
omg! Firelands trash run getanked vanmiddag...
* wickedweirdo heeft nu een Obsidian Cleaver
Ik heb idd wel holy op mn nieuwe paladin, maar queue altijd als tank. Probeer holy Gear te verzamelen van quests, maar voordat ik een set had was ik in northrend en alle Gear enorm achterhaald.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:30 schreef Olment het volgende:
[..]
voor zover ikw eet kun je beste tot max lvl doen in 1 spec (pref tank/healer) en op 85 (of ander max lvl cap) pas dualspec gear gaan verzamelen.
Ik heb tijdens het levelen ook gear van 2 sets verzameld maar kwam te zitten met 2 halve sets
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:09 schreef Blistering het volgende:
Dan nog snap ik niet dat mensen vrijwillig die naam kiezen.
Ben blij dat ze ''EINDELIJK'' sota hebben gefixed dat je niet meer stampede roar kan gebruiken op die demo'squote:Op maandag 8 augustus 2011 20:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Voor het eerst weer eens pvp gedaan. Disc gespecced, wat gear van m'n BH runs gepakt.
Maar wat een kut bg's zijn dat met wagens en kastelen en deuren![]()
Werkelijk. Geef mij maar gewoon WSG of AB.
Die heb ik serieus al jaaaaren niet meer gezien. En als ik em zag dan was dat alleen in 51-60 brackets. Dan heb je ook echt een knetterlange AV gehadquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef TwyLight het volgende:
LOOOLLL alliance heeft ons net hard geowned in altarec valleyop het laatst hadden ze Ivus the Forest Lord
die facerollde even iedereen
enig idee wat de patch was/is?quote:
quote:
quote:Bug Fixes
- Using an instant cast spell right after a target dies should no longer re-target the dead target’s body.
- Using an ability immediately after switching targets should no longer affect the previous target.
- Resolved a movement error when jumping onto an object while experiencing a low frame rate.
- Mac: Fixed a bug preventing shift and mouse wheel commands from registering properly.
- Resolved issues that were causing client crashes near Beth’tilac in the Firelands.
- Disconnecting while riding as a passenger in a vehicle should no longer cause an error upon subsequent login.
- Entering a password with Japanese Hiragana selected as the keyboard type should no longer cause a crash.
- Resolved an issue that was causing the client to crash under certain conditions when minimizing the game client.
Items
- The tooltip color for heirloom items has been returned to gold.
Quests
- A move enforcement issue has been resolved that was affecting the death knight starting area quest Death Comes From on High.
- Tarecgosa's platform during the cutscene from Alignment (Elemental Bonds legendary quest) should now be visible before she lands on it.
Ja denk dat die zeker wel 50 minuten aan de gang was alquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die heb ik serieus al jaaaaren niet meer gezien. En als ik em zag dan was dat alleen in 51-60 brackets. Dan heb je ook echt een knetterlange AV gehad
quote:
Eindelijk!quote:- Using an instant cast spell right after a target dies should no longer re-target the dead target’s body.
- Using an ability immediately after switching targets should no longer affect the previous target.
Gisteren ook echt alleen maar idioten gehad met dungeons doen. Eerst gequeuend voor een random zandalari, kwam in ZA, maar na 2 minuten had ik dat wel gezien (ninjapullen, mensen die spontaan de andere kant oprennen etc). Maar goed, daarna opnieuw voor een random zandalari, kom ik weer in ZA, alweer zo'n kutgroepquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef Skillstorm het volgende:
In het begin van cataclysm viel het allemaal wel mee met PvE. Er waren nog mensen met verstand etc.
De paar keren dat ik tegenwoordig PvE doe zit het bomvol idioten en klootzakken.
Daarom doe ik alleen nog maar PvP.
Ik had tanken al bijna opgegeven omdat ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
werdt godverdomme tijd
als iets kut tankte was het wel dat je steeds een dooie targette
ik heb vanwege die bug een berg aan geflame mijn kant op gekregen als ik aggro verloorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik had tanken al bijna opgegeven omdat ik dacht dat het aan mij lag.
Klopt, ik verloor ook regelmatig threat omdat ik gewoon nog op een dode mob in stond te hakken terwijl de rest al bezig was met de andere mobs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb vanwege die bug een berg aan geflame mijn kant op gekregen als ik aggro verloor
Hm, op dode mobs inhakken heb ik nooit zo'n last van gehad, ik kijk nog altijd wel naar de healthbar van mn geselecteerde tegenstander, 't is alleen wat meer tabben altijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, ik verloor ook regelmatig threat omdat ik gewoon nog op een dode mob in stond te hakken terwijl de rest al bezig was met de andere mobs.
Ik ga het morgen weer eens proberen.
Ik als noob ben over het algemeen zo met mijn rotatie bezig dat ik dat nog wel eens vergeetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, op dode mobs inhakken heb ik nooit zo'n last van gehad, ik kijk nog altijd wel naar de healthbar van mn geselecteerde tegenstander, 't is alleen wat meer tabben altijd
ik blijf het proberenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, ik verloor ook regelmatig threat omdat ik gewoon nog op een dode mob in stond te hakken terwijl de rest al bezig was met de andere mobs.
Ik ga het morgen weer eens proberen.
WTFquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Respect voor de fire mage 2million dps over 10 seconde
je bedoelt met zo'n tabbard?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef TwyLight het volgende:
GVD, kan geen Undercity/Thunder Bluff etc. rep halen in TBC dungeons
dat is vanaf het begin al bekent gemaakt omdat je in TBC dungeons rep krijgt voor TBC factions. In alle andere krijg je dat niet op een paar na dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef TwyLight het volgende:
GVD, kan geen Undercity/Thunder Bluff etc. rep halen in TBC dungeons
Gewoon cloth kopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, ik was keihard aan het strijden voor Ambassador, krijg je dit geouwehoer
of wotlk instances doen. Of classic. Maar weet niet of je daar nog rep krijgt als je hoger level bent.quote:
wotlk wel volgens mij (kan me ergens vaag herinneren dat een kameraad van me zijn tabbard aan deed als we een skadi mountrun deden)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
of wotlk instances doen. Of classic. Maar weet niet of je daar nog rep krijgt als je hoger level bent.
same, ik was toen ongeveer 3.5k gold kwijt per factionquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heb me toch een berg gold gespendeerd aan cloth kopen op de AH toendertijd
Hoe doe je dat eigenlijk? een Bot aanmaken. Ik wil zelf niet al dat vissen doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef TwyLight het volgende:
Kon dat nu maar, cloth inleveren. Er zitten genoeg bots op de server die honderden stacks op het AH zetten voor el cheapo
ik ga ervanuit dat het 3th party software is en geen aangepaste macro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? een Bot aanmaken. Ik wil zelf niet al dat vissen doen.
stuur anders gelijk een mail naar support@blizzard.com dat je een ban wil, bespaard je wat moeitequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? een Bot aanmaken. Ik wil zelf niet al dat vissen doen.
Gewoon lekker muziekje aan, of een serie aan zetten. zorg dat je je dobber kan zien en zorg dat je het kan horen als je wat vangt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat het 3th party software is en geen aangepaste macro.
Fishen is leuker dan je denkt.
Fix een fishmaat, zorg voor een ts/vent om te praten, of leuke guildchat. Dan is het zo "klaar" en vang je ongeveer 5 stacks per uur (uit pools dan)
Je beweert net de de AH overspoeld wordt met goedkope waar van bots, en nu beweer je dat blizzard ze er zo tussenuit haalt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
stuur anders gelijk een mail naar support@blizzard.com dat je een ban wil, bespaard je wat moeite
Best logisch, natuurlijk zijn er overal bots voor, maar of het slim is om ze te gebruiken is een 2e. Je kunt als je een bot gebruikt maaaanden geen problemen hebben, maar het kan ook na een half uur al voorbij zijn met een ban op je battlenet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je beweert net de de AH overspoeld wordt met goedkope waar van bots, en nu beweer je dat blizzard ze er zo tussenuit haalt?
Wat is het nou?
Dat helpt inderdaad heel erg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat het 3th party software is en geen aangepaste macro.
Fishen is leuker dan je denkt.
Fix een fishmaat, zorg voor een ts/vent om te praten, of leuke guildchat. Dan is het zo "klaar" en vang je ongeveer 5 stacks per uur (uit pools dan)
te laat mijn heer te laat..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad heel erg.
Wat ik ook vaak doe is m'n laptop erbij pakken en een serie of film aanzetten. Dan op mijn pc het geluid iets harder zodat ik die splashes hoor wanneer ik beet heb. Gewoon lekker vissen, muis op de dobber zetten en bij een splash klikken. Opnieuw inwerpen, muis goedzetten en weer verder kijken naar de serie.
Waarom zouden dat bots zijn? Ik ben met mijn warrior nu op 48, en ik heb ondertussen al zo'n 200 stacks van allerlei soorten cloth op de AH gezet, puur alleen wat ik geloot heb uit dungeons, komt geen bot aan te pasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef TwyLight het volgende:
Kon dat nu maar, cloth inleveren. Er zitten genoeg bots op de server die honderden stacks op het AH zetten voor el cheapo
Beste Fishbot atm. Enige manier waarop je gepakt kan worden is als iemand report ect. Mensen die ik ken die het gebruiken zijn iig nog nooit gebanned geweest door het gebruik van Pirox fishbotquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
is die bot voor gewoon fishen in ocean of ook voor pools?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Chau het volgende:
[..]
Beste Fishbot atm. Enige manier waarop je gepakt kan worden is als iemand report ect. Mensen die ik ken die het gebruiken zijn iig nog nooit gebanned geweest door het gebruik van Pirox fishbot
/edit/
Ohja indien het verboden is moet je de link maar verwijderen.
Voor alles waar je kunt vissen, werd vaak gebruikt in Dalaran door mensen voor de coin achievs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef Olment het volgende:
[..]
is die bot voor gewoon fishen in ocean of ook voor pools?
Als er elke dag honderden stacks op het AH gezet worden door spelers met vage namen weet ik genoegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Waarom zouden dat bots zijn? Ik ben met mijn warrior nu op 48, en ik heb ondertussen al zo'n 200 stacks van allerlei soorten cloth op de AH gezet, puur alleen wat ik geloot heb uit dungeons, komt geen bot aan te pas
Ik koop ores ook altijd van dezelfde persoon, smijt opeens iets van 200 stacks elementium ore erop voor 20g p/s. Koop telkens direct alles op, gebruik de helft en gooi de rest erweer op voor 26ish goldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als er elke dag honderden stacks op het AH gezet worden door spelers met vage namen weet ik genoegbovendien zie ik ze regelmatig in Uldum
dat vind ik dus ook zielig, dat mensen er een addon voor nodig hebben voor een achivement. Ik heb hem gewoon zelf gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef Chau het volgende:
[..]
Voor alles waar je kunt vissen, werd vaak gebruikt in Dalaran door mensen voor de coin achievs.
Hij flikkert gewoon de dobber erin en loot als die iets te pakken heeft.
same, maar om bv de fish te vangen voor het 90stat feast, is het wel makkelijk om gewoon in de ocean te gaan fishen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook zielig, dat mensen er een addon voor nodig hebben voor een achivement. Ik heb hem gewoon zelf gehaald.
20-26gquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik koop ores ook altijd van dezelfde persoon, smijt opeens iets van 200 stacks elementium ore erop voor 20g p/s. Koop telkens direct alles op, gebruik de helft en gooi de rest erweer op voor 26ish gold
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef Olment het volgende:
Trouwens, ik krijg behoorlijk vaak van dit soort emailtjes, kan ik er iets tegen doen?Als spam markeren, doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik krijg het op mijn hotmail adres, terwijl ik wow met mijn gmail adresquote:
Dan nog, gewoon aangeven dat het spam is, wordt het hopelijk vanzelf minder (omdat je zo die filter kan voeden die daaar op checked)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:01 schreef Olment het volgende:
[..]
ik krijg het op mijn hotmail adres, terwijl ik wow met mijn gmail adres
net gedaan, werd verstuurt vanaf een adres of 3/4. Hopelijk ben ik er snel vanaf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dan nog, gewoon aangeven dat het spam is, wordt het hopelijk vanzelf minder (omdat je zo die filter kan voeden die daaar op checked)
Verander een van je specs naar holy, en schrijf je huidige spec ergens op, en bewaar de gear van die spec, klaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik wil nu echt triple spec, wil holy gaan spelen :c
idd, je kunt nooit genoeg screenshots hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik altijd doe is ff screenshot van talent scherm, glyph scherm en m'n actionbars.
Idd mooie scores, wij hadden zo toch E WINNERS (multi glad pvp guild) verloren in RBG met 1590/1600. Ze liepen iets voor en addon gaf aan dat wij wonnen met 3-1 bases. Cappen ze echt net op tijd 1 base en verliezen we. Gewoon omdat 1 persoon gesapped was en het nodig vond ons te informeren. Roept die 2sec voor de cap dat hij in een CC zit. Direct eruit gekicked en vervangen, foutje is niet zo erg maar een base cap is 8sec dus gewoon 6sec niet zitten opletten..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:53 schreef TwyLight het volgende:
Damn, spannende bg net
[ afbeelding ]
dan had ally weer 3 bases, dan wij weer. Het eindigde ook echt op 1600 -1570 ofzoleuk zulke bg's
Mja, gewoon spelen wat je leuk vindt I guess, maar arcane & frost is lekker dingen 2 shotten tijdens het levellen.quote:
Wat is de naam van die Glyp ??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:50 schreef Olment het volgende:
Ik weet niet of jullie de glyph van een shaman kennen dat die nu Lightning Bolt kan casten while moving.
Ben er gister achter gekomen dat dit ook werkt tijdens looten. Casten --> looten --> kill op volgende target.
http://www.wowhead.com/spell=55453quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat is de naam van die Glyp ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |