Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Quel'Thalasquote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
[WOW #346] Waar pl4kkie geen inspiratie heeft!quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef pl4kkie het volgende:
Heb helaas geen inspiratie voor een nieuwe TT![]()
Meh naam topics. En dan al helemaal over mezelf. Nee dankjequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
[WOW #346] Waar pl4kkie geen inspiratie heeft!
Moet ik hem dan kopieeren uit de wiki ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:53 schreef trance_fan het volgende:
jongens ik heb wat geprobeerd met de OP. als het goed is zitten alle chars nu achter een spoiler window. weet alleen niet zeker of het gaat werken.
wil pl4kkie even de op opnieuw posten
quote:
Ja, was bijna alsof ik het verkeerde topic had geopend.quote:
Je mag jezelf toevoegen. link onderin de OPquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:53 schreef Knuxie het volgende:
Mijn chars:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knuxx/
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knucklezz/
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knuxie/
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/knucklezz
Leveling:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knucks/
Hoi btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:48 schreef Rikketik het volgende:
Kut OP! Ik zag dat er een nieuw topic was, hing mijn scrollwiel los in mijn muis, gaf er een zwaai aan... en schoot meteen veel te ver door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:58 schreef wickedweirdo het volgende:
iemand van jullie die een heroic wil doen ofzo?
http://eu.battle.net/wow/en/character/magtheridon/luminos/simple
edit: pm voor real-id
Ja, nou weten we het wel hoor.quote:
Gisteren een solo-karakter begonnen. Ook male draenei.quote:
gz met majordomoquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:53 schreef Knuxie het volgende:
Mijn chars:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knuxx/
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knucklezz/
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knuxie/
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/knucklezz
Leveling:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/knucks/
Hoi btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, verdomme. Gelukkig maar een paar minuutjes. Tijdens wotlk is het ooit weleens een tijdje half uur/ uur queue geweest.quote:
ongeveer een half jaar voor dat cata uitkwam was het bijna elke avond raak op Outland. De eerste 4 weken na dat cata uitkwam was het elke avond ongeveer 1 1/2 uur in de queue. Toen was het gewoon als je thuiskwam van werk/school moest je gelijk je pc aanzetten en wow opstarten anders kon je heel lang in de queue staan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Gelukkig maar een paar minuutjes. Tijdens wotlk is het ooit weleens een tijdje half uur/ uur queue geweest.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
gz met majordomoWelkom, je bent wel lekker consistent in je namen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Khad ook een wowdipje, vooral omdat onze horde side helemaal leeg liep en meh en iedereen kende elkaar, allemaal kleine guilds en geneuzel. Nu speel ik op alliance () maar tis daar wel leuker! Geen char transfer, gewoon van scratch. Zit nu wel in een beetje te serieuze guild. Geen smileys gebruiken, das best heul moeilijk. -.-
Nagrand is het enige landje dat ik leuk vind...quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:25 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Outland op hoger level is best leuk. Nagrand en verder vind ik toch redelijk vermakend. Vroeger was het nog erger, toen hadden we geen flying mount tot level 70.
Ik heb ook een male draenei hoorquote:
Ja maar wat moet je anders met dit kutweerquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:40 schreef Skillstorm het volgende:
Shit, ik ben deze vakantie wel aan het no-lifen geweest zeg.
Ja ach, soms heb je van die idioten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:47 schreef Blistering het volgende:
Wat is dat voor een idioot iets dat je afk mensen niet kunt kicken? Zo'n mongolen DK gaat midden in een ZA run afk, en allemaal hebben we ''you can not initiate more party kicks'' maar ondertussen kunnen we ook niet requeuen (tank ging al weg) omdat die mongool er niet is.
Fucking hell, pauper Blizzard.
Het verschil is alleen dat jullie wel van die idioot afkonden en wij nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ach, soms heb je van die idioten.
wij hadden gisteren een hunter die ineens ging rondrennen door ZA en daarna bij de boss niet wilde luisteren (4wipes)
hunter gekickt, nieuwe DPS, boss in 1 keer down incl de rest van de bosses
Dat is niet te vergelijken, dat is standaardquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef lipjes het volgende:
Ja ach, soms heb je van die idioten.
wij hadden gisteren een hunter die ineens ging rondrennen door ZA en daarna bij de boss niet wilde luisteren (4wipes)
hunter gekickt, nieuwe DPS, boss in 1 keer down incl de rest van de bosses
Mja, dit slaat gewoon he-le-maal nergens op. Natuurlijk ook net op dat ene zeldzame moment dat healers een exotic bag krijgen dat ik zo'n mongool in m'n groep krijg. Nu dus al 10 minuten aan het wachten, en nog altijd is die kneus afk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken, dat is standaard
Blistering, ik begrijp niets van die kick-rules! Soms kan je iemand direct kicken, soms niet-nooit whatever. Heb je een leuke groep, wil je daarmee meer heroics doen, wil er 1 niet, maar verlaat de groep ook niet met als gevolg dat je dus niet verder kan en diegene kan je ook niet meer kicken want de heroic is al klaar
het leukste was nog wel dat onze dungeon guide zelfs na 3 wipes nog vriendelijk tegen hem wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat jullie wel van die idioot afkonden en wij niet.
dat is dan toch zijn probleem?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik begin als healer ook een broertje dood te krijgen aan mensen die schijnbaar als enige doel hebben om continue te rennen in instances. Gisteren had ik amper tijd om questitems op te pikken. De tank had de dungeon al gedaan en vond het ontzettend leuk om toch maar continue door te rennen ondanks verzoeken van mijn kant om even te wachten omdat ik nog bepaalde items moest hebben. Je had hem moeten horen toen hij dood ging omdat ik dus maar gewoon de benodigde items oppakte en hij dus al een stuk verder als mij was
Het healen ging verder primaquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat is dan toch zijn probleem?
Ik ben zelf tank en rushte gisteren ook snel door ZA heen, maar zag dat de healer het prima aankon.
Zodra ik merk dat de healer wat problemen heeft dan doen we het gewoon wat rustiger aan
zelfde verhaal als de hunter van ons van gisteren dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het healen ging verder prima. Maar ik wil graag wat tijd om items op te pikken als ik nadrukkelijk verzoek om even wat rust. Maar lezen is schijnbaar moeilijk tegenwoordig.
Hier is er nog een om te lachenquote:
Is het niet dat je pas op 80 naar Hyjal kan? Ipv op ..8 zoals vorige expansions.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef Anakin24 het volgende:
overigens is het queuen als dps in de ochtend een onbegonnen zaak merkte ik:P
stond 14 min in de queue en nog niks
Ben maar weer gaan tankennog 4 barretjes en dan zu Hyjal
http://eu.battle.net/wow/(...)t/anagratos/advanced
Hyjal is pas vanaf 80 (dan staat in ieder geval pas die quest om er naartoe te gaan op het bord), 78-80 is icecrown in northrend om te levellen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Anakin24 het volgende:
hoop het niet eigenlijk.. ben da hele northrend al weer redelijk beu
quote:We’re making a number of hotfixes to address use of the Dungeon Finder and vote kick tools. The following hotfixes will require realm restarts to implement, which are likely to be next Tuesday’s weekly maintenance.
• Players who are outside a dungeon for more than a few minutes are now immediately able to be kicked.
• If queuing as a group with a tank or healer, and the tank or healer drops group (or is kicked) soon after joining, those that queued with them will also be removed from the dungeon.
• If three or more players group queue with each other it will require an additional vote for them to kick anyone they did not group queue with.
• If a group queue of 4 kicks the one person that they did not group queue with they will each receive a more severe penalty to their ability to initiate future kicks.
• If someone initiates a vote kick for someone they group queued with they will not incur a penalty to their ability to initiate future kicks.
With these changes we hope to reduce some undesirable behavior and annoyances, and encourage greater patience when using the Dungeon Finder. In addition, keep in mind that both initiating and agreeing to vote kick have always carried the same weight to your ability to kick in the future. It's always best to save your votes for when it really counts to ensure your ability to kick is available when it does.
We’ll of course be watching how these changes work to improve these systems, and always appreciate your feedback.
Pff hoe doe je dat? Ik heb daar dus nooit zin inquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eerste (nieuwe) 2 setsbonus is eindelijk equiped!
(Had in het begin heel weinig zin in dungeons, dus haalde mijn cap zelden tot nooit!
Nu ik meer raid wel!)
dat klopt niet. Ik ben wel is geleaved met een maatje als tank, maar hij werd nooit gekicked of removed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:41 schreef lipjes het volgende:
• If queuing as a group with a tank or healer, and the tank or healer drops group (or is kicked) soon after joining, those that queued with them will also be removed from the dungeon.
wait... whaaaaaaaaaaat
Zoals ik zeg. Ik doe bijna geen dungeons meer. Zul Aman en Zul Gurub komen nu al mijn neus uit!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Pff hoe doe je dat? Ik heb daar dus nooit zin in
gebeurd alleen als je het heel snel doet, dus bv een random dungeon joinen maar hij staat je niet aan en je leaved gelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dat klopt niet. Ik ben wel is geleaved met een maatje als tank, maar hij werd nooit gekicked of removed.
Meestal weet je het al meteen als je een dungeon binnen komt, er is niet eens tijd om te groeten of te respeccen. meteen naar de eerste mob toe rennen en aan de slag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:05 schreef Anakin24 het volgende:
Ik zat me ook gruwelijk te irriteren vrijdagavond... 2 of 3 keer een groepje gehad met en tank hunter... naja. zo'n achterlijke gogogo mongool die non stop zit te pullen en loopt te bleren dat ik maar op moet schieten?! in draktharon kwam ik die figuur tegen, en in gundrak (normal)
Ik heb het 2 minuten aangekeken.. maar toen ie na trollgore ook die andere mutsboss begon te pullen terwijl ik nog rustig daarheen aan het hobbelen was heb ik m'n excuses aangeboden aan de healer en maar geleaved.
Overigens had ik hetzelf zaterdag met zo'n dk gogogo-want-ik-heb-geen tijd figuur.
De bedoeling is dat je lekker relaxed als een leuk groepje instances gaat doen zonder stress en snelsnelsnel want ik moet morgen lvl85 zijn?
Persoonlijk ben ik wel een voorstander van rushen door dungeons.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Anakin24 het volgende:
is ook altijd heel handig he, instance inkomen en meteen gaan rennen.
zeker als de healer nog in dps spec + gear staat
of gogogo gasten die al beginnen te pullen als je als tank nog in dps spec + gear staat (samen met de healer)
en verder het groeten... hi, any quest zijn de standaard dingen die ik meemaak
of gogogo. omg noob dk tank.
dat soort onzin
Herkenbaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb juist totaal geen zin meer in valor cap. Heb m'n main nadat ik de molten front dailies heb afgerond ook niet meer aangeraakt en ben voor de verandering een alliance paladin gaan rollen op een andere realm.
Nu eigenlijk al twee weken niet ingelogd op m'n mainrealm.
Dat is een hele goede investeringquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:51 schreef Olment het volgende:
Paar dagen geleden voor 900g van een gast een Guild gekocht met 4 tabs =D![]()
Nu kan ik eindelijk al mijn zooi kwijt. (wel gelijk een 5e tab bij moeten kopen ^^)
lvl 1quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:46 schreef Mercy het volgende:
[..]
Dat is een hele goede investeringmet vier tabs kost ie nl al rond de 10.000G.
Welk lvl had deze guild dan eigenlijk ?
want vanaf 10 kan je volgens mij pas 5e tab erbij kopen of zoiets.
Dan is het nog een koopjequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:47 schreef Olment het volgende:
[..]
lvl 1
Voor zover ik weet kun je de eerste 6 tabs zo kopen, maar 7 en 8 nog niet.
i know the feeling. Ben maar aan pvpen op me shaman. In 3 dagen full vici gear gehaald. Ben nu bezig met arena's. Nog ff volhouden totdat gears of war 3 uitkomt en D3quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Herkenbaar. Valor cap halen op meerdere chars ben ik ook mee gestopt, gebruik m'n ''main'' DK enkel nog om archaeology te doen als ik zin heb, beetje geld te maken of eventueel wat achievements te fixen. Voor de rest speel ik alleen maar op m'n paladin, en die begin ik ook al zat te worden
.
Dus een beetje charhoppen, dungeon hier, dungeon daar. Zal wel niet lang meer duren voor ik m'n subscription cancel.
Idd, ben blij dat mail met items tussen je eigen chars ook instant is. Ik heb namelijk een lvl 1 die alles in de guildbank kan en mijn main zit in een lvl 25 guild. (ik mis die instant mail tussen guildies best wel op die lvl 1 guildquote:
ben ik ook mee bezig gewest, een guild trainenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd, ben blij dat mail met items tussen je eigen chars ook instant is. Ik heb namelijk een lvl 1 die alles in de guildbank kan en mijn main zit in een lvl 25 guild. (ik mis die instant mail tussen guildies best wel op die lvl 1 guild)
En misschien ga ik die guild trainen.
Ik gebruik hem alleen om troep waardevolle spulletjes en goud uit te wisselenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd, ben blij dat mail met items tussen je eigen chars ook instant is. Ik heb namelijk een lvl 1 die alles in de guildbank kan en mijn main zit in een lvl 25 guild. (ik mis die instant mail tussen guildies best wel op die lvl 1 guild)
En misschien ga ik die guild trainen.
same, ding zit helemaal vol met leathers, flasks, food, gems, cloth, herbs enz (wel allemaal cata crap en geen lowbie stuff:P)quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:35 schreef Mercy het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen om troep waardevolle spulletjes en goud uit te wisselen
Komt omdat je waarschijnlijk dus geen goede pve gear hebt omdat je het nooit doet en dus in normale of heroic cataclysm dungeons terecht komt. Daar zitten mongolen jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef Skillstorm het volgende:
In het begin van cataclysm viel het allemaal wel mee met PvE. Er waren nog mensen met verstand etc.
De paar keren dat ik tegenwoordig PvE doe zit het bomvol idioten en klootzakken.
Daarom doe ik alleen nog maar PvP.
als mij dit gebeurt dan focus ik me meer op jou (in dit geval). Earthshield + meeste healing,, tank zoekt het dan maar uitquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:33 schreef Marco001 het volgende:
Lol, net een noob tank zeg in een random dungeon: had allemaal int en ag gear, kon absoluut gene aggro houden(zelfs met normale shots trok ik mobs bij hem weg.. XD ) Oh, en een boss tanken lukjte hem al helemaal niet, ook al stond ik alleen maar stil(had alle thread..)
nderdaad.. Ik bedoel, als zelfs een Hunter zonder gebruik van spells al beter tankt als de tank... (was trouwens een lvl 39..)quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:43 schreef Olment het volgende:
[..]
als mij dit gebeurt dan focus ik me meer op jou (in dit geval). Earthshield + meeste healing,, tank zoekt het dan maar uit
Mooiste is dan nog als de tank gaat huilen dat je je dps moet controllen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nderdaad.. Ik bedoel, als zelfs een Hunter zonder gebruik van spells al beter tankt als de tank... (was trouwens een lvl 39..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |