Ik had hem gelijk geopendquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:42 schreef Tegan het volgende:
Owja, het duurde best lang. Maar ik was het f5en zat.
En dan wacht je maar tot ik me opofferquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel voor het topic om dicht te gaan...
Vrouwen die zich opofferen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan wacht je maar tot ik me opoffer
Nee, daar ken ik je al te goed voor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:53 schreef Tegan het volgende:
Je dacht toch niet dat ik moeite ging doen.
Zoek maar een goed Youtube-muziekje, dan rip ik hem wel even voor jequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik weet echt allemaal niet hoe dat werkt
Ik doe alleen dingen die me opgedragen worden. Mits ze redelijk zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar ken ik je al te goed voor.
Dan draag ik je bij deze op je definitie van 'redelijk' eens flink te verruimen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe alleen dingen die me opgedragen worden. Mits ze redelijk zijn.
Dat is geen redelijke opdracht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan draag ik je bij deze op je definitie van 'redelijk' eens flink te verruimen.
Ik ook alleen totdat ik een fornuis hebquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik haal nooit wat voor mezelf. Raar is dat.
Jammer...quote:
Durumquote:
Ik weet gewoon precies wat jij nodig hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:07 schreef Tegan het volgende:
Hoe tof. Daar had ik ook het meeste zin in
.
Nu heb ik er ook wel zin in.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:07 schreef Tegan het volgende:
Hoe tof. Daar had ik ook het meeste zin in
.
Badjas, niks aan verder, en natte, loszittende haren.quote:
Mijn haar is nog wel nat van de douchequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Badjas, niks aan verder, en natte, loszittende haren.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:27 schreef Tegan het volgende:
Mijn haar is nog wel nat van de douche. De rest klopt nog niet.
Voor wie niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alleen een te korte badjas. Dus dat werkt niet!
Dan bezorg ik wel wat anders voor de gelegenheid. Dus uit die kleding en aan die badjas.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:35 schreef Tegan het volgende:
Ja, als jij de bezorger was was het een ander verhaal...
Het was geloofwaardiger geweest als je mijn adres wist.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bezorg ik wel wat anders voor de gelegenheid. Dus uit die kleding en aan die badjas.
Die geef je toch door bij de bestelling. Dus zeg maar wat je wil hebben van mi.?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:52 schreef Tegan het volgende:
Het was geloofwaardiger geweest als je mijn adres wist.
Ik zeg al niks meer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:07 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nu al eten, dus nu ben ik al verzadigd voorlopig.
Het ruikt echt heerlijk.quote:
Bij ons begint de plensbui NU.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:42 schreef Q. het volgende:
Zo, heerlijk stuk gefietst door de bossen.En net een minuut voor de plensbui thuis.
![]()
[/twitter]
Gelukkig heb ik geen honger meer anders werd ik boos!quote:
Okee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef Tegan het volgende:
Volgende keer moeten jullie me even tegenhouden als ik weer eten bestel. Dat het niet teveel is enzo.
Daar weet ik wel raad mee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig heb ik geen honger meer anders werd ik boos!
Voor mij is koken hetzelfde als vrouwen. Het vraagt om kennis en vaardigheden om ze goed en lekker klaar te maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Tegan het volgende:
En mijn zelfgemaakte eten is toch beter dan jouwe.
Gelukkig kan jij, volgens jou zeggen, wel goed koken gelukkig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:32 schreef Tegan het volgende:
Maar niet dezelfde kennis en vaardigheden.
Vrouwen klaarmaken heb ik nog geen ervaring mee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij, volgens jou zeggen, wel goed koken gelukkig.
Wel ambities op dat vlak, gezien de 'nog'?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:34 schreef Tegan het volgende:
Vrouwen klaarmaken heb ik nog geen ervaring mee.
Nouja, als het een enorm toffe vrouw is dan zie ik me dat nog wel doen. Ik val op karakter niet geslacht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel ambities op dat vlak, gezien de 'nog'?
Dan masturbeer jij waarschijnlijk de hele dag door of niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:39 schreef Tegan het volgende:
Nouja, als het een enorm toffe vrouw is dan zie ik me dat nog wel doen. Ik val op karakter niet geslacht.
Voor zover de complimentjes...quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:47 schreef Tegan het volgende:
Die logica volg ik niet.
Owja, ik ben niet zo tof hoor.
Ah, geen dubbelzinnige praat vandaag hier? Dan ga ik mij elders vermaken.quote:
Hoi.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:01 schreef Tegan het volgende:
Shit, ik heb Air weggejaagd. Dan moet een andere lurker maar komen posten. Ja, ik heb het tegen jou
.
Waarquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Never mind ik ga al naar Much Ado About Nothing. Die bijna drie uur duurt.
Nu gaat CL je bespringen.quote:
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Much_Ado_About_Nothingquote:Much Ado About Nothing is a comedy by William Shakespeare about two pairs of lovers, Benedick and Beatrice, and Claudio and Hero.
Benedick and Beatrice are engaged in a "merry war"; they both talk a mile a minute and proclaim their scorn for love, marriage, and each other. In contrast, Claudio and Hero are sweet young people who are rendered practically speechless by their love for one another. By means of "noting" (which sounds the same as "nothing," and which is gossip, rumour, and overhearing), Benedick and Beatrice are tricked into confessing their love for each other, and Claudio is tricked into rejecting Hero at the altar. However, Dogberry, a Constable who is a master of malapropisms, discovers the evil trickery of the villain, the bastard Don John. In the end, Don John is captured and everyone else joins in a dance celebrating the marriages of the two couples.
Londen baby.quote:
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:
Ik kan mijzelf toch niet in de hand houden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef Tegan het volgende:
Ah, het was niet mijn intentie om je weg te jagen hoor![]()
.
Laat ze zelf zooi meenemen, veel makkelijker.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Tegan het volgende:
Ik geef zo'n party voor 12 mensen, maar hoeveel eten en drinken moet je dan in godsnaam kopen
. Een fles pp?
Nee, dat is stom!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat ze zelf zooi meenemen, veel makkelijker.
Dat hangt van het zuiperdsgehalte af. Zijn die erbij, dan kom je daar wel aan. Anders is het te veel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Tegan het volgende:
Ik geef zo'n party voor 12 mensen, maar hoeveel eten en drinken moet je dan in godsnaam kopen
. Een fles pp?
Ok, in dat geval mag je wel doorgaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf toch niet in de hand houden.
Jij hebt Q. al.quote:
Ik denk dat er maar drie aan de alcohol gaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van het zuiperdsgehalte af. Zijn die erbij, dan kom je daar wel aan. Anders is het te veel.
Dat valt buiten jouw definitie van redelijkheid.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Maar dan ben jij weg. Hoe kan ik het ooit goedmaken
?
Damn. Goodbye danquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt buiten jouw definitie van redelijkheid.
We? Voor de anderen post ik gewoon mee hoor.quote:
Ook niet minder waarschijnlijk.quote:
Ik ga het niet meer tegen jou doen.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:05 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig kan jij je niet zo goed aan je woord houden.
Over twee weekjes ga ik die weer op LL zien.quote:
Is tof!quote:
Ben je nu pissed?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
Dit is een goed nummer als ik pissed ben.
Gooi es een leuk onderwerp op dan.quote:
Sfeer, veel muziek, lekker eten, leuke mensen, tenminste, wel de mensen met wie ik ga.quote:
Lowlands is wel typisch zo'n festival waar je niet voor de bands naar toe gaat, als je grote namen wil zien moet je maar naar een sfeerloos kut-festival als Pinkpop gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Heerlijk die modder, in tenten slapen, niet douchen. Zwetende hippies. Alleen de bands is not enough.
Dit wordt mijn achtste keer Lowlands en ik heb maar één keer gehad dat het één grote modderbende was. Voor de rest altijd prima (festival)weer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Heerlijk die modder, in tenten slapen, niet douchen. Zwetende hippies. Alleen de bands is not enough.
quote:
Als er geen namen zijn, waarom ga je dan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Lowlands is wel typisch zo'n festival waar je niet voor de bands naar toe gaat, als je grote namen wil zien moet je maar naar een sfeerloos kut-festival als Pinkpop gaan.
Sfeer! Mensen! Feest!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als er geen namen zijn, waarom ga je dan.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef Q. het volgende:
Lowlands is wel typisch zo'n festival waar je niet voor de bands naar toe gaat, als je grote namen wil zien moet je maar naar een sfeerloos kut-festival als Pinkpop gaan.
Om voor 160 euro drie dagen op de camping te gaan zitten natuurlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Als er geen namen zijn, waarom ga je dan.
Toch jammer dat Elbow dit jaar in de Alpha staat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga juist naar Lowlands vanwege het gegeven dat er veel van die kleine bandjes zijn. En velen met mij.
Waarom Elbow bekijken als Amon Tobin Isam in de Bravo staat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:45 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat Elbow dit jaar in de Alpha staat.
Wie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom Elbow bekijken als Amon Tobin Isam in de Bravo staat.
Beetje jammer van de timing.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom Elbow bekijken als Amon Tobin Isam in de Bravo staat.
Oh ja, binnenkort ook weer Arcade Fire live.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
Ik ga liever naar 93845 concerten dan naar een festival. Waarom, don't know.
quote:
Heb je vrienden, familie die gaan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
LL lijkt me superleuk, vanwege de sfeer inderdaad. Nooit geweest hoor, ik neem het me elk jaar voor maar het komt er steeds niet van.
Zou je daarbij kunnen aansluiten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Ja, mijn beste vriend gaat elk jaar met zijn vriendengroep.
Uiteraard, ik ben al tien jaar meer dan welkom. Maar eerst wilde ik er graag heen, maar ging niet omdat de hygiene op zo'n festival me zo tegenstondquote:
Schoner dan LL wordt het niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Uiteraard, ik ben al tien jaar meer dan welkom. Maar eerst wilde ik er graag heen, maar ging niet omdat de hygiene op zo'n festival me zo tegenstond
En de afgelopen jaren wilde ik zelf niet vanwege Peuter.
Dat zegt iets over mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schoner dan LL wordt het niet.Zegt dat iets over jou, of heb je niemand waar je Peuter met een gerust hart kunt achterlaten?
Inmiddels zou je het wel aankunnen?quote:
Ja. Hij wordt ouder, ik word daar makkelijker in. Maar dan nog vind ik drie dagen lang. Niet voor hem, maar voor mij, ik mis hem snel.quote:
Moedergevoelens FTW!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
Ja. Hij wordt ouder, ik word daar makkelijker in. Maar dan nog vind ik drie dagen lang. Niet voor hem, maar voor mij, ik mis hem snel.
Vanaf welke leeftijd zou je een kind daar een plezier mee doen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
Dat zou echt fantastisch zijn! Volgend jaar gaan we samen naar Oerol, zo'n zin in.
Het is wel het kind van L-E hè?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd zou je een kind daar een plezier mee doen?
Vrij veel kindertheater etcetera hoor, tenminste, dat heb ik me laten vertellen. Ik ga met vrienden die ook hun zoon meenemen, schijnen heel veel mensen te doen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd zou je een kind daar een plezier mee doen?
Volgens mij adviseert de organisatie een leeftijd van een jaar of 14 of 16.quote:
Je ziet er redelijk wat kinderen rondhobbelen ja. Kindertheater heb ik daar nooit gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
Vrij veel kindertheater etcetera hoor, tenminste, dat heb ik me laten vertellen. Ik ga met vrienden die ook hun zoon meenemen, schijnen heel veel mensen te doen.
Nou, ik zal tegen die tijd het programma nog bekijken. Ik wil dan wel dat er voor hem ook leuke dingen te doen/zien zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet er redelijk wat kinderen rondhobbelen ja. Kindertheater heb ik daar nooit gezien.Niet specifiek iets bedoeld voor kinderen i.i.g.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij adviseert de organisatie een leeftijd van een jaar of 14 of 16.
Is het nu een adviesleeftijd of een minimumleeftijd ><.quote:HOE OUD MOET JE ZIJN OM LOWLANDS BINNEN TE KOMEN?
De minimum adviesleeftijd is 16 jaar. Let op: we schenken geen alcohol aan personen onder de 16!
Adviesleeftijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:14 schreef Tegan het volgende:
Is het nu een adviesleeftijd of een minimumleeftijd ><.
De organisatie zal haar niet tegenhouden. Je moet je wel serieus afvragen of je er een kind een plezier mee doet, denk ik. Alhoewel het mij ook wel tof lijkt als ik ooit kinderen heb, om er mee op LL rond te lopen.quote:
Dan kun je naar Elbow toe.quote:
Vroeger maakten ze nog wel stoere muziek. Tegenwoordig is het mij wat te liefjes allemaal.quote:
Ik bedoel maar.quote:
Niet gekeken.quote:
Ben er twee keer geweest omdat ik er een paar uurtjes per dag kon werken en verder alleen het bier hoefde te betalen. Dat was best tof. Maar of ik er ook 180 euro ticket plus minimaal nog een keer dat bedrag aan levensonderhoud voor over zou hebben? Neh.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
LL lijkt me superleuk, vanwege de sfeer inderdaad. Nooit geweest hoor, ik neem het me elk jaar voor maar het komt er steeds niet van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef JoeBravo het volgende:
Wat ben ik vermoeiend als ik een familielid kortzichtig vindEr is ook nogal wat kritiek mogelijk op de beste man. Sociaal niet aanvaardbaar door zijn karakter maar er zijn nog wel wat dingen te bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef JoeBravo het volgende:
Wat ben ik vermoeiend als ik een familielid kortzichtig vind"Probeer eerst te begrijpen… dan begrepen te worden"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vijfde eigenschap van Stephen Covey.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik begrijp je nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Probeer eerst te begrijpen… dan begrepen te worden"
De vijfde eigenschap van Stephen Covey.
Harder proberen dan.quote:
Nog een week op de grond zitten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
M'n bank kan pas over een week bezorgd wordenJemig zeg. 'ja hij is op voorraad hoor, je hebt hem over drie weken!' NOT.
Mag ik je van de week lastig komen vallen ja?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog een week op de grond zitten..
Je mag wel een keertje bij mij op de bank komen zitten hoor CL.
Jij altijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik je van de week lastig komen vallen ja?
Het is alweer duidelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zo'n druk leven? Voor CL maak je toch tijd?
quote:
Oh, lekker!quote:
Dat wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zo'n druk leven? Voor CL maak je toch tijd?
Surprise!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:13 schreef Kuukske het volgende:
TEEEEEDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Jij hier!
Al iets in gebakken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Jeej, ik heb een oventje. Iets groter dan m'n wijlen combi-magnetron. Geniaal./niet boeiende opmerking
Ja, een simpele ovenschotel met gehakt, roerbakgroenten en aardappelpuree. Prima gelukt, dus blij met de aankoop.quote:
Heb je een oven? Want een gezonde ovenschotel is net zo makkelijk om te maken. En ook nog lekker.quote:
Kom je bij mij koken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb je een oven? Want een gezonde ovenschotel is net zo makkelijk om te maken. En ook nog lekker.
Heb je een recept?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb je een oven? Want een gezonde ovenschotel is net zo makkelijk om te maken. En ook nog lekker.
In ruil voor een date met jou, wil ik het wel eens voor je uitschrijven.quote:
Je hebt geen ovenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
Beide is lekker, pasta of een ovenschotel..Wil ook graag weer een oven.
Ik kan me geen leven zonder oven meer voorstellen. Ik weet nog goed, die dag dat de keuken van m'n ouders werd voorzien van zo'n ding. Er lag meteen een pizza inquote:
Deal!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In ruil voor een date met jou, wil ik het wel eens voor je uitschrijven.
Ik had geen leven zonder oven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan me geen leven zonder oven meer voorstellen. Ik weet nog goed, die dag dat de keuken van m'n ouders werd voorzien van zo'n ding. Er lag meteen een pizza in.
Er is een combi/magnatron/oven, zonder boekje. Ding is lastig. Pizza's lukken net.quote:
Wel filmen he?quote:
Dat zou een mooi shot opleveren, ware het niet dat na aanraking met water het filmpje er waarschijnlijk niet meer af te halen is. Anders was door het toilet spoelen ook nog een leuke geweest.quote:
Oehquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In ruil voor een date met jou, wil ik het wel eens voor je uitschrijven.
Dat soort werk moet je je kerel laten uitzoeken. Dan kan hij het vervolgens aan jou uitleggen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
Er staat op Whirlpool VIP 27 AKB147. Stomme handleidingen.
Grapjas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:08 schreef AirwiN het volgende:
Dat soort werk moet je je kerel laten uitzoeken. Dan kan hij het vervolgens aan jou uitleggen.
Daar was ik al vanuit gegaan. Zo leert hij er nog wat van.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
Grapjas.Ik kan beter met dat ding overweg dan hij. Oke, we staan nu ongeveer gelijk.
Ik ben echter totaal niet a-technisch.
O, op die manier. Mja, ik leer hem ook graag dingen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:16 schreef AirwiN het volgende:
Daar was ik al vanuit gegaan. Zo leert hij er nog wat van.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar was ik al vanuit gegaan. Zo leert hij er nog wat van.
Zou het dan nog te eten zijn?quote:
Hebben jullie daar nog tijd voor met jullie pupke?quote:
Ik denk het wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh
Zal ik jou dan eens trakteren op een kooksel? Durf je het aan?
Tuurlijk, die slaapt 's nachts zoals het hoort.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie daar nog tijd voor met jullie pupke?
Ahh. Oké!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, die slaapt 's nachts zoals het hoort.Goede opvoeding begint meteen.
Daar hoef je niet rijkeluis voor te zijn hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:12 schreef Tegan het volgende:
Rijkeluiskinderen. Collegaatje had nog nooit gehoord van een oven/fornuis die niet ingebouwd was!
Dat valt nog mee. Wacht maar tot hij er achter komt dat je ook met de hand kan afwassen of koffie zettenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:12 schreef Tegan het volgende:
Rijkeluiskinderen. Collegaatje had nog nooit gehoord van een oven/fornuis die niet ingebouwd was!
Precies. Koopt!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hoef je niet rijkeluis voor te zijn hoorAls je een huis koopt zit ie er tegenwoordig al vaak in
Net zoals vaatwasser enzo.
Oh, die hoeft alleen maar te zoeken naar iemand met 5 bankrekeningen en 2 huizen om vervolgens op het juiste moment hem te verleiden.quote:
Als je op mijn leeftijd geen arme student bent. Dan ben je een rijkeluiskind hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ben je dan gelijk een rijkeluiskindje waarop gekotst moet worden?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je op mijn leeftijd geen arme student bent. Dan ben je een rijkeluiskind hoor.
Ze heeft toch dezelfde baan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je op mijn leeftijd geen arme student bent. Dan ben je een rijkeluiskind hoor.
Zo heeft iedereen wel watquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:27 schreef Tegan het volgende:
Ik vind je gewoon een beetje wereldvreemd als je nog nooit gehoord hebt van vrijstaande fornuizen!
Ja, ik vind het ook wel normaal dat ej dat kent maar nou ook weer niet een doodzonde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:27 schreef Tegan het volgende:
Ik vind je gewoon een beetje wereldvreemd als je nog nooit gehoord hebt van vrijstaande fornuizen!
Ik vind het bij jou pas bijzonder als je es een keer niet iets nieuws koop. Ik hoor je continu over nieuwe lingerie, schoenen, jurkjes, mobiele telefoons en tassen. Zeker ook een rijkeluiskind.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
psst psst cl, ik heb n nieuwe tas![]()
![]()
Gewoon een suikeroompjequote:Op maandag 8 augustus 2011 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het bij jou pas bijzonder als je es een keer niet iets nieuws koop. Ik hoor je continu over nieuwe lingerie, schoenen, jurkjes, mobiele telefoons en tassen. Zeker ook een rijkeluiskind.
Nu je 't zo zegt, 't loverboygehalte van die dingen is wel hoog ja.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het bij jou pas bijzonder als je es een keer niet iets nieuws koop. Ik hoor je continu over nieuwe lingerie, schoenen, jurkjes, mobiele telefoons en tassen. Zeker ook een rijkeluiskind.
I wishquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vijf jaar geleden ook een tas gekocht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
psst psst cl, ik heb n nieuwe tas![]()
![]()
Jij bent ook zo'n koopziek figuur?quote:
Dan ben jij ook een vrouw.quote:
quote:
Verontschuldigen is niet nodig hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I wish
en ach anderen zuipen t op in de kroeg tijdens hun studententijd, en besides that koop ik vrijwel alles dik in de sale
4.5xquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en zoveel tassen heb ik nieten ik kopp een smartphone van 120 euro anderen een iphone van 3x hetzelfde bedrag
Verontschuldigen doe je alleen als je je aangesproken voelt toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:00 schreef Anthraxx het volgende:
Verontschuldigen is niet nodig hoor.
ook goedquote:
ik koop ook veel maar doorgaans wel voor spotprijsjes en ik werk er hard genoeg voorquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verontschuldigen doe je alleen als je je aangesproken voelt toch?
Opzuipen is over het algemeen toch leuker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verontschuldigen doe je alleen als je je aangesproken voelt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |