Hij is weer hilarisch.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Duurder dan 18 seizoenskaarten? Lijkt me sterk...
Eenschquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tuurlijk. maar om nou 2 minuten later nog GOAL te roepen..
Kneusjequote:
Je kan je er maar aan ergeren. Die Almeloër is gewoon aan het huilen omdat hij Ajax haat.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Janssen heeft daar te weinig invloed op de wedstrijd.
Waarom zou ik ajax haten ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je kan je er maar aan ergeren. Die Almeloër is gewoon aan het huilen omdat hij Ajax haat.
Volgens mij is hij juist de enige (niet ajacied) die ajax leuk vindquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je kan je er maar aan ergeren. Die Almeloër is gewoon aan het huilen omdat hij Ajax haat.
Weet ik veel, dat doe je altijd al.quote:
Altijd alquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat doe je altijd al.
Janssen zie je ook niet trouwens
Serieus je zou maar met de achternaam Wormgoor door het leven moetenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:10 schreef Morendo het volgende:
Er voetballen veel vieze namen bij De Graafschap: Overgoor, Poepon, Wormgoor.
Mag idd, maar dan hoef je nog niet zo triest te doenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag vinden wat ik vind. NAC gaat winnen
Het is dat ik hem zag bij de aftrap.quote:
Ik noem iemand voor de gein kneusje en het is al triestquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag idd, maar dan hoef je nog niet zo triest te doen
Nee, met de naam Poepon weet je zeker dat je niet gepest gaat wordenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus je zou maar met de achternaam Wormgoor door het leven moeten
sms poep onquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, met de naam Poepon weet je zeker dat je niet gepest gaat worden
sms poep onquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook niet illegaalquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag ook niet illegaal kijken, ik ga je aangeven
Poepon klinkt tenminste nog 'leuk'. Maar Wormgoor c'mon, dan ren je toch meteen naar het gemeentehuisquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, altijd beter dan een naam die niemand goed uit kan spreken... Lijkt mequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Poepon klinkt tenminste nog 'leuk'. Maar Wormgoor c'mon, dan ren je toch meteen naar het gemeentehuis
Nee, Immers. Het zoontje van Daarentegen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Poepon klinkt tenminste nog 'leuk'. Maar Wormgoor c'mon, dan ren je toch meteen naar het gemeentehuis
ken je Geert de Vliegerquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Blind de Vries had geheten zou hij niet spelen.²
Vind hem het aardig doen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Blind de Vries had geheten zou hij niet spelen.²
Die vloog door zijn doel altijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ken je Geert de Vlieger. wat een naam!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:15 schreef Morendo het volgende:
Siem eruit, Ooijer erin, boel dichthouden en de 1-2 voorsprong verdedigen.
Maar het zou toch 1-7 worden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:15 schreef Morendo het volgende:
Siem eruit, Ooijer erin, boel dichthouden en de 1-2 voorsprong verdedigen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zegt Reitsma nou Trol in plaats van terol?
Ze missen Vertonghen, that's allquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alderweireld en Blind kunnen zo mee met de verdediging van PSV...
Blind kan zo mee met de verdediging van RKCquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alderweireld en Blind kunnen zo mee met de verdediging van PSV...
Want hij koopt zijn spullen bij Tieta Tuinmeubelen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
Krijg nou Tieta. Wat een baas, die scheidsrechter.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef Morendo het volgende:
Siem eruit, Anita erin. Janssen meer naar voren schuiven.
Dat, of Serero erin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef Morendo het volgende:
Dat ze Janssen niet meer naar voren schuiven idd..Ziet de Boer nou echt niet in dat hij Janssen op deze positie volledig misbruikt..?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef Morendo het volgende:
Ik zie liever Enoh in deze wedstrijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef Morendo het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef Morendo het volgende:
ook prima optie iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef Morendo het volgende:
of Siem.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je de kwaliteiten van Janssen wilt benutten moet hij op de plaats van Erikssen spelen.²
Janssen zou gewoon als aanvallende middenvelder moeten dienen naast erikssen. Dan maar geen de jong in je team.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat ze Janssen niet meer naar voren schuiven idd..Ziet de Boer nou echt niet in dat hij Janssen op deze positie volledig misbruikt..?
Die gaat het verschil zeker weten maken met zijn snelheid, techniek en scorend vermogen oh wacht...quote:
Fysieke kracht, dat is namelijk puur en alleen wat De Graafschap brengt deze wedstrijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Die gaat het verschil zeker weten met zijn snelheid, techniek en scorend vermogen oh wacht...
Alsjeblieft niet zeg. Je hebt voetbal in je ploeg nodig. Geen afbreker.quote:
S2quote:
Je moet meer gaan voetballen en druk zetten naar voren Enoh moet je er in brengen als je achteruit wil gaan hangen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fysieke kracht, dat is namelijk puur en alleen wat De Graafschap brengt deze wedstrijd.
Zoals Ajax nu speelt, is de kans zeer reëel dat De Graafschap wint.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Te gevaarlijk. Hij verliest veel ballen, en de boeren kunnen goed counteren.
Daar móet je juist niet in meegaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fysieke kracht, dat is namelijk puur en alleen wat De Graafschap brengt deze wedstrijd.
Ik heb de beste man nog nooit in actie gezien, ken enkel de legendarische verhalen (zoals bij Lev Yashin), dus Frank: zet Serero eens in de veld. Bij voorbaat dank.quote:
Perez heeft zijn kontje beschikbaar gesteld om met zijn aandachtsgeile kop op de TV te mogen.quote:
Bijnaquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
Henkie Timmer is aangekleed door iemand van de kringloopwinkel.
De afspraak was toch 'op je moeder' en niet 'op de TV'?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Perez heeft zijn kontje beschikbaar gesteld om met zijn aandachtsgeile kop op de TV te mogen.
Iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
Henkie Timmer is aangekleed door iemand van de kringloopwinkel.
Koop een taart en vier het.quote:
Oh hij heeft zijn moeder beschikbaar gesteld om op de TV komen ik snap het.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De afspraak was toch 'op je moeder' en niet 'op de TV'?
Details.
Boerrigter is sowieso een geweldige aankoop. Gaat waarschijnlijk 1 van de beste spelers dit seizoen worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Boerrigter vind ik nog wel redelijk spelen, hij geeft voorzetten die aankomen enzo
Nee hetzelfde als voor deze post.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En nu? Voel je je nu beter na deze post?
Pleister op de wond tochquote:
ik hoop het wel in ieder gevalquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Boerrigter is sowieso een geweldige aankoop. Gaat waarschijnlijk 1 van de beste spelers dit seizoen worden.
Cool, goal gemist... val altijd in slaap bij wedstrijden van PSV.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.101greatgoals.(...)tidore-psv-14683963/
Hier de goal van Jozy Altidore voor mensen die de pot hebben gemist
Boeit me niet veel. Is pas de eerste wedstrijd en het was AZ uit. Laten de andere ook wel punten liggen...quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
val altijd in slaap bij wedstrijden van PSV.
kijk vanavond wel bij de samenvattingenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cool, goal gemist... val altijd in slaap bij wedstrijden van PSV.
Ach, het siert hem. Er zijn scheidsrechters die hun fouten nooit toe zullen geven. Liever dat hij dat wel doet & er van leert. Zodat hij dit niet nogmaals fout doet (bijvoorbeeld tegen Feyenoordquote:
Ach daarom.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boeit me niet veel. Is pas de eerste wedstrijd en het was AZ uit. Laten de andere ook wel punten liggen...
Ze waren vorige week niet lievv voor hem.quote:
vd Gijpquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze waren vorige week niet lievv voor hem.
Boerrigter is echte value for money. Goede aankoop inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Boerrigter is sowieso een geweldige aankoop. Gaat waarschijnlijk 1 van de beste spelers dit seizoen worden.
Toch briljant dat ie ziet hoe Co genegeerd wordt.quote:
Dat zag iedereen toch wel? Zag er gewoon heel lullig uit iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch briljant dat ie ziet hoe Co genegeerd wordt.
Wat is er nou precies allemaal aan de hand met Co?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zag iedereen toch wel? Zag er gewoon heel lullig uit idd
daar noem je ook wel iemand, een 32 jarige verdediger van de graafschapquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:37 schreef heloef het volgende:
Wel grappig om te zien hoe Boerrigter op de helft van zijn snelheid Frankel er al helemaal uit loopt.
Sure, helft van zijn snelheid. Haalt hij Usain Bolt in?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:37 schreef heloef het volgende:
Wel grappig om te zien hoe Boerrigter op de helft van zijn snelheid Frankel er al helemaal uit loopt.
Bij de winst van vorige week werd hij een beetje buitengesloten met het omhooghouden van de bekerquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is er nou precies allemaal aan de hand met Co?
aan de andere kant, er zijn zat spelers die het ook niet kunnen, zoals Robbenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat slecht ingeschoten. Doe gewoon lobje man G
OP WEG NAAR, OP WEG NAAR?!?!?quote:
Nee Frankel is gewoon heel sloom niet zo vreemd ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sure, helft van zijn snelheid. Haalt hij Usain Bolt in?
48 uurquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe lang was vertonghen eigenlijk geblesseerd?
Niet haten op Toby.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:41 schreef vincerusso het volgende:
Met blind en toby word je nooit kampioen , slappe vaatdoeken
Ted, Tedje. Tedje Kroketje. Mjah, heeft wel cultpotentie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ted van de Pavert, ik vind het een leuke naam.
Tuurlijk, maar tegen De Graafschap moet Blind natuurlijk ook gewoon normaal kunnen presteren toch!?quote:
Tsja dat vraag ik me bij een paar andere spelers ook af.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar tegen De Graafschap moet Blind natuurlijk ook gewoon normaal kunnen presteren toch!?
Hij is 19...quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:43 schreef Caland het volgende:
Die Meerits heeft echt helemaal niets klem.
nationale trauma indd!quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:43 schreef Paul het volgende:
Moest dat nou dat fragment van Robben er neerzetten
handen niet volgroeid enzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan kan je nog geen ballen klemvast hebben
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet ie het verdomd goed... Penalty houden...
Ik denk dat het wel te maken heeft met spanning en druk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan kan je nog geen ballen klemvast hebben
Is die keeper van de graafschap pas 19? dat is wel netjes.quote:
Dan moet je toch ook presteren of ben ik nou gek?quote:
Vitesse.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is die keeper van de graafschap pas 19? dat is wel netjes.
Terol is 35 ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is die keeper van de graafschap pas 19? dat is wel netjes.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Theo Janssen heeft het goed naar zijn zin.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij deelt in de malaise, wat een zwakke partij zeg
Ach, ik vermaak me wel.. Nu nog ff scoren door De Graafschapquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu al dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Let op het blijft 1-2 en de laatste 10 minuten wordt het 1-3...
haha nicequote:
Maar hij vermaakt zich prima. Dat is ook wat waard. Misschien mag hij na de wedstrijd wel direct door naar Arnhem, dat scheelt weer tijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:49 schreef Ferdii het volgende:
sulejmani begint zijn geld waard te worden
bijnaquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Let op het blijft 1-2 en de laatste 10 minuten wordt het 1-3...
Zou tijd worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:49 schreef Ferdii het volgende:
sulejmani begint zijn geld waard te worden
het kan nog steeds hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef franklop het volgende:
die statistiek ook eerder in de wedstrijd, laatste vier keer won ajax minstens met 5 goals verschil op de vijverberg
Wees blij dat je gister RKC - Heracles niet gezien hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef Caland het volgende:
Wat een onvoorstelbaar matige wedstrijd in Den Haag zeg. Lijkt wel alsof ik Jupiler League aan het kijken ben.
Ach, in Doetinchem is het niveau niet veel hoger volgens mij...quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef Caland het volgende:
Wat een onvoorstelbaar matige wedstrijd in Den Haag zeg. Lijkt wel alsof ik Jupiler League aan het kijken ben.
Het geluk van een kampioens kandidaatquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ajax krijgt de meeste goals (semi)cadeau. Het had net zo goed 2-2 kunnen staan, een beetje gelukkig dit.
De eredivisie is echt afgegleden tot een bedenkelijk niveau inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wees blij dat je gister RKC - Heracles niet gezien hebt.
Een dom scheldend boerenkneusjequote:
Dank voor de felicitatie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:52 schreef OmniRocket het volgende:
gefeliciteerd Ajax met de koppositie.
Met liefde tegen dit soort domme figurenquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:53 schreef franklop het volgende:
o ja die 'OE AH' kreten tegenwoordig, sloeg bij kampioenswedstrijd ook al niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |