Ik had hem gelijk geopendquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:42 schreef Tegan het volgende:
Owja, het duurde best lang. Maar ik was het f5en zat.
En dan wacht je maar tot ik me opofferquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel voor het topic om dicht te gaan...
Vrouwen die zich opofferen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan wacht je maar tot ik me opoffer
Nee, daar ken ik je al te goed voor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:53 schreef Tegan het volgende:
Je dacht toch niet dat ik moeite ging doen.
Zoek maar een goed Youtube-muziekje, dan rip ik hem wel even voor jequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik weet echt allemaal niet hoe dat werkt
Ik doe alleen dingen die me opgedragen worden. Mits ze redelijk zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar ken ik je al te goed voor.
Dan draag ik je bij deze op je definitie van 'redelijk' eens flink te verruimen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe alleen dingen die me opgedragen worden. Mits ze redelijk zijn.
Dat is geen redelijke opdracht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan draag ik je bij deze op je definitie van 'redelijk' eens flink te verruimen.
Ik ook alleen totdat ik een fornuis hebquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik haal nooit wat voor mezelf. Raar is dat.
Jammer...quote:
Durumquote:
Ik weet gewoon precies wat jij nodig hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:07 schreef Tegan het volgende:
Hoe tof. Daar had ik ook het meeste zin in
.
Nu heb ik er ook wel zin in.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:07 schreef Tegan het volgende:
Hoe tof. Daar had ik ook het meeste zin in
.
Badjas, niks aan verder, en natte, loszittende haren.quote:
Mijn haar is nog wel nat van de douchequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Badjas, niks aan verder, en natte, loszittende haren.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:27 schreef Tegan het volgende:
Mijn haar is nog wel nat van de douche. De rest klopt nog niet.
Voor wie niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alleen een te korte badjas. Dus dat werkt niet!
Dan bezorg ik wel wat anders voor de gelegenheid. Dus uit die kleding en aan die badjas.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:35 schreef Tegan het volgende:
Ja, als jij de bezorger was was het een ander verhaal...
Het was geloofwaardiger geweest als je mijn adres wist.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bezorg ik wel wat anders voor de gelegenheid. Dus uit die kleding en aan die badjas.
Die geef je toch door bij de bestelling. Dus zeg maar wat je wil hebben van mi.?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:52 schreef Tegan het volgende:
Het was geloofwaardiger geweest als je mijn adres wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |