abonnement Unibet Coolblue
pi_100425644

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost d.m.v. de knop 'open nieuw deel'. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
No. I'm not part of the show.
pi_100425797
Laatste post:

Hallo, ik heb een jaar of 8 terug ergens gewerkt en daar stonden wat mp3 bestanden op de server. Daar zat dus een band / zanger tussen die redelijk bekend is volgens mij maar ik kan niet op zijn naam komen. Hij zingt in één van die liedjes over de duivel en god die schaken spelen oid. Het is volgens mij niet Billy Joel maar ik weet niet zeker. Weet iemand welk nummer dit is? Ik heb al gezocht op lyrics maar kon het niet vinden. Het is een beetje rustige pop / rock muziek. Meer weet ik helaas niet.

quote:
No. I'm not part of the show.
pi_100425910
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 15:57 schreef Cylvia het volgende:
Laatste post:

Hallo, ik heb een jaar of 8 terug ergens gewerkt en daar stonden wat mp3 bestanden op de server. Daar zat dus een band / zanger tussen die redelijk bekend is volgens mij maar ik kan niet op zijn naam komen. Hij zingt in één van die liedjes over de duivel en god die schaken spelen oid. Het is volgens mij niet Billy Joel maar ik weet niet zeker. Weet iemand welk nummer dit is? Ik heb al gezocht op lyrics maar kon het niet vinden. Het is een beetje rustige pop / rock muziek. Meer weet ik helaas niet.

[..]

Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zondag 7 augustus 2011 @ 17:51:58 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_100428206
Ik zoek een liedje waarin de zanger steeds een andere zin zingt, waarbij het publiek na iedere zin "rapapa rapapa" zingt. Ik heb m ergens gehoord in het Limburgs, maar ik weet niet of dat het origineel is. Bedankt voor jullie aandacht. :D
pi_100428452
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:51 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek een liedje waarin de zanger steeds een andere zin zingt, waarbij het publiek na iedere zin "rapapa rapapa" zingt. Ik heb m ergens gehoord in het Limburgs, maar ik weet niet of dat het origineel is. Bedankt voor jullie aandacht. :D
Wilde gok hoor, maar limburg-carnaval-rapapa....
No. I'm not part of the show.
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:00:52 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_100428507
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Cylvia het volgende:

[..]

Wilde gok hoor, maar limburg-carnaval-rapapa....
Nee dat is m niet, het is geen variatie op dat nummer ook, maar toch bedankt.
pi_100428647
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:00 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nee dat is m niet, het is geen variatie op dat nummer ook, maar toch bedankt.
Laatste gok dan:
No. I'm not part of the show.
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:06:36 #8
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_100428680
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef Cylvia het volgende:

[..]

Laatste gok dan:
Oeh gaaaf ja dat is 'm!!! :D Bedankt!
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:17:58 #9
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_100429062
Ik zoek ook een soort feest/carnavalsnummer.
Gaat over kikkers of over kangoeroes ofzo.
Ze springen wéér in het rond, ze gaan van ........................................
en dan het refrein:
JA-LA-LA-LA-LA-LA
JALALALALALA
JALALA LAA LAA LAA LAA LAA LAA LAA LAA LAA
JALALA LAA LAA LAA
JALALA LAA LAA LAA
Ik geef hem je morgen wel terug.
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:20:17 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_100429133
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik zoek ook een soort feest/carnavalsnummer.
Gaat over kikkers of over kangoeroes ofzo.
Ze springen wéér in het rond, ze gaan van ........................................
en dan het refrein:
JA-LA-LA-LA-LA-LA
JALALALALALA
JALALA LAA LAA LAA LAA LAA LAA LAA LAA LAA
JALALA LAA LAA LAA
JALALA LAA LAA LAA
Deze?
pi_100429405
Er is zo'n oud trance nummer en in die videoclip zie je een camera door gebieden gaan.

Het is niet american natives!
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:33:09 #12
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_100429528
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
Er is zo'n oud trance nummer en in die videoclip zie je een camera door gebieden gaan.

Het is niet american natives!
Deze?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_100430976
quote:
`
Nee dat is hem ook niet helaas ;(
pi_100431398
Ik zoek een dance-achtig nummer dat 5 tot 10 jaar geleden een hitje was op de muziekzenders. Het refrein ging van 'in the beginninnnnnnng (en dan wat niet te verstane woorden)' tweemaal, en daarna van die oehoehoehoehoehoehoe-kreten, alles gezongen door een vrouw.

In de clip zie je een vrouw die danst met op de achtergrond steden en gebieden, zoals een kruispunt in de nacht versneld afgespeeld. Doet een beetje denken aan Madonna - Ray of light: http://www.dailymotion.co(...)a-ray-of-light_music

Ik dacht dus dat de titel 'in the beginning' was, maar daar kan ik niks op vinden.
Anybody? :)
  zondag 7 augustus 2011 @ 19:40:46 #15
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_100431562
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:21 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

`
Nee dat is hem ook niet helaas ;(

of

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_100431683
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
Er is zo'n oud trance nummer en in die videoclip zie je een camera door gebieden gaan.

Het is niet american natives!
pi_100431857
Ik zoek het nummer in dit filmpje, Shazam geeft 'm niet.

pi_100431975
Alle bovenstaande zijn ze ook niet.
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:00:05 #19
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_100432306
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:49 schreef einschtein het volgende:
Ik zoek het nummer in dit filmpje, Shazam geeft 'm niet.

Da Hool - Meet Her At The Love Parade
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_100434654
Zoek een dance nummer laat jaren 80/ begin '90, Stond op een move the house cd.
Begint met een mannenstem die zingt: Oeh the things that bring the smile on their faces (zoiets)
Die zin 2 of 3 keer, dan word dat stuk weggedraaid en begint het dance nummer..
Iemand?
No. I'm not part of the show.
pi_100440226
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef donroyco het volgende:

[..]

Da Hool - Meet Her At The Love Parade
Jep, dat is hem. Thaaanks! :*
pi_100440396
Ik zoek een house/dance nummer die ik in Kroatië heb gehoord maar die vast ook wel hier bekend is. Heb m daar een paar keer gehoord dus neem aan dat die redelijk nieuw is / van dit jaar.
Probleem is dat die stem in het liedje redelijk hoog was dus ik de tekst niet echt goed kon verstaan.

Is een hoge vrouwen stem en enige wat ik er van kan maken (zonder zekerheid):
Oooh boy, not gonna give you up ohohoooh

Zoek maar niet op de tekst want ben daar dus eigenlijk niet zeker over, was een catchy nummer maar kan m nergens in de huidige hitlijsten vinden. Iemand een idee?
pi_100441379
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef hatsjoe91 het volgende:
Ik zoek een house/dance nummer die ik in Kroatië heb gehoord maar die vast ook wel hier bekend is. Heb m daar een paar keer gehoord dus neem aan dat die redelijk nieuw is / van dit jaar.
Probleem is dat die stem in het liedje redelijk hoog was dus ik de tekst niet echt goed kon verstaan.

Is een hoge vrouwen stem en enige wat ik er van kan maken (zonder zekerheid):
Oooh boy, not gonna give you up ohohoooh

Zoek maar niet op de tekst want ben daar dus eigenlijk niet zeker over, was een catchy nummer maar kan m nergens in de huidige hitlijsten vinden. Iemand een idee?
Is het toevallig; Bingo Players - Cry (Just a little)?
pi_100442041
Sticky.
full stops and exclamation marks
  maandag 8 augustus 2011 @ 01:09:10 #25
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_100447968
Ik ben nieuw hier dus dit is vast al eens gepost, maar voor die enkeling die het nog niet wist:

http://getandroidstuff.com/soundhound-android-download-v220a/
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')