Hoe dan ook, deze enorme fluctuaties op de markt zullen enorm veel mogelijkheden bieden voor de relatief kleine belegger om hier en daar wat te spelen met derivaten. En zoveel van dit soort mogelijkheden krijg je nou ook weer niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:58 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Die downgrade is tot daar aan toe, dat zat eraan te komen.
Het feit dat Duitsland Italie niet wil helpen met het EFSF lijkt me zorgelijker.
Maar goed, als daar vanavond een oplossing voor komt kon het ook nog wel een zeer groene dag worden!
Ja, het beweegt allemaal heel snel, hier kun je van profiteren met derivaten. Alhoewel ik al een grote verlies hebt moeten ondergaan met me misluke long actie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe dan ook, deze enorme fluctuaties op de markt zullen enorm veel mogelijkheden bieden voor de relatief kleine belegger om hier en daar wat te spelen met derivaten. En zoveel van dit soort mogelijkheden krijg je nou ook weer niet.
quote:
Moah, ik zou komende dagen eerder kijken naar CNBC en Bloomberg TV mijn inziens kwalitatief gezien betere TV programma's en ook gewoon gratis te volgen via de website. Stukken beter en kundiger dan RTL7. Natuurlijk zit er veel troep tussen maar je hebt bij Bloomberg TV al vaak genoeg bekende analisten als Jim Rogers, Marc Faber etc. En dat maakt het zeker erg interessant.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meeste goede analisten durven zich niet in de kranten te vertonen en komen op RTL7. Daarom blijven er onkundige mensen over
Interessant! Ik zal het volgen..quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:10 schreef sitting_elfling het volgende:
http://www.bloomberg.com/tv/ lijkt me een interessante tip voor morgen in plaats van RTL 7.
Ja die is toch al een tijdje aan het fietsen nu.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:14 schreef tony_clifton- het volgende:
Jammer dat SeLang niet in de buurt is btw
fietst dit weekend 400 km naar huisquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:14 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Ja die is toch al een tijdje aan het fietsen nu.
?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:12 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Mmm... Ik zou eerder voor Philips gaan. Van een ingewijde heb ik gehoord dat het aandeel zwaar ondergewaardeerd is (ja oké, daar zijn er meerdere van).
Puts zijn keiduur, ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:06 schreef tony_clifton- het volgende:
Derivaten zijn na vorige week sowieso toch heel duur? Tenzij je longs wil kopen, maar dat lijkt mij ook riskant...
Hier ben ik het ook mee eens. Heel die downgrade is eigenlijk non-nieuws.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:58 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Die downgrade is tot daar aan toe, dat zat eraan te komen.
Het feit dat Duitsland Italie niet wil helpen met het EFSF lijkt me zorgelijker.
Maar goed, als daar vanavond een oplossing voor komt kon het ook nog wel een zeer groene dag worden!
CFD's nietquote:
Dit dus!quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens. Heel die downgrade is eigenlijk non-nieuws.
Ben ik het niet mee eens..... het heeft te lang geduurd voordat er een overeenkomst was. En belangrijker hoe lang gaat het duren voordat er consensus is over hoe !!! te bezuignigen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit dus!Belachelijk dat er zoveel aandacht aan wordt geschonken
Overeenkomst? Tussen wie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens..... het heeft te lang geduurd voordat er een overeenkomst was. En belangrijker hoe lang gaat het duren voordat er consensus is over hoe !!! te bezuignigen.
En gaat het dan opeens structureel beter ?!... zijn er dan lichtpuntjes in de You Naai Me Steeds.
Debt ceiling soap..quote:
Dem... vs Rep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |