Ik had hem gelijk geopendquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:42 schreef Tegan het volgende:
Owja, het duurde best lang. Maar ik was het f5en zat.
En dan wacht je maar tot ik me opofferquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel voor het topic om dicht te gaan...
Vrouwen die zich opofferen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan wacht je maar tot ik me opoffer
Nee, daar ken ik je al te goed voor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:53 schreef Tegan het volgende:
Je dacht toch niet dat ik moeite ging doen.
Zoek maar een goed Youtube-muziekje, dan rip ik hem wel even voor jequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik weet echt allemaal niet hoe dat werkt
Ik doe alleen dingen die me opgedragen worden. Mits ze redelijk zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daar ken ik je al te goed voor.
Dan draag ik je bij deze op je definitie van 'redelijk' eens flink te verruimen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe alleen dingen die me opgedragen worden. Mits ze redelijk zijn.
Dat is geen redelijke opdracht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan draag ik je bij deze op je definitie van 'redelijk' eens flink te verruimen.
Ik ook alleen totdat ik een fornuis hebquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik haal nooit wat voor mezelf. Raar is dat.
Jammer...quote:
Durumquote:
Ik weet gewoon precies wat jij nodig hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:07 schreef Tegan het volgende:
Hoe tof. Daar had ik ook het meeste zin in
.
Nu heb ik er ook wel zin in.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:07 schreef Tegan het volgende:
Hoe tof. Daar had ik ook het meeste zin in
.
Badjas, niks aan verder, en natte, loszittende haren.quote:
Mijn haar is nog wel nat van de douchequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Badjas, niks aan verder, en natte, loszittende haren.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:27 schreef Tegan het volgende:
Mijn haar is nog wel nat van de douche. De rest klopt nog niet.
Voor wie niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alleen een te korte badjas. Dus dat werkt niet!
Dan bezorg ik wel wat anders voor de gelegenheid. Dus uit die kleding en aan die badjas.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:35 schreef Tegan het volgende:
Ja, als jij de bezorger was was het een ander verhaal...
Het was geloofwaardiger geweest als je mijn adres wist.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bezorg ik wel wat anders voor de gelegenheid. Dus uit die kleding en aan die badjas.
Die geef je toch door bij de bestelling. Dus zeg maar wat je wil hebben van mi.?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:52 schreef Tegan het volgende:
Het was geloofwaardiger geweest als je mijn adres wist.
Ik zeg al niks meer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:07 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nu al eten, dus nu ben ik al verzadigd voorlopig.
Het ruikt echt heerlijk.quote:
Bij ons begint de plensbui NU.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:42 schreef Q. het volgende:
Zo, heerlijk stuk gefietst door de bossen.En net een minuut voor de plensbui thuis.
![]()
[/twitter]
Gelukkig heb ik geen honger meer anders werd ik boos!quote:
Okee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef Tegan het volgende:
Volgende keer moeten jullie me even tegenhouden als ik weer eten bestel. Dat het niet teveel is enzo.
Daar weet ik wel raad mee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig heb ik geen honger meer anders werd ik boos!
Voor mij is koken hetzelfde als vrouwen. Het vraagt om kennis en vaardigheden om ze goed en lekker klaar te maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Tegan het volgende:
En mijn zelfgemaakte eten is toch beter dan jouwe.
Gelukkig kan jij, volgens jou zeggen, wel goed koken gelukkig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:32 schreef Tegan het volgende:
Maar niet dezelfde kennis en vaardigheden.
Vrouwen klaarmaken heb ik nog geen ervaring mee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij, volgens jou zeggen, wel goed koken gelukkig.
Wel ambities op dat vlak, gezien de 'nog'?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:34 schreef Tegan het volgende:
Vrouwen klaarmaken heb ik nog geen ervaring mee.
Nouja, als het een enorm toffe vrouw is dan zie ik me dat nog wel doen. Ik val op karakter niet geslacht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel ambities op dat vlak, gezien de 'nog'?
Dan masturbeer jij waarschijnlijk de hele dag door of niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:39 schreef Tegan het volgende:
Nouja, als het een enorm toffe vrouw is dan zie ik me dat nog wel doen. Ik val op karakter niet geslacht.
Voor zover de complimentjes...quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:47 schreef Tegan het volgende:
Die logica volg ik niet.
Owja, ik ben niet zo tof hoor.
Ah, geen dubbelzinnige praat vandaag hier? Dan ga ik mij elders vermaken.quote:
Hoi.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:01 schreef Tegan het volgende:
Shit, ik heb Air weggejaagd. Dan moet een andere lurker maar komen posten. Ja, ik heb het tegen jou
.
Waarquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Never mind ik ga al naar Much Ado About Nothing. Die bijna drie uur duurt.
Nu gaat CL je bespringen.quote:
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Much_Ado_About_Nothingquote:Much Ado About Nothing is a comedy by William Shakespeare about two pairs of lovers, Benedick and Beatrice, and Claudio and Hero.
Benedick and Beatrice are engaged in a "merry war"; they both talk a mile a minute and proclaim their scorn for love, marriage, and each other. In contrast, Claudio and Hero are sweet young people who are rendered practically speechless by their love for one another. By means of "noting" (which sounds the same as "nothing," and which is gossip, rumour, and overhearing), Benedick and Beatrice are tricked into confessing their love for each other, and Claudio is tricked into rejecting Hero at the altar. However, Dogberry, a Constable who is a master of malapropisms, discovers the evil trickery of the villain, the bastard Don John. In the end, Don John is captured and everyone else joins in a dance celebrating the marriages of the two couples.
Londen baby.quote:
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:
Ik kan mijzelf toch niet in de hand houden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef Tegan het volgende:
Ah, het was niet mijn intentie om je weg te jagen hoor![]()
.
Laat ze zelf zooi meenemen, veel makkelijker.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Tegan het volgende:
Ik geef zo'n party voor 12 mensen, maar hoeveel eten en drinken moet je dan in godsnaam kopen
. Een fles pp?
Nee, dat is stom!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat ze zelf zooi meenemen, veel makkelijker.
Dat hangt van het zuiperdsgehalte af. Zijn die erbij, dan kom je daar wel aan. Anders is het te veel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Tegan het volgende:
Ik geef zo'n party voor 12 mensen, maar hoeveel eten en drinken moet je dan in godsnaam kopen
. Een fles pp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |